mijn vriend bewaart foto's van zijn ex'n

02-10-2014 06:57 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb genoeg vriendinnen waar ik vaak mijn verhaal aan kwijt kan, maar in dit geval lijkt het of niemand zich in mijn situatie kan verplaatsen...

Mijn vriend en ik zijn nu 9 maanden samen. Hebben hiervoor al een relatie van 1,5jaar gehad en tussendoor ook nog wat afgescharreld met elkaar. Zeg dat we de afgelopen 5 jaar al een rol in elkaars leven spelen. Je kunt stellen dat we heel wat samen hebben meegemaakt.



Nou zat ik van de week op zijn laptop en keek bij toeval naar zijn afbeeldingen. Hier zag ik romantische foto's van hem en een meid in Rome. Het was in de tijd dat wij niet bij elkaar waren dus eigenlijk niks aan het handje, zou je zeggen. Maar bij mij kwam een misselijk gevoel naar boven en ben ik verder gaan zoeken.

Op een oude telefoon kwam ik foto's van wel 10 verschillende meiden tegen. En aan de tijd te zien was het allemaal voordat wij weer samen waren. Ik ben er werkelijk kapot van.

Ik heb alles aan mijn vriend opgebiecht. Hij zei dat het allemaal verleden tijd is. Dat ik alles mocht wissen. Dat ie alleen van mij houdt en oprecht alleen met mij is.

Fijn om te horen! Maar het rotgevoel blijft aan me knagen omdat ik constant beelden zie. Beelden van mijn vriend die verliefd kijkt naar een andere vrouw...

Hoe ga ik hiermee om... Hoe zet ik mij erover heen... Hoe zou jij reageren als je in mijn schoenen stond
Alle reacties Link kopieren
Wonen niet samen... Denk dat ik alles heb gezien hoor en zo niet dan boeit het me ook niet meer. Heb mezelf gekweld door te zoeken. Hij heeft uitzichzelf alles weggehaald. En zoals sommige van jullie zeggen... Alleen zijn reactie was al meerdan genoeg voor me??
Alle reacties Link kopieren
Trouwens ik vind het héél wat anders als je foto's van je vorige huwelijk enzo bewaart dan van je scharrels.

Zoveel reacties dat ik me aanstel... Is prima maar sorry niemand hoeft foto's van de scharrels van z'n vriend te zien hoor. Van die wannabe sexy selfies ieuww
Klinkt bekend, zelfs naaktfoto's. De eerste keer dat ik het zag keek ik wel een beetje raar, ben er nu aan gewend :-)
Alle reacties Link kopieren
Andere vrouwen, nee joh! Zeker wissen die foto's. Bah.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbiee schreef op 02 oktober 2014 @ 22:09:

Dan heeftie een probleem. Mijn vriend heeft aleen mijn foto s+1
Alle reacties Link kopieren
quote:jenny028 schreef op 20 oktober 2014 @ 22:10:

Trouwens ik vind het héél wat anders als je foto's van je vorige huwelijk enzo bewaart dan van je scharrels.

Zoveel reacties dat ik me aanstel... Is prima maar sorry niemand hoeft foto's van de scharrels van z'n vriend te zien hoor. Van die wannabe sexy selfies ieuww



Ik heb idd nog de foto's van mijn vorige relaties en die bekijk ik niet maar ze horen wel bij mij.



Ik zal vast nog wel wat foto's hebben van scharrels omdat het niet in mij opkomt om ze weg te gooien, ik gooi weinig foto's weg.



Mijn partner hoeft ze ook niet te zien. Maar als hij zou gaan zoeken op mijn pc's zou hij ze tegen kunnen komen. Hij snuffelt niet op mijn pc dus hij komt ze ook niet tegen.

En nee, ik verberg ze niet, ik heb die foto's gewoon.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen foto's van mijn exen. Waarom zou ik foto's van mijn exen bewaren?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je als partners wel elkaars telefoon en pc mag bekijken. Je bent toch elkaars prive leven, in plaats van dat je een prive leven hebt naast elkaar
Alle reacties Link kopieren
Maar deze foto's had hij bewust bewaard op de oude telefoon! Geloof me ik had reden om zo te reageren! Maar alles is opgelost en we hebben het erna ook eigenlijk niet meer over gehad?
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniemex schreef op maandag 20 oktober 2014 22:23 Ik vind dat je als partners wel elkaars telefoon en pc mag bekijken. Je bent toch elkaars prive leven, in plaats van dat je een prive leven hebt naast elkaar



Precies!!! Je deelt zowat alles met elkaar maar als je in z'n laptop kijkt kan dat niet?! Zou niet weten waarom dat niet kan!

En ja ik ben hierna gaan snuffelen, dat was danmiss niet zo netjes?
Mijn man heeft nog van die oude fotoboeken waar in foto's zitten van zijn exen. Bij een grote opruiming wilde hij ze weggooien. Ik heb er op aangedrongen om ze te bewaren, het zijn herinneringen en op een dag is hij oud en dan is het leuk om je leven te bekijken en daar horen zijn exen ook bij. Ook ik heb nog foto's van mijn exen (ik weet het,wij komen uit het stenentijdperk)en daar stoort mijn man zich ook niet aan.



En waarom zou je, dit is een mooi moment om hem te vertrouwen dat jij de enige echte bent want wanneer wil je dat anders gaan doen. Wat je wil is iets van hem afpakken uit jaloezie en dat siert je niet bepaald.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog foto's van exen hoor. Net zoals dat ik foto's van vroeger van school heb. Ik bekijk de foto's bijna nooit maar ik zou niet weten waarom ik ze weg zou gooien. Hoort bij je verleden en zo lang ze niet pontificaal op de schouw staan is er niks aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
@waterplant



Oh wat jammer dat je het zo brengt. Mijn ex en ik hebben een verleden waarin meerdere dingen zijn voorgevallen. Als hij alle foto's van zijn scharrels zou moeten bewaren dan zou hij denk ik niet genoeg geheugen op z'n tel hebben!

Daarom zeg ik er ook bij foto's van ex'n kan nog wel waar je jaren relatie mee hebt gehad. Maar scharrels vind ik onnodig
Alle reacties Link kopieren
Een ex van mij heeft alle foto's op mijn pc gewist van mij en mn andere 2exen. Erg jammer, niet omdat ik daar dan romantisch bij kan zwijmelen. Maar het is toch een periode in je leven geweest, en grappig om dat te bewaren (ook om te zien hoe jong we toen waren).

Leg het dus naast je neer, het is niet voor niets verleden tijd en die beelden slijten wel. En ga vooral niet meer op zoek. Zelfs in zn oude telefoons? I mean come on....
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom kan je dan geen foto's van scharrels bewaren kun je daar dan geen leuke tijd mee hebben gehad ?

En als je al zegt dat er in het verleden dingen? zijn voorgevallen vind ik dat geen goede basis voor een relatie. dus dan moet je eerst het verleden nog verwerken en mischien heb je wel een goede reden om hem te controleren maar weet dan niet zeker of je dan dit tegen hem had moeten zeggen lijkt me vrij klein en onschuldig nu kan hij er rekening mee houden en is de kans dat wat je wilt vinden nu nog moeilijker is
Het gaat om de tijdlijn Jenny en niet of het scharrels zijn of exen. Moet hij dan gewoon een periode van zijn leven wissen die hij digitaal heeft vastgelegd? Waarom kan je niet bedenken dat het gaat om zijn leven en dat dat van hem is en niet van jou?



Jij wil dat hij later dat deel van zijn leven niet terug kan zien omdat het om jou draait.
Alle reacties Link kopieren
To, je gaat er uiteraard van uit dat je met deze man oud wordt maar stel nu dat dat niet zo is. En dat hoeft niet eens uit elkaar gaan te zijn maar kan ook een voortijdig overlijden zijn. Zou jij dan willen dat je toekomstige lief verwacht dat je dit stuk uit je leven volledig uitwist? Dat je alle herinneringen in de prullenbak gooit? Dat je nooit meer aan deze geweldige man mag denken? Zelfs geen foto meer mag hebben? Als het antwoord daar ja op is heb ik medelijden met je. Als het antwoord daar nee op is, waarom verwacht je dat dan wel van je partner?
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Alle reacties Link kopieren
Hmmm ik zou me ook opvreten, maar het niet laten merken. Het is dat mijn vorige telefoon uit elkaar viel van ellende, maar anders had ik ook nog foto's van mijn ex gehad. Helaas die ben ik dus kwijt.

Je vriend reageert heel lief, dus maak je niet zo'n zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap heel goed dat je het geen leuk beeld vindt. Maar het was in de tijd dat jullie niet samen waren en zijn reactie was uiterst begripvol.

En dat jij anders denkt over foto's bewaren, dat kan en dat mag. Hi ziet het op zijn manier, maar komt je hierin wel tegemoet. Dus tijd om het te vergeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:jenny028 schreef op 20 oktober 2014 @ 22:10:

Trouwens ik vind het héél wat anders als je foto's van je vorige huwelijk enzo bewaart dan van je scharrels.

Zoveel reacties dat ik me aanstel... Is prima maar sorry niemand hoeft foto's van de scharrels van z'n vriend te zien hoor. Van die wannabe sexy selfies ieuww



Eerlijk gezegd vind ik dat je ernstig overdrijft, je schrijft zelfs dat je er kapot van bent?! Ik heb ook foto's van exen en pieker er niet over die weg te doen: ook dat is een deel van je leven geweest.

Je hoeft die foto's niet te zien hoor, dat doe je jezelf aan.
Jeetje meid, wat maak jij het jezelf moeilijke en wat vind ik het lief van je vriend dat hij ze weg wil doen voor jou. Ik zou nooit mijn foto's wegdoen. Maar dat terzijde. Het komt door wat er voorgevallen is zeg je, maar als er geen vertrouwen is in een relatie, voel je je daar nog wel fijn bij? Ik vind zelf altijd dat als er iets gebeurd je moet beslissen of je doorgaat, hem dus besluit nog een kans te geven, dan moet je ook alles een kans geven en er niet meer elke keer op terugvallen op deze manier of je maakt het uit. Dit is niks lijkt me, maar om nou te eisen dat hij die foto's wegdoet... Heeft het wat opgelost of vertrouw je hem nog steeds niet?
Alle reacties Link kopieren
Ja door zijn reactie heb ik juist een fijn gevoel!! Ik heb overigens niet op aangedrongen om ze weg te doen... Dat is iets wat uit hem zelf kwam! Ik heb alleen gezegd dat het me een rotgevoel bezorgde. Maar heeft zeker wat opgelost. Het vervelende gevoel is weg en vind het ook niet meer nodig om erin te blijven hangen
Alle reacties Link kopieren
Wat overdreven zeg. Hoe oud ben je eigenlijk? Je lijkt wel een hysterische puber.



En nu, nu is het vervelende gevoel weg. Tot zich het volgende aandient waar jij je overdreven over kan opwinden.

Straks kijkt hij te veel naar andere meiden. Ga je dan doen? Oogkleppen kopen? Ogen dichtplakken?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat ie alles heeft weggedaan? Een backupje in de cloud is zo gemaakt en dan hoeft ie het nergens op te bewaren, maar kan ie met elk apparaat met internetverbinding er toch op kijken als ie wil!
Alle reacties Link kopieren
Dus vraag maar eens of ie Dropbox, iCloud, GoogleDrive of dat soort programma's/apps op zijn laptop/telefoon/iPad heeft staan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven