daten of niet ?

17-08-2012 00:14 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
toch jullie advies even inwinnen. ik ben nu alweer een half jaar vrijgezellig.. en heb nu een zoontje van 7wkn, ik begin er weer heerlijk in te komen en geniet van het leventje samen met me prachtige zoon.



nu heb ik me 2 weken geleden aangemeld op een datingsite.. gewoon voor de fun. en ook een beetje voor de gezellige volwassen gesprekken



dezelfde dag nog dat ik me aanmeld word ik aangesproken door een jongen. laten we hem J noemen. vanaf dag 1 hebben J en ik de leukste gesprekken. elke avond weer liggen we helemaal dubbel van het lachen. J vind het leuk om over me zoontje te praten en heeft hiervoor ook een relatie gehad met een meisje die een dochtertje van 2 had.



We hebben besloten een afspraakje te maken.. nu is mijn probleem ik heb niemand die op wil passen.. ik ga geen wildvreemde op me kind laten passen, en me moeder wil absoluut niet oppassen voor de leuke dingen..

ik wil geen vreemde in me huis uitnodigen, en J stelde voor om wat te gaan drinken overdag, ik mag dan rustig de kleine meenemen. J zegt ook hij hoort bij jou.. dus als het tussen ons klikt is het ook wel handig als het tussen mij en je kleine klikt.



We hebben nu besloten zaterdag overdag af te spreken op een terrasje.



nu mijn vraag doe ik hier goed aan ??

het liefst had ik de kleine niet meegenomen maar ik heb hier gewoon geen fam in de buurt alleen me moeder, en zij wil echt niet oppassen voor deze dingen.
Alle reacties Link kopieren
Na je bericht gelezen te hebben zeg ik niet doen. Ik snap dat je leuke gesprekken met hem hebt over je zoontje. Maar je kent hem net via een datingsite. En die klik moet er tussen jou en hem zijn en pas veel later met je kind. Ookal is je kind nog een baby. Ik ken een alleenstaande moeder die ook via een datingsite iemand heeft leren (toevallig ook een J) en ook veel leuke gesprekken over haar kind, veel interesse tonen. En ze was kwetsbaar, beetje eenzaam en dan voelt die aandacht heel goed. Maar dat bleek een hele foute jongen te zijn. Geen pedo. Maar datingsites zijn een broedplaats voor criminelen. Ik wil je niet bang maken maar eerder bewust maken. Ik zou sowieso nog wachten met daten maar je richten op je kind.
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 20-10-2014 07:50
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je weer begint met daten en zo snel een leuke vent hebt ontmoet via een datingsite.



Ook bij mij gingen alarmbellen af na het lezen van jouw bericht. De heer lijkt een beetje te geinteresseerd in jouw zoon.

En een kindje neem niet mee op een date.



Uiteindelijk kan jij alleen het best inschatten wat zijn bedoelingen zijn. Jij bent in de situatie en kent hem beter dan ons.



Succes ermee.
even theoretisch..



wat nou als TO met haar baby op zaterdagmiddag in haar eentje een bakkie gaat doen bij de HEMA of de Ven D of zo..... en ze komt een leuke kerel tegen die ze verder niet kent...



mag ze daar nou wel of niet mee praten?



is die kerel dan ook gelijk een pedo als hij zegt dat ze een mooie baby heeft?
7 weken geleden bevallen, alleenstaande moeder, vermoedelijk best wat bagage.

Mij lijkt het dat je er beter aan zou doen om eerst een basis te bouwen voor kind en jezelf.

En inderdaad NOOIT je kind meenemen naar een date. Reden: stel dat het een engerd blijkt te zijn? Dan breng je je kind daarmee in gevaar.
Jongens, dit topic is ruim 2 jaar oud...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven