Een tijd alleen

19-10-2014 18:25 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst besefte ik me dat ik echt een flinke tijd alleen wil zijn. Een man flirtte met me en in plaats van dat ik het vlijend vond, dacht ik alleen: "ga weg, ik heb hier geen zin in, niet weer drama". Ik heb een lange relatie achter de rug en nog eentje van een half jaar, en allebei zijn ze naar geeindigd. Ik wil natuurlijk, net als iedereen, liefde, maar de aanloop er naartoe vind ik zo onzeker dat ik er op dit moment gewoon de kracht niet meer voor heb. Iemand leuk vinden, hem uitvragen, eerste keer zoenen (als hij al ja zegt), daten, en dan maar hopen dat je een relatie krijgt. Die, zoals de meesten, gewoon weer strandt.



Natuurlijk kijk ik er nu ontzettend negatief naar, maar zo voel ik het op dit moment. Zijn er andere mensen die nu echt even totaal geen zin meer hebben in mannen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook weer goed zo!



Zie dames om me heen die het prima naar hun zin hebben alleen. Aantal fladderaars die van man naar man gaan, zijn soms even happy, maar vaker niet. Ik begin dat erg vermoeiend te vinden. Alleen maar druk met de vraag of er een man is die hen leuk vindt.



Ook lastig, maar meestal fijn: zelf mogen beslissen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn heerschap had daarnaast nog een flink alcohol probleem, dat steeds groter blijkt te worden. Echt ontzettend traumatiserend vond ik dat. Ik kom uit een gezin waar alcohol met mate gedronken wordt en ook al mijn exen konden zich inhouden. Hij joeg er gerust 6, 7 biertjes doorheen doordeweeks en viel vaak dronken in slaap. Zijn buien hebben mijn, toch al bestaande, angststoornis enorm getriggerd. Je gaat gewoon op je tenen lopen bij zo iemand.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vicky schreef op 19 oktober 2014 @ 20:21:

Het is ook een grote snoepwinkel tegenwoordig met apps als Tinder. Er lopen altijd wel lijntjes parallel en de verleiding is er de hele tijd.Ik heb via Tinder maar een leuke date gehad, dat jammer genoeg niks werd. De rest was allemaal ontzettend clingy/ had andere issues.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde trouwens van mijn omgeving dat ik zulke hoge eisen had. Dan heb ik eens mijn eisen wat laten varen, beland ik met een vreemdgaande alcoholist. Tsja. Nooit meer. Als ik al weer eens date, dan is dat met een serieuze man die zijn leven op orde heeft, niet met een verlopen muzikant.
Alle reacties Link kopieren
ja, clingy mannen op tinder, ook helemaal klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
Serieus, dan zeg je 5 zinnen en meteen willen ze afspreken. Of als je even een dagje niks zegt omdat je niet op Tinder gekeken hebt, en je hebt meteen 20 berichtjes van hem.
Alle reacties Link kopieren
Of zijn ze nog lang niet klaar met ex, ook al denken ze van wel.
quote:ottertje87 schreef op 19 oktober 2014 @ 20:52:

Mijn heerschap had daarnaast nog een flink alcohol probleem, dat steeds groter blijkt te worden. Echt ontzettend traumatiserend vond ik dat. Ik kom uit een gezin waar alcohol met mate gedronken wordt en ook al mijn exen konden zich inhouden. Hij joeg er gerust 6, 7 biertjes doorheen doordeweeks en viel vaak dronken in slaap. Zijn buien hebben mijn, toch al bestaande, angststoornis enorm getriggerd. Je gaat gewoon op je tenen lopen bij zo iemand.



Vreselijk, ik had een stiefvader met zo'n alcoholprobleem. Inderdaad altijd op je tenen lopen en zo min mogelijk zeggen om maar niet ineens de pispaal van de dag te worden.

Alle reacties Link kopieren
Lieve schat, laat je niks meer aanpraten door andere mensen. Ik ben een jaar jonger dan jij en ben nooit verder gekomen dan max 3 maanden; wat jij zegt over de heren van tegenwoordig is ook mijn conclusie. Volgens mijn omgeving moet ik dan wel of heel veeleisend zijn of lesbisch, maar andere mensen weten het toch altijd beter voor een ander, in de meeste gevallen omdat ze er zelf niks van bakken. Ga lekker genieten en leuke dingen doen, zodat jij happy bent. En wat de toekomst brengt zie je dan wel weer.
Alle reacties Link kopieren
Internet maakt alles vluchtig, ook het daten. En het is zoooo makkelijk om mee te starten. En zoooo makkelijk je anders voor te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me echt nooit fysiek aangetrokken tot internetdates. Heb het een paar keer gedaan maar de klik mist. Het eindigt altijd in een soort van vriendschappelijke date.



En ja, ik weet nu precies wat ik zoek in een man en als een man daar niet aan voldoet dan komt hij niet tot de screening heen. Jammer dan, dat andere mannen me daardoor arrogant en veeleisend vinden, of andere vrouwen mij verwaand vinden omdat ze zelf genoegen nemen met een of andere lapzwans. Ik heb geen man nodig. Zie het als een luxe aankoop, een huis ofzo - je doet het pas als je zeker weet dat dit het voor je is, dat je er een leven lang mee kan/wil doen en anders doe je het niet. Je kan al je spaargeld wel uitgeven aan de eerste de beste om maar mee te doen met de rest, of je kan het rustig afwachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:biloba schreef op 19 oktober 2014 @ 21:05:

ja, clingy mannen op tinder, ook helemaal klaar mee.



Wat is een clingy man?



Te aanhankelijk?
Alle reacties Link kopieren
[quote]ottertje87 schreef op 20 oktober 2014 @ 15:35:

Ik voel me echt nooit fysiek aangetrokken tot internetdates. Heb het een paar keer gedaan maar de klik mist. Het eindigt altijd in een soort van vriendschappelijke date.



Dit had ik dus met internetdates ook, dat was dan via RP. Dat liep echt altijd uit op niks. 0,0 aantrekkingskracht.



Via Tinder echter heb ik twee leuke dates gehad, waar ook wel wat muziek inzat. Uiteindelijk niks geworden, maar was wel leuk voor mij . Ik ben niet in de gelegenheid om altijd maar uit te gaan, en zeg nou zelf, als je niet meer 20 bent dan komt je ook niet zo makkelijk een leuke vent tegen aan de bar. De derde date via Tinder was ook zo'n vriendschappelijke date.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vicky schreef op 20 oktober 2014 @ 19:36:

[...]





Wat is een clingy man?



Te aanhankelijk?Dat je even niet reageert en 20 berichtjes krijgt. Needy mannen die meteen willen afspreken. Needy mannen die je meteen met schatje gaan aanspreken, of zeggen "waar was je al die tijd". Zulke mannen.
Alle reacties Link kopieren
Ok, dank je!

(idd heel overdreven en irritant)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ergens ook een warning sign als mannen onder de 30 op datingsites zitten. Zeker op mijn leeftijd ontmoet je nog genoeg mensen. Ik had ooit eens voor de grap OKC aangemaakt en het zat er vol clingy types ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven