Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
Creatief niet zoveel, maar ik sport vijf keer in de week en dat vind ik dan weer echt heerlijk. Ik zou wel wat meer creatiefs willen doen maar dan moet eerst mijn onderzoek af zijn zodat ik wat meer tijd kan maken.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben absoluut niet creatief. Ik heb juist een freubel-allergie. Ik schrijf (met periodes) wel veel. Vaak korte verhalen.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Breien met een kat op schoot kost wat extra inspanning kan ik jullie vertellen , fröbelen/hobbiën/handwerken vind ik wel leuk om te doen maar ook een beetje voor de TV hangen kan ik ook heel goed.



En ik heb vanmiddag mijn enige plantje even buiten op het balkon gezet, kan ´ie weer mooi groen worden... (wordt wat vaal door gebrek aan direct zonlicht).
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik ben wel redelijk veel bezig met freubelen en handwerken maar daarnaast schrijf ik ook. Heb 2 jaar geleden een kort verhaal geschreven wat nu voor 3/4 een boek geworden is.

Maar dat pak ik wel weer op als ik er klaar voor ben, dat Word bestandje ligt me niet in de weg
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Silver Shadow. En gelukkig is het maar een Word bestandje
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 19 oktober 2014 @ 15:06:

*zegt heel zachtjes tegen Koekkie 'ik heb hier ook alleen maar 3 kunstplantjes..'*

hahaha ik ook een aantal van de eksjion.....

en 3 cactussen... die gaan niet dood al zou je t graag willen!
Jeetje Koek, van de eksjion nog wel, wat een sjiekuh winkel
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow, 2 minuten geleden

Jeetje Koek, van de eksjion nog wel, wat een sjiekuh winkel Ik heb ze van de Ikea. Ben ik zeker weer een tokkie?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:en 3 cactussen... die gaan niet dood al zou je t graag willen!

Ik heb ze destijds een handje geholpen.. Ze waren in de loop der jaren ontzettend gegroeid en zaten in een veel te kleine pot. Hingen scheef in die veel te kleine pot. Ik heb ze toen, met behulp van een mooi (kranten)papiertje, een tweede leven gegeven op de composthoop. Een cactus hoort niet binnen, die wil naar buiten!



.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Opvallend dat degenen zonder dieren ook niet echt iets met planten lijken te hebben ik heb dat echt wel van huis uit mee gekregen, en moet zeggen dat ik een aantal mooie grote kamerplanten heb ook altijd netjes verzorgd worden. Sinds ik een tuin heb ben ik lichtelijk aan het tuinieren geslagen, vooral heel dol op de snoeitang. Heel rustgevend en heb er niet altijd zin in, denk dat ik per maand gemiddeld 2 tot 6(echt s zomers) uren met tuinieren doorbreng. Geen strakke nette tuin maar t mag ook niet maar in de wilde weg blijven groeien hier.



Van knutselen houd ik ook erg. Heb nu te weinig tijd over voor echte projectjes maar heb regelmatig wat kleding te verstellen (dan moet t dus gelijk een nuttig projectje zijn wat me ook best even aardige afleiding is hoor)

Als ik weer meer tijd heb wil ik wat meubels gaan opknappen.



Breien met een kat, zie het voor me idd, succes !
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pas weer een vetplant vermoord. Mijn moeder was gewoon onder de indruk.



Mijn hond is gelukkig springlevend
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt 0 creatief en gruwel ook van alles wat daar mee te maken heeft.



Gelukkig kan ik wel goed voor mijn hondenkind zorgen
I would rather shit in my hands and clap
quote:himalaya schreef op 19 oktober 2014 @ 23:10:quote:SilverShadow, 2 minuten geleden

Jeetje Koek, van de eksjion nog wel, wat een sjiekuh winkel Ik heb ze van de Ikea. Ben ik zeker weer een tokkie?



Ikea-groen, niets meer aan doen! zeg ik altijd. Buiten bij de voordeur, op de slaapkamer, in de badkamer.



Dus ik ben net zo'n Tokkie als jij
Alle reacties Link kopieren
ik ben uber creatief.... mede-gezichtenboekers zullen dat weten haha
Alle reacties Link kopieren
pffff mag ik effe... drama queen dat ik ben....



vorige week vrijdag heb ik een eerste date gehad na 10 dagen paiq-chatten. was leuk leuk leuk!! eindigde in een goeie afscheidskus en we hebben nu een soort van whats-app-dingetje (tis tenslotte 2014)



Ik had de date voorgesteld. Ik heb vervolgens na de date geappt dat ik het erg gezellig vond en hem graag nog es wilde zien om hem beter te leren kennen (niet te klef he!) Dus indirect de tweede date voorgesteld.



Elke dag krijg ik wel een x een berichtje, soms begin ik maar meer vanuit hem. Heb ik van de week spontaan voorgesteld om gisteren iets te doen, t zou tenslotte mooi weer gaan worden. (mijn derde hint om af te spreken dus) Daar wilde hij over nadenken want hij had al een afspraak die dag maar lag eraan hoelaat die afspraak zou zijn, stond nog niet vast.

En helaas, gisterochtend hoor ik (pas) dat hij toch niet kan die dag. Oke das possible.... maar van hem ook geen initiatief naar een volgende datum dan..... wel weer whatsappjes, straks belde ie ook nog even!?. Maar WURG.... ik ga niet een vierde hint om af te spreken de groep ingooien.....



He's not that into me dus. Maar als ik echt niet leuk ben dan blijft hij toch geen berichten sturen elke dag??? Grrr mannen..... snappen jullie ze?



TialTngo.... single babe.... hoe zou jij t aanpakken



PS ik ga geen topic openen.... lijk wel 16 hahahaha
T gaat om de aandacht van het appen; tijdverdrijf. Laat je er niet in mee sleuren; hoe moeilijk t ook is; niet meer appen alleen als hij concreet een afspraak voorstelt en je hebt er nog zin in. Gewoon zeggen; daten leuk, maar de hele dag appen heb ik geen tijd voor hoor. Eens kijken of ie dan nog tijd voor je maakt om daadwerkelijk te meeten. Zo niet; aandachtsgeil, hop, next!

(Ja je vroeg niets aan mij maar ik ben het daten heus niet verleerd hoor )
Alle reacties Link kopieren
Haha gerbera

bedankt voor t meedenken!

Misschien wil ik zijn reactie niet weten omdat ik bang ben voort antwoord. .. geen antwoord dus. Terwijl ik tich n aantal dates gehad heb ondertussen en deze vergeleken met, echt geweldig leuk was....
Oh heel irritant inderdaad. Goede tip van DG, als hij graag wil afspreken dan moet hij met iets concreets komen en anders niet eindeloos appen als tijdverdrijf.

Wel spannend Koek!
Alle reacties Link kopieren
Straks geappt en elkaar welterusten gewenst... ja klef I know. Aangezien ik niet kan slapen nu ff op paiq gekeken. Ook mijn tijdverdrijf. En hij was 9 minuten geleden online. Ga ik daar ff wantrouwend van worden potverdorie. ... terwijl hij ook misschien niet kan slapen en hetzelfde dacht als ik. En dan ga ik teveel nadenken



wat is die date fase toch ruk. Waarom zitten er geen gebruiksaanwijzing bij mannen zodat je vt voren weet of ze te vertrouwen zijn?



*zet puber modus weer uit*
Haha en hij vraagt zich morgen af waarom jij 9 minuten na hem nog online bent geweest. Adem in, adem uit. Laat het initiatief morgen maar eens van zijn kant komen. Maak het hem niet te makkelijk in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Misschien pakt ie de hints niet goed op? Gewoon voorstellen om een afspraak te maken, waarom zou hij per se het initiatief moeten nemen? Ik geloof niet dat mannen zo enorm bezig zijn met alles analyseren zoals vrouwen (net nog online, wat betekent dat?). En als die date er niet komt of hij blijft er omheen draaien zou ik bedanken voor de eer.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
quote:koekie1980 schreef op 20 oktober 2014 @ 23:49:

TialTngo.... single babe.... hoe zou jij t aanpakken





Nou, mijn deskundige (NOT) advies zou zijn: lekker laten gaan, je hebt nu een aantal voorstellen gedaan en hij heeft geen tegenvoorstel gedaan. Als hij je héél graag had willen zien had hij dat heus wel gedaan. Graag of helemaal niet denk ik altijd maar.
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Wist je trouwens dat je af kan zetten bij What's app dat je kan zien wanneer iemand online was en dat anderen dan ook niet kunnen zien wanneer jij online was? Dat scheelt volgens mij al een hoop frustratie: 'oh, hij was wel online maar heeft niet gereageerd, waarom?????'
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
@infinity

Whatsapp wel/niet online zijn boeit me weinig. Ik ben online als ik met anderen klets, hij ook. Daar maak ik me echt niet druk om. Om nadat je zegt dat je gaat slapen nog een uur op een dating-site online zijn wel maar dat is nu mijn onzekerheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:infinity schreef op 21 oktober 2014 @ 07:54:

Gewoon voorstellen om een afspraak te maken, waarom zou hij per se het initiatief moeten nemen? omdat ik dit dus al 3x gedaan heb en er vanuit hem alleen een "ja leuk wil je graag zien" komt maar geen dag/datum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven