Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien?

28-07-2012 16:37 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke film(s) heb je de laatste tijd gezien en wat vond je ervan? Vertel!!



klik hier voor het oude topic.



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Met Michael Fassbender, dat is geen straf om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 11 oktober 2014 @ 23:43:

Met Michael Fassbender, dat is geen straf om naar te kijken.



Nee zeker niet :-)



Ik zag van de week Fish Tank (op Netflix). Goeie film, als je van realistisch drama houdt. Of van Michael Fassbender.

Gaat over een 15-jarig meisje dat zich in de UK ontworstelt aan haar moeder en haar vriend die haar niets te bieden hebben. Ik vond het een indrukwekkende film. En Michael was ook lekker (fout).

http://www.moviemeter.nl/film/57820
.
Die film heb ik eens gezien op Film1. Ik zag het begin waarin hij alleen in spijkerbroek de keuken in komt en ben toen maar blijven kijken. Zo oppervlakkig ben ik dan wel weer
Alle reacties Link kopieren
Transcendence met Johnny Depp. Niet echt mijn soort film door het sci fi/ computer technologie gedeelte maar man wilde hem graag zien.

Niet slecht maar ik heb er gewoon niet zo veel mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren Gone Girl in de bios gezien. Erg vermakelijk, met een heel goed einde!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb donderdag Bon Dieu in de bios gezien. Leuke humoristische Franse film.

Gisteren heb ik de 100 jarige man die uit het raam klom en verdween gezien. Ook dat vond ik een leuke humoristische film. Deed me een beetje aan Forrest Gump denken.
Bevat wit gemaakte tekst.

Gisteravond Blue Jasmine, een film van Woody Allen gekeken waarin Cate Blanchett de hoofdrol speelt als egocentrische rijke ex-echtgenote van een man die de boel belazerde zowel financiëel als binnen het huwelijk. Nadat haar man is opgepakt en zelfmoord heeft gepleegd in de gevangenis heeft ze geen onderdak meer en trekt ze (tijdelijk) in bij haar gescheiden adoptiezus die met haar twee zoontjes de eindjes aan elkaar vast moet knopen en werkt als inpakster in een supermarkt.



Aan het einde van de film ontrafelt zich het verhaal en blijkt dat Jasmine de ellende enigszins over zichzelf heeft afgeroepen door een wraak -aktie van haar naar haar man toe.



Geweldige film, had er niet zoveel van verwacht, ben ook geen fan van koelkast Blanchett maar vond dit een goede en vermakelijke film.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu via Netflix Remember Sunday te kijken, een feelgood film.

Afgelopen week in de bios Gone Girl en Equalizer gezien. Beiden de moeite waard!
De dvd '12 years a slave'. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
When Harry met Sally

Die blijkt op YouTube te staan.

Voor de liefhebber:

http://www.youtube.com/watch?v=7O9Wmyqd--g



Ook erg leuk voor een avond met vriendinnen: Strictly Ballroom:

http://www.youtube.com/watch?v=RoaeO_lTApc
Alle reacties Link kopieren
De 100-jarige man die uur het raam klom en verdween. Ik kende het boek al dus ik mis wat dingen in het verhaal maar toch vermakelijk .
Alle reacties Link kopieren
Net Hunger gezien. Heftig en hard!
Alle reacties Link kopieren
Lucy met Scarlet Johansson.Ik had er heel wat anders van verwacht maar hij was toch best leuk.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond in het filmhuis: North by Northwest. Ik had 'm nog nooit gezien, maar ik vond het echt een leuke film!
Alle reacties Link kopieren
Keausje....je bent aan het spoileren!!! Je vertelt teveel over waar de film om gaat en de ontknoping.
quote:hiltje schreef op 14 oktober 2014 @ 19:58:

Keausje....je bent aan het spoileren!!! Je vertelt teveel over waar de film om gaat en de ontknoping.



Oei, had het niet in de gaten



Zo beter?
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 14 oktober 2014 @ 19:58:

Keausje....je bent aan het spoileren!!! Je vertelt teveel over waar de film om gaat en de ontknoping.Ze gebruikt toch witte tekst? Kun je zelf kiezen of je het leest of niet.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren in de sneak: St. Vincent. Hartverwarmende film met Bill Murray, in de trant van As good as it gets en About a boy. Het was trouwens een goede sneak film, want uit mezelf was ik waarschijnlijk niet naar deze film gegaan. Leuke verrassing dus!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'Pride' gezien. Aanrader!

Een beetje een film zoals Billy Elliot, maar dan anders en met drie acteurs uit Harry Potter



'Under the Skin' Ik vond het een waardeloze film. Ik ben best fan van Scarlett Johansson, maar dit vond ik niet leuk. Heb ook nog nooit zoveel mensen weg zien lopen uit de bioscoopzaal.



Remember Sunday ook laatst gezien op Netflix. Mwah. Wel aardig om met een half oog een keer gezien te hebben. Vond het wel leuk om 'Chuck' en 'Rory Gilmore' nog eens te zien.



Gone Girl heb ik ook gezien. Er werd gezegd dat de film anders zou zijn dan het boek. Echt onzin. Ik had me haar ook mooier voorgesteld op basis van het boek. Vond het wel een leuke film om een keer gezien te hebben.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Kijktip: vanavond op NLD 2 om 23.00 uur " Beasts of the Southern Wild'.



Een heel aparte film over een kansloos en vies tokkie dorpje in de bush in the south of the VS dat overstroomt. De 6 (!) jarige hoofdrolspeelster kreeg een Oscar nominatie voor haar rol. Prachtige lelijke en mooie vieze beelden.
Alle reacties Link kopieren
Big Fish.



Een film van Tim Burton over een man die zijn vader pas leert kennen op zijn sterfbed. Vader heeft zijn hele leven - tot ongenoegen van zijn zoon - fantasieverhalen verteld. Nu de vader dood gaat, wil de zoon weten wie zijn vader achter die verzinsels is. De film is een aaneenschakeling van twee verhaallijnen: het heden en het levensverhaal van de vader in flashbacks. Aan het einde van de film komen heden en verleden bij elkaar.



Leuke film. Geen hoogstandje, maar wel vermakelijk. Met een hele goede cast (juiste personen in de juiste rol: o.a Ewan McGregor, Albert Finney, Helena Bonham Carter, Jessica Lange en Danny de Vito.
Alle reacties Link kopieren
Maze runner



Erg spannend, maar hoezo dat labirint? Wat is er allemaal aan de hand? Gelukkig komen er een deel 2 en 3.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Net Gone Girl gezien.

Nog nooit zo vaak tijdens een film 'WTF' gedacht.

Het was zeer niet voorspelbaar en daardoor kon ik m'n aandacht er bij houden ook al duurde het vrij lang.

Aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Gone Girl. Best spannen, maar niet geweldig.
The Maze Runner. Spannend, leuk ook wel, maar ik hoop dat met deel 2 & 3 het grote verhaal duidelijker wordt. Dat werd nu aan het eind heel summier benoemd. Raar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven