Werk & Studie alle pijlers

Studies

20-10-2014 22:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik wil studie kiezen. Ik heb niet erg sociaal, houd van berekeningen en kan niet zo goed Nederlands spreken. (wel Engels).

Wat zijn jullie aan het studeren en wat vinden jullie leuk van jullie studie???

studies

Totaal aantal stemmen: 0

ik wil studie kiezen. Ik heb niet erg sociaal, houd van bere Geen stemmen
Wat zijn jullie aan het studeren en wat vinden jullie leuk v Geen stemmen
Alle reacties Link kopieren
Als ik jou was zou ik dan een studie in het engels gaan doen. Is University College niet wat voor je?



Ik doe geneeskunde en ik vind het soms verschrikkelijk (als ik veel fysiologie heb) en soms geweldig (als ik geen fysiologie heb). Vooral de praktische vakken zijn leuk: gespreksvoering, spoedeisende hulp, klinisch redeneren, lichamelijk onderzoek, etc. Qua vakken is het net waar je interesses liggen, sommigen vinden gynaecologie leuk, anderen vinden longziekten geweldig.



Op University College zou je een Engelstalig pakket kunnen volgen, met bijvoorbeeld natuurkunde, wiskunde, maar ook economische en bedrijfskundige vakken. Google er maar eens op.



Of misschien Bèta-gamma? Leek mij altijd erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
eigenlijk heb ik een Economie & Maatchappij profiel dus kan ik niks met geneeskunde of technische opleidingen doen;/ ik ga wel die university college wel googlelen(?) !!ik wil iets in de bedrijfskunde maar met veel berekeningen en iets van ICT

Dankje wel voor je reactie!!
Alle reacties Link kopieren
Is econometrie niks voor je dan? Ja google maar eens op University College, dat leek mij altijd erg leuk. Je hebt er in ieder geval een aan de Universiteit Utrecht en aan de Universiteit van Amsterdam.
Doe eens een beroepkeuzetest of studiekeuze test.
Alle reacties Link kopieren
Econometrie vind ik een goede tip, of Statistiek, of (als dat ergens bestaat als bachelor) Data science.
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty, 4 uur geleden

Doe eens een beroepkeuzetest of studiekeuze test.Daar kwam bij mij eigenlijk niets nuttigs uit. Dat ik een brede interesse heb. Dat wist ik zelf ook wel.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Studie informatica, ict of robotica (werken met robots). Daar zit in de toekomst altijd veel werk.
Alle reacties Link kopieren
quote:may_ka schreef op 21 oktober 2014 @ 04:48:quote:newimprovedkitty, 4 uur geleden

Doe eens een beroepkeuzetest of studiekeuze test.Daar kwam bij mij eigenlijk niets nuttigs uit. Dat ik een brede interesse heb. Dat wist ik zelf ook wel.+1 heel irritant
..........
Alle reacties Link kopieren
Wat is jouw voorkennis. Weet je tot welke studies je toelaatbaar bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven