Vriend appt met collega

20-10-2014 09:53 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai.



Ik zit een beetje met het volgende in mijn maag. Mijn vriend appt al een tijd heel veel met een vrouwelijke collega van hem. Zij is wel 15 jaar ouder.



En telkens word er geappt als ik er niet bij ben en als het dan een keer gebeurd en ik vraag wie is het? Ohhhh dat is b. en dan is het natuurlijk weer erg grappig. Want t gaat natuurlijk altijd over werk. Maar ondertussen staan er overal hartjes in de appjes van haar uit. Maarja zo is zij want dat doet ze naar iedereen



Nu zijn wij zaterdag naar een pretpark geweest waar zijn collega ook was. Zouden we elkaar ontmoeten dodat ik kon zien wie zij is. Dat is dus niet gebeurd he.



Ik word er een beetje gestoord van of ligt dit aan mij?
Alle reacties Link kopieren
In dit geval kan het hebben van privacy me werkelijk waar een worst wezen. Als je partner je een reden geeft om in je telefoon te kijken, dan heb je dat gewoon toe te staan. Privacy prima, maar ik accepteer geen geheimzinnig gedoe of een nee als ik in zijn telefoon wil kijken. Ik heb ook niks te verbergen en mijn vriend mag ten aller tijde in mijn telefoon kijken. Is volkomen normaal in een goede relatie. En als je het mag en er is geen reden, dan heb je er geeneens behoefte aan.



Als jouw vriend boos wordt hierom, dan zou ik hieruit wel mijn conclusies trekken en afvragen of ik wel met hem verder wil. En mijn eerstvolgende vraag zou zijn of hij een ander heeft, zijn collega bijvoorbeeld?
Alle reacties Link kopieren
En die collega kan hij genoeg spreken op het werk. Zijn vrije tijd moet hij met jou en zijn vrienden/familie willen doorbrengen, niet met collega's die hij al 40 uur per week ziet.
Alle reacties Link kopieren
Hij neukt haar. Dat is duidelijk.
@Rosanino: Ik herken het. Ik heb anderhalf jaar met hetzelfde te maken gehad, en heb dat een verschrikkelijke periode gevonden. Want jij voelt (net als ik) in je onderbuik van alles, en je verstand fluistert maar in je oor. Ik heb mij niet langer in kunnen houden en ben de Apps gaan lezen.... Niet goed, maar wat ik voelde (en eigenlijk al wist) bleek waar. Ze misten elkaar, zij was zo attent, hij zo wijs...en zo kregen ze elkaar. Een relatie van 20 jaar stuk en twee ongelukkige kinderen. Maar dat is misschien een negatieve kijk op de zaak, maar dit is mijn ervaring.. Dus nee, het is niet gestoord van je.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-01-2018 02:05
Reden: spam
99.47% gewijzigd
Ik zou stoppen met drinken Marian3015 :facepalm:
Lastige kwestie, want je hebt een onderbuik gevoel. Bijzonder dat je het niet mag lezen als het niets voorstelt. Helaas begon het bij mijn ex vrouw ook zo. Zij de keurige management assistente, hij keurig de maatschappelijk verantwoorde schooldirecteur, maar ondertussen. Ik heb toen wel stiekem gekeken: zo sta je tenminste met 1-0 voor
Oud topic
oud topic
anoniem_381049 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 10:40
Reden: Oud topic
98.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
klavertjeellen schreef:
20-10-2014 10:30
quote:Weekend schreef op 20 oktober 2014 @ 10:08:

Gewoon z'n telefoon vragen, in een normale relatie mag je dat. Als hij het niet geeft en in paniek raakt of boos word weet je genoeg.. Dan is het niet in de haakDat vind ik echt onzin! Ik haat vreemdgaan en alles wat ermee te maken heeft en ik heb het nog nooit gedaan, en ik heb niets te verbergen, maar ik heb toch zeker wel recht op mijn privacy en mijn vriend heeft niets in mijn telefoon te zoeken!
Eens. Waarom zou je in andermans telefoon neuzen. Ik wil dat zelf ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Yog63 schreef:
27-01-2019 09:37
Eens. Waarom zou je in andermans telefoon neuzen. Ik wil dat zelf ook niet.
Waarom zou je op zulke oude topics nog inhoudelijk gaan reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven