Entertainment alle pijlers

The Walking Dead (USA seizoen volgend)

19-10-2014 00:10 3012 berichten
Seizoen 5 alweer! Een topic om na te bespreken, te speculeren, te griezelen, te lachen en te huilen. En natuurlijk vooral om te genieten.



De enige afspraak: géén spoilers vanuit de comics! En ook niet van internet af!!!!





En idd niets vertellen over gabriel maar ben wel retenieuwsgierig! (Pff vreemd. Na het zien van een spannende aflevering slaap ik altijd heel goed. Maar na het zien van iets "zieks" kan ik maar niet de slaap vatten.. Zoals nu.. Heb zo bijv ook nooit maar Saw kunnen kijken terwijl horrors geen probleem zijn).
Zou gabriel "vlees" leveren aan terminus? In ruil voor eten/bescherming? Kerk is natuurlijk 1 van de eerste plekken waar mensen veiligheid zoeken.. Misschien zitten in die rouwauto wel lui van terminus?
Wat een ziek einde van een verder best saaie aflevering.



@horizon, ze zijn toch allemaal in principe besmet met het virus? Geen idee of mensenvlees eten daar invloed op heeft.
Alle reacties Link kopieren
1. Gatverdamme.

2. Wat een psycho's!



Ik dacht dus ook dat Bob gebeten was in de zombievijver bij de Voedselbank. Vandaar dat hij zo raar deed bij Sasha en buiten stond te huilen. Ik hoop dat dit klopt en dat zijn vlees al volop actief geïnfecteerd was en die kannibalen allemaal de pijp uitgaan. (ik weet dat ze allemaal het virus meedragen, maar toch hoop ik vurig dat het verschil maakt)



En trouwens, ik had een 'I knew it!'-momentje. Dat Tyreese die vent niet had vermoord.



Gabriel vertrouw ik niet. Maar hoeveel erger dan die carnivoren kan hij zijn, zeg. Bah bah.
Alle reacties Link kopieren
Rick had toch gelijk, ze hadden terug moeten gaan naar terminus om de rest van die kannibalen af te maken.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook dat Bob was gebeten, maar ze zijn allemaal al besmet dus dat zou niks uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 21 oktober 2014 @ 00:29:

.





En trouwens, ik had een 'I knew it!'-momentje. Dat Tyreese die vent niet had vermoord.

.





Die vent die aan Bob zat te kluiven dat was toch niet die vent die bij Tyrese en Judith in die hut zat? Dat was een andere ,een van die zoons van die vrouw met die vlecht,die bijna door Rick neergeschoten werd bij Terminus toen Carol daar de boel opblies?

Of zat die vent uit die hut daar wel bij bij dat kampvuur?
Ik ga zo die aflevering gewoon nog een keer kijken
Alle reacties Link kopieren
* Het was zeker wel petmans die aan het been van Bob zat te kluiven.



* Volgens mij is Bob in zijn schouder gebeten door een zombie. En ja, iedereen wordt een zombie als ze dood zijn, maar als je wordt gebeten weet je dat je binnen afzienbare tijd kassiewijle bent. Ik denk dat Bob zelfmoord wilde plegen, voor hij zich in deze benarde situatie bevond.



* Dat er wordt gezegd dat er 3 mensen weg zijn, is volgens mij inderdaad omdat Daryl en Carol naar Beth op zoek zijn gegaan. ik ben ook benieuwd naar de relatie tussen die blikken in de kerk en in het huisje. Zou Gabriel met de ontvoerders van Beth te maken hebben, of zouden de ontvoerders toevallig hun voedsel ook uit de voedselbank hebben gehaald?



Al met al vond ik het weer een geweldige aflevering
Alle reacties Link kopieren
quote:Artemis schreef op 21 oktober 2014 @ 09:54:

* Het was zeker wel petmans die aan het been van Bob zat te kluiven.



* Volgens mij is Bob in zijn schouder gebeten door een zombie. En ja, iedereen wordt een zombie als ze dood zijn, maar als je wordt gebeten weet je dat je binnen afzienbare tijd kassiewijle bent. Ik denk dat Bob zelfmoord wilde plegen, voor hij zich in deze benarde situatie bevond.





Dat van Bob denk ik ook dat van de kannibaal twijfel ik echt over. Er waren dacht ik 2 van die mannen die nogal op elkaar leken. Die in dat huisje bij Tyrese en Carol en Judith en de leider van Terminus.



Maar dat zoek ik straks op.
Volgens mij was de knabbelaar toch echt die knakker die er bij was toen ze aan het slachten waren in terminus.
Alle reacties Link kopieren
Gevonden:

Bob regains consciousness sometime later; it's still night, and he's sitting by a fire, and there's a group of people milling about, sharpening knives ... and eating.



Everything is out of focus at first — and then as his vision clears, we see Gareth, the leader of Terminus, right in front of him.
Alle reacties Link kopieren
En die in dat huisje :

Turns out that firebomb was triggered by Carol. She and Tyrese came across Martin, one of the cannibals, and overheard their dastardly plot to kill their friends.



Maar dat weten we dus nog niet zeker of die wel echt dood is..
Alle reacties Link kopieren
Although Tyreese told Carol that he had killed Martin, Martin reappears after the destruction of Terminus. While Bob weeps, wandering outside the church into the surrounding forest. Martin attacks Bob and knocks him out, bringing him to a nearby camp where the remaining survivors of Terminus live. Martin can be seen among the remaining Terminus survivors cannibalizing Bob's leg along with Gareth in the final scene of this episode.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 21 oktober 2014 @ 09:48:

Ik ga zo die aflevering gewoon nog een keer kijken F*ck it, ik ook.
Het is toch rotweer Ik moet me alleen eerst nog van de bank af slepen naar de winkel.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 21 oktober 2014 @ 10:34:

Het is toch rotweer Ik moet me alleen eerst nog van de bank af slepen naar de winkel.Neem je je paraplu mee? Kan je ook Walkers mee prikken
Wij gaan zo met de hond naar het bos. Wie weet komen we nog menseneters tegen

Ik ga vanavond nog een keer kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Artemis schreef op 21 oktober 2014 @ 10:32:

Although Tyreese told Carol that he had killed Martin, Martin reappears after the destruction of Terminus. While Bob weeps, wandering outside the church into the surrounding forest. Martin attacks Bob and knocks him out, bringing him to a nearby camp where the remaining survivors of Terminus live. Martin can be seen among the remaining Terminus survivors cannibalizing Bob's leg along with Gareth in the final scene of this episode.Ah ze zaten er dus alle twee! Dat heb ik dan gemist.
Handig, een topic om achteraf te lezen wat ik wel gezien maar niet doorzien heb
Wat betekent het symbool in de boom waar Bob tegenaan staat te huilen?

Ik ben trouwens blij dat het Bob is die gepakt is en niet één van de anderen.
Zagen we in de 1e aflevering niet ook Morgan bij zo'n boom met teken staan?
Mijn paraplu is waardeloos voor walkerprikken kwam ik achter. Botte plastic punt. Ik moet me beter voorbereiden
quote:Hunniebunnie schreef op 21 oktober 2014 @ 12:33:

Zagen we in de 1e aflevering niet ook Morgan bij zo'n boom met teken staan?Ja, maar dat was een soort pentagram. Dit was iets als een horizontale streep met aan het eind een verticale, een soort haak.
Wil je mijn hond lenen? Mijn man heeft een paraplu die in een wandelstok verborgen zit - kun je zo in een oogkas prikken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven