Uitgerekend 1april 2015 -15 april 2015

28-07-2014 06:15 1174 berichten
Ben jij ook uitgerekend tussen 1 april 2015 en 15 april 2015?

Kom dan hier gezellig kletsen over alles wat je bezighoudt tijdens je zwangerschap!



Je kan jezelf toevoegen aan de tabel of wijzigen doorvoeren door in te loggen onder de gebruikersnaam bevallenapril2015. Het wachtwoord hiervan is april2015. Lukt het je niet, zet dan je gegevens even dikgedrukt neer, zodat iemand ander je gegevens kan toevoegen/aanpassen.



NaamLeeftijden # Ronde # Kindje Uitgerekend: Bijz.heden ababy - 1 4e 4 april 2015 14 nov. GUO (20wk echo) Apatura - 0 1e 13 april 2015 9-9 hartje gezien 22-09 afspraak vk +echo

Caroline-max30/34 0 1e 10 april 2015 - cleoleo 35/34 0 2e 5 apr - Fenna8925/30 3 1e 14 april 2015 4-9 intake, 19-9 echo Lely89 24/27 1 2e 12 april 2015 - Libby198529/28 3 1e 11 april 2015 3-10 Gehoord

8-10 controle afspraak Lilly89 25/26 2 1e 31 maart 2015 07/11 20-weken echo lisha 32 1 2e 15 april 2015 30 september NPM lotte_joy28/36 7 1e 9 april 2015 - julia_isa 27/30 2 2e 8 april 2015 18/11 20-weken echo mamadees 23/32 3 1e 9 april 2015 - zomer2013 25/29 5 2e 12 april 2015 -
Alle reacties Link kopieren
Smeren jullie al iets tegen striae? Ik heb vaseline spray & go met aloe vera staan. Zou dat helpen?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik zelf buikbalsem van zwitzal!geen idee of dat zal werken maar ben gek op die geur haha!!
I love you to the moon and back
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de buik creme van de etos. Ik heb al striemen vd vorige zwangerschappen helaas maar ik probeer nieuwe wel zo veel mogelijk te beperken!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik bio oil, wel iets vettig, maar wel het idee dat het mijn huid mooi soepel houdt.
Alle reacties Link kopieren
Moeten jullie er ook steeds vaker uit snachts?m'n record van vannacht staat op 4x! Nou heb ik wel een flesje water naast mb bed waar ik dan elke x uit drink als ik wakker ben dus heb denk ik zon litertje weg getikt vannacht haha

Morgen waarschijnlijk ons babykamertje bestellen bij babydump!

We hadden hem al uitgezocht maar vonden het eind augustus wat snel om al te bestellen
I love you to the moon and back
Alle reacties Link kopieren
Ik smeer nauwelijks. Smeren heeft echt geen enkel effect op het niet krijgen van striemen helaas. Het verzorgt je huid en maakt het lekker zacht, maar daar houdt het ook mee op.



Slapen? Praat me er niet van. Nog steeds 5 uur per nacht hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef er juist nu minder vaak uit, eerder vaak 2x per nacht, nu meestal helemaal niet meer



Ben je dermatoloog lisha?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet eigenlijk ook wel dat smeren niet helpt. T zijn de diepere huidlagen die scheuren. Daar komt geen smeersel bij. Massages zijn effectiever dacht ik.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
quote:zomer2013 schreef op 17 oktober 2014 @ 10:52:

Ik hoef er juist nu minder vaak uit, eerder vaak 2x per nacht, nu meestal helemaal niet meer



Ben je dermatoloog lisha?Haha, nee, ervaringsdeskundige wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Apatura schreef op 17 oktober 2014 @ 14:02:

Ik weet eigenlijk ook wel dat smeren niet helpt. T zijn de diepere huidlagen die scheuren. Daar komt geen smeersel bij. Massages zijn effectiever dacht ik.Geen idee, maar het kan nooit geen kwaad om je lekker te laten masseren
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er zo'n 3 a 4 keer per nacht uit. Ben ook wel moe door gebroken nachten. Ik smeer bodylotion of Etos buikbalsem. Vorige keer geen striae gekregen had wel een toeter. VK zei dat dit waarschijnlijk verband houdt met mijn leeftijd. Jonge buiken zijn veel gevoeliger voor striae omdat het bindweefsel nog stevig is. Mijn oude slappe buik blijkt dus ook voordelen op te leveren. ; )
Alle reacties Link kopieren
Hier slaap ik gelukkig weer prima! Ik word niet wakker 's nachts. Ik geniet er ook maar mooi van want dat is over 5 maand wel anders natuurlijk!



Cleoleo:

Dat heb ik inderdaad vaker gehoord! Kan ook best kloppen hoor. Mijn eerste kreeg ik op mijn 18e en idd striae. 8 jaar later en 3 zwangerschappen verder is diezelfde striae nog zichtbaar alleen veel lichter. Helaas zullen deze wel weer gaan oprekken.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb ik dan ook mazzel..ben voor m'n zwangerschap 52 kilo afgevallen dus wat overtollig vel bij m'n buik!lol
I love you to the moon and back
Alle reacties Link kopieren
Oh my God Libby wat knap! 52 kilo!!!!!! Ben er helemaal stil van. Respect!
Alle reacties Link kopieren
quote:cleoleo schreef op 17 oktober 2014 @ 22:52:

Ik moet er zo'n 3 a 4 keer per nacht uit. Ben ook wel moe door gebroken nachten. Ik smeer bodylotion of Etos buikbalsem. Vorige keer geen striae gekregen had wel een toeter. VK zei dat dit waarschijnlijk verband houdt met mijn leeftijd. Jonge buiken zijn veel gevoeliger voor striae omdat het bindweefsel nog stevig is. Mijn oude slappe buik blijkt dus ook voordelen op te leveren. ; )Klopt wat je vk zegt. Hier ook een oude buik, dus ik heb hoop
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een relatief jonge huid haha en bij de eerste wel wat straie maar moet zeggen dat het redelijk wegtrekt.

Ik denk dat die olie of creme je huid soepel houdt waardoor het makkelijker mee rekt. Het kan in ieder geval geen kwaad dus ik smeer het elke dag in principe
Alle reacties Link kopieren
Cleocleo dankjewel! Krijg nu veel opmerkingen van al dat afvallen en dan ga je nu inene aankomen en vind je het leuk!

Haha nog nooit zo blij geweest met een dikker wordende buik
I love you to the moon and back
Alle reacties Link kopieren
quote:zomer2013 schreef op 19 oktober 2014 @ 10:24:

Ik heb een relatief jonge huid haha en bij de eerste wel wat straie maar moet zeggen dat het redelijk wegtrekt.

Ik denk dat die olie of creme je huid soepel houdt waardoor het makkelijker mee rekt. Het kan in ieder geval geen kwaad dus ik smeer het elke dag in principe Kwaad kan het zeker niet, dus als je je er fijn bij voelt gewoon doen. Ik ben er gewoon te lui voor, vooral
Alle reacties Link kopieren
quote:libby1985 schreef op 19 oktober 2014 @ 11:32:

Cleocleo dankjewel! Krijg nu veel opmerkingen van al dat afvallen en dan ga je nu inene aankomen en vind je het leuk!

Haha nog nooit zo blij geweest met een dikker wordende buikIk vind dat je er haske goed uit ziet!
Alle reacties Link kopieren
ik smeer me ook dagelijks in, mn buik borsten en mn benen bemn bang dat die ook lelijk gaan worden oeff!
Alle reacties Link kopieren
ik smeer ook (bijna) dagelijks. baat het niet dan schaad het ook niet toch?



vanmorgen een echo gehad om het geslacht te bepalen en wij krijgen een meisje! zo leuk!



@ libby, word je niet gek van die opmerkingen?
Alle reacties Link kopieren
Lotte : Yeah super leuk! Nog een meisje in de groep!



Sinds gisteravond trappelt ons meissie hard genoeg om haar van buitenaf te kunnen voelen!

Papa en broers kunnen nu lekker mee genieten!
Alle reacties Link kopieren
@lotte nou die opmerkingen zijn nog te doen...

Maar krijg afentoe opmerkingen als van o was het een ongelukje?? (ik woon nu nog bij m'n ouder...door loop van omstandig heden duurde de bouw van ons huisje langer..startte bijna een jaar later .. En toen m'n schoonmoeder weer ernstig ziek werd besloten we alvast te beginnen...toen was de bouw inmiddels gestart..

Niet wetend dat ik zo snel zwanger zou zijn haha dus nu wordt ons huis februari opgeleverd;-)
I love you to the moon and back
Alle reacties Link kopieren
quote:lisha schreef op 19 oktober 2014 @ 15:39:

[...]





Ik vind dat je er haske goed uit ziet! Aah dankjewel! ❤
I love you to the moon and back
Alle reacties Link kopieren
Lotte wat leuk voor jullie!!! Een meisje <3



Ababy wat vroeg al dat ze het vanaf buiten kunnen voelen of niet!! Ik voel hem amper zelf nog hihi..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven