Entertainment alle pijlers

Op welke celebrity lijk jij?

18-10-2014 14:42 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
De topictitel zegt het al: op welke celebrity lijk jij (het meest)?



Ik lijk zelf best veel op Carly Rae Jepsen.





Jammer genoeg heb ik niet haar zangtalent
Alle reacties Link kopieren
Volgens die ene site lijk ik met 75% het meest op Elisha Cuthbert (Canadese actrice) en met 73% op Charlize Theron en 70% op Catherine Zeta-Jones



Maar vind mezelf meer op Diane Kruger lijken.
--
--




Schijn voor 89% op Sarah Michelle Gellar te lijken, ik zie het zelf niet haha !

Daarna op Martha Stewart en als 3e op Roberto Cavalli
quote:tyche schreef op 18 oktober 2014 @ 18:52:

Liv Tyler in LotR, vindt iemand.

Ik snap wel wat ze bedoelt maar ik lijk er niet sprekend op.



Er zijn websites waar je een foto kunt uploaden en dan wordt er gezocht met wie je matcht zoals deze. Geen idee of dat echt werkt.Haha volgens die site lijk ik op Celine Dion en Queen Latifa. Nogal verschillende vrouwen en ik lijk op geen van beide vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik schijn wat weg te hebben van Scarlett Johansson.. Meerdere mensen wezen me daar eens op.. Het zal met name om mn mond gaan anders was ik vast niet als verpleegkundige geëindigd
Alle reacties Link kopieren
Krijg vaak te horen dat ik wat van Ruth Jacott en Edsilia Rombley heb. Heb daar persoonlijk geen moeite mee
Alle reacties Link kopieren
Veel mensen zeggen dat ik op Emma Watson lijk. Dan wel hoe ze er nu uitziet, niet als Hermelien
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
quote:tyche schreef op 18 oktober 2014 @ 18:52:

Liv Tyler in LotR, vindt iemand.

Ik snap wel wat ze bedoelt maar ik lijk er niet sprekend op.



Er zijn websites waar je een foto kunt uploaden en dan wordt er gezocht met wie je matcht zoals deze. Geen idee of dat echt werkt.Volgens deze site lijk ik 66% op Marisa Tomei en 62% op Christy Turlington. Mwah, het kan erger...
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik heb die link met drie foto's geprobeerd, totaal verschillende en daar kwamen Jennifer Lopez en Angelina Jolie naar voren.. Maar ook Denzel Washington en Victoria Beckham . Ik heb dus ook mannelijke trekjes Qua seizoens/kleuren type kom ik idd wel overeen met Jennifer Lopez. Het lange haar en mijn mond lijken er ook wel wat op, maar dat is het dan ook wel denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Volgens die site was dit mijn nummer 1:







De enige vrouw die ik kreeg was Meryl Streep.



Zelf hoor ik vaak dat ik op Melanie Schultz van Haegen lijk, maar dan jonger.
Alle reacties Link kopieren
Katherine Heigl en Uma Thurman volgens de site. Zelf enkele keren gehoord dat ik op Romy Schneider lijk.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Hoor vaak op maxima

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven