Mode & Beauty alle pijlers

Minder makeup

20-10-2014 20:25 81 berichten
Vandaag foto gemaakt. Was naar Rotterdam noord naar me ma in de ochtend om 7 uur heb ik deze foto genomen. Dus nee ik mishandel mezelf niet en de makeup valt reuze mee toch :-) :-) :-)



http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2h6h ... EVTNBJNfJs
Zoals al gezegd is, ga van goede make-up bloggers op youtube filmpjes kijken. Die gebruiken ook kilo's make-up, maar dan zit het wel goed. Dan leer je hoe je niet de hele dag eruit ziet alsof je je oer alles verwonderd door de rare wenkbrauwen en wat tips over hoe je lippenstift goed op kunt doen zijn ook handig.



Aangezien je toch vaak in de spiegel kijkt, is het ook handig te oefenen om je mond te ontspannen, zal je foto's ten goede komen.



Verder 'ken' ik je al van babybytes af, dit is in ieder geval een stuk beter dan wat ik daar wel eens van je voorbij heb zien komen.
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn sommige mensen hier raar zeg ze doen alleen maar afkraken terwijl ze zelf er niet uitzien !
Alle reacties Link kopieren
Niet zo zeuren, Demetsi. Barbiee wil zelf altijd weten wat men van haar vindt. Zoveel mensen, zoveel meningen. Niet zo raar doen dus.
Ik moet ineens aan Hatchet-Face denken uit de film Cry Baby.
Alle reacties Link kopieren
Wow wat zie je er mooi uit zo! Enorme verbetering! Fotomodel;-)
Alle reacties Link kopieren
quote:oogappeltje schreef op 21 oktober 2014 @ 00:44:

Sorry maar ieder zijn eigen mening en ik vind je echt een lelijk wijf.



Je ziet eruit alsof je 3 SOA's hebt. Ook een mening.Nou ja, dat laatste slaat natuurlijk nergens op. Het is mijn smaak ook niet hoe ze eruit ziet maar om dat nou zo te zeggen. Ik heb dat bovenstaande een keer tegen jou gezegd word als je ten tonele verschijnt.
Barbiee, mag ik je een tip geven? Hecht minder waarde aan je uiterlijk en wat mensen van je vinden. Je wordt er echt gelukkiger van. Je binnen- en buitenkant moeten in harmonie zijn. Dat maakt je een mooier en gelukkiger mens.
Als je geen duckface maakt, je haar je eigen kleur weer terug laat groeien (wat dan ook weer gezonder oogt) en je piercing eruit haalt, zou je denk ik mooi staan. Je bent een knappe meid, vind het zonde dat je het zo verpest, maar als je het zelf mooi vind, wat maakt het dan uit wat een ander denkt?
Alle reacties Link kopieren
Je weet zelf wel dat je een knappe meid bent.

Wel jammer dat je jezelf zo verpest.

Ga je mascara iedere avond afhalen, al je make up en dan in de ochtend gewoon een laagje mascara en een beetje lipgloss. Meer heb je niet nodig en je blijft nog steeds Barbie.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 21 oktober 2014 @ 01:09:

Ik moet ineens aan Hatchet-Face denken uit de film Cry Baby.Hoezo heb jij verboden kinderwagens. Raar wijf
Nee mensen ik haat natural
Alle reacties Link kopieren
quote:barbiee schreef op dinsdag 21 oktober 2014 12:20 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="xxxRosalitaxxx in "Minder makeup"" class="messagelink">xxxRosalitaxxx schreef op 21 oktober 2014 @ 01:09</a>:</b>

Ik moet ineens aan Hatchet-Face denken uit de film Cry Baby.</div></blockquote>Hoezo heb jij verboden kinderwagens. Raar wijf Verboden kinderwagens? In welk wetboek heb je dat gelezen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:oogappeltje schreef op 21 oktober 2014 @ 00:44:

Sorry maar ieder zijn eigen mening en ik vind je echt een lelijk wijf.



Je ziet eruit alsof je 3 SOA's hebt. Ook een mening.Wat
quote:Fame schreef op 21 oktober 2014 @ 12:22:

[...]





Verboden kinderwagens? In welk wetboek heb je dat gelezen?Ze doelt op mijn avatar. Ik ben kindervrij, dat vindt ze raar.
Alle reacties Link kopieren
Minder make up dus maar wel meer photoshop? Hier heb ik in ieder geval nog niet zoveel daglicht om 7 uur.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxRosalitaxxx schreef op dinsdag 21 oktober 2014 12:25 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fame in "Minder makeup"" class="messagelink">Fame schreef op 21 oktober 2014 @ 12:22</a>:</b>

[...]





Verboden kinderwagens? In welk wetboek heb je dat gelezen?</div></blockquote>Ze doelt op mijn avatar. Ik ben kindervrij, dat vindt ze raar. Jah. Daar let ik echt niet op!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Mooi meid! Maar waarom hecht je zoveel belang aan wat andere mensen van jouw uiterlijk vinden?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbiee schreef op dinsdag 21 oktober 2014 12:21 Nee mensen ik haat naturalHaten ook. Tjonge.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Mop, die piercing moet er echt uit. Verder wordt het steeds beter! Ik doe met je mee, ik ga ook van zwarte naar bruine mascara en liner.
Pak die wenkbrauwen nou eens goed aan. Dat hoeft echt niet naturel opeens, maar zo'n rare, hoge, verbaasde dunne nep-streep is onwijs ouderwets.



Kijk maar eens op linkje van Elle:



http://www.elle.com/beaut ... n-and-now-SMT-ELL#slide-1







Alle reacties Link kopieren
Ik vind je een knappe meid, alleen probeer je mascara beter aan te brengen, het is nu heel klonterig en je wimpers staan naar de zijkant terwijl je net zoveel mascara kunt gebruiken maar dan zit het wel beter. En probeer je wenkbrauwen iets natuurlijker te tekenen. Neem eens een kijkje op youtube! Heel veel tutorials die ik zelf ook dagelijks nog volg. Voorderest draag je niet teveel makeup, ij draag meer makeup dan jij maar oogt niet nep. Het ligt eraan hoe je het aanbrengt. Knappe meid ;)
Leef je dag alsof het je laatste is!
quote:vivamila schreef op 21 oktober 2014 @ 12:53:

Pak die wenkbrauwen nou eens goed aan. Dat hoeft echt niet naturel opeens, maar zo'n rare, hoge, verbaasde dunne nep-streep is onwijs ouderwets.



Kijk maar eens op linkje van Elle:



http://www.elle.com/beaut ... n-and-now-SMT-ELL#slide-1



[img]http://www.elle.com/cm/elle/images/Wk/e ... -h-lgn.jpg[/img]



[img]http://www.elle.com/cm/elle/images/ks/e ... -h-lgn.jpg[/img]Ik snap de wenkbrauwen ook niet als je zo bezig bent met je uiterlijk het is echt heel lelijk. Verder ben je wel een mooie meid.
Alle reacties Link kopieren
Zonder die rare duck face zou ik 't een mooie foto vinden.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Veel beter zo. Less is more..
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog een leuke quiz gevonden over make up Makeup quiz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven