Lente-14 Zwanger worden voorjaar 2014

13-02-2014 19:05 2417 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, hierbij het vervolg op Zwanger worden Voorjaar 2014, en nu met tabel!



De tabel is vol, sorry. Gezellig meeschrijven mag natuurlijk altijd!



Naam Leeftijd Start Ovulatie Ronde NOD rubia25 27-31 Januari 10-11 11 24-11 Goldstrike 26-31 April - 1 21-6 Wennetje 27 Mei - 1 - Summerlove92 22-27 Mei 25-8 3 8-9 Simoontje 24-34 Aug 11-09 2 25-09



Zwangeren



Naam Leeftijd Start - ronde Echo Uitgerekend Geslacht Sabientjevk 26-37 Februari - 2 19-07 controle vk 12-12-14 Meisje Tara7 24-30 Maart - 1 ? december verrassing Carrie- bradshaw 25-31 Mei - 1 02-09 de 20-weken echo 22-01-15 JONGEN Mermaid89 25-32 Mei - 1 25 sept. controle vk, 26 sept. 20 weken echo 12-02-15 Jongen Xaja 27-25 Maart - 4 20-10 controle VK

05-11 20-weken echo 20-03-15 meisje Zomer2013 25 Januari - 6 echo 26/8 hartje klopt :D en 16/9 april 2015 Raven 25-35 Mei - 3 16/9 termijnecho klopt

22/10 pretecho geslacht

3/11 controle 13 april 2015 Jongen! Theia 29-29 Mei - 3
(2 na mk) 29-9: termijnecho

14-10: combinatietest

22-10: controle vk 26 april 2015 ? Mairannetje 31-36 Maart - 7 ? begin juni ?Nieuwe NOD? Graag even dik gedrukt aangeven
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik lees nog altijd even met jullie mee :-)



Xaja, een dochter wat leuk!! Van harte!



Rest van de zwangere: hoop dat iedereen zich goed voelt en kan genieten!



Vandaag op advies de huisarts een zwangerschapstest doen. Dan weet ik zeker dat het allemaal okè is. We wachten nu sowieso 2 maanden en vanaf december 'mogen we weer'. Vind het ook wel fijn om er heel eventjes van af te schakelen. Ben wéér bezig met een nieuwe baan en dat vraagt nogal wat. Sowieso 6 maanden 36 uur werken ipv huidige 24. Ik laat jullie de uitslag van de test nog wel weten, maar ga er maar vanuit dat ik fijn in de bovenste tabel blijf hangen ... voorlopig



Fijn weekend allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha zou toch te leuk zijn als ie positief was



Hoezo weer bezig met een nieuwe baan? Huidige niet zo leuk of moet je gedwongen wat anders zoeken?
Form is temporary, class is permanent
Alle reacties Link kopieren
Als ie positief zou zijn (even op de bezorger van PostNL wachten tot ie arriveert) dan val ik van m'n stoel. Hebben we het eigenlijk nog niet over gehad en verwachten we ook totaal niet.



Min of meer noodgedwongen. Huidige functie kan na 31-12 niet gegarandeerd worden qua uren. 24 vind ik in mijn functie toch wel minimaal en 16 of 18 is niet te doen. Dan moet ik thuis inloggen om alles bij te houden en dát weiger ik. Nieuwe functie is vergelijkbaar alleen iets meer verantwoordelijkheid en voor een grotere organisatie. Hoor donderdag/vrijdag of mijn voorstel (arbeidsvoorwaarden) geaccepteerd is. Spannend dus!
Alle reacties Link kopieren
Al getest Simoontje?
Alle reacties Link kopieren
Yes en zoals verwacht negatief. Mijn eerstvolgende NOD (dat we gaan proberen) is pas 13 december... Bleeeeeeh dat klinkt nog héél lang, maar goed het is nu ook al oktober en ik heb het idee dat ik juni t/m september niet gemerkt hebt. Wellicht dat het nu ook zo 13 december is!
Alle reacties Link kopieren
Bah Simoontje, wat lang wachten! Hoop inderdaad dat het allemaal lekker snel zal gaan voor je!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden

wat is het rustig hier.

@simoontje.het is december voor je er erg in hebt.

hoe gaat het met de rest?nog plannen voor het weekend?

hier zitten we in de afwacht fase. Helaas voel ik me echt belabberd op mijn vrije dag.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik leef ook nog! Ben in september op vakantie geweest en er sindsdien mentaal gezien veel minder mee bezig geweest. Ik begin wel een regelmetige cyclus te krijgen, dus we zijn volop bezig om te 'oefenen'. Ergens zal het toch een keer raak zijn?!



Ik lees eigenlijk alleen nog maar een beetje mee, dat geeft mij veel meer rust, anders maak ik mezelf echt compleet gek. Ik vind het dan ook prima om uit de tabel gehaald te worden, dan is er ruimte voor de anderen die nog wel serieus meeschrijven! Ik kom me af en toe nog wel even melden, maar voor de rest allemaal veel succes voor degenen die nog bezig zijn en genieten voor de anderen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi wennetje, wat fijn dat je nu een gewone cyclus begint te krijgen!

Qua schrijven vindt het momenteel toch vooral op Facebook plaats. Daar zit je nog niet bij of wel? Want als je wil kan je daar natuurlijk ook lekker mee lezen.
Alle reacties Link kopieren
@wennetje leuk je weer even te horen. Genoten van de vakantie? Wat fijn dat je cyclus regelmatig wordt. Hopelijk levert het snel iets op.
Alle reacties Link kopieren
Rubia, hoe voel jij je? Wanneer ga je testen? Zou leuk zijn als je onder mij in de tabel staat!! X
Alle reacties Link kopieren
@ mariannetje. Ik hoop dat ik onder jou komt te staan. er is nog niks in elk geval. Ik voel ook niets, net als alle andere maanden. Het enige wat misschien iets wil zeggen is dat ik veel minder pukkels heb. Normaal als ik ongesteld moet worden is het veel meer. dus hoop het zo. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, misschien dinsdag of woensdag

hoe voel jij je?
Alle reacties Link kopieren
@ mariannetje. Ik hoop dat ik onder jou komt te staan. er is nog niks in elk geval. Ik voel ook niets, net als alle andere maanden. Het enige wat misschien iets wil zeggen is dat ik veel minder pukkels heb. Normaal als ik ongesteld moet worden is het veel meer. dus hoop het zo. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, misschien dinsdag of woensdag

hoe voel jij je?
Alle reacties Link kopieren
Rubia, spannend!! Hou je het vol om een paar dagen na je NOD te testen? Hoop echt dat het zo mag zijn deze ronde!

Met mij gaat het heel wisselend. Nu al bijna twee weken bloedverlies, mag komende week voor een 2e echo. Ene moment overheerst het gevoel dat het niet goed gaat, ander moment ben ik er rustiger onder. Het blijft zenuwslopend. Ik heb inmiddels wel wat zwangerschapskwaaltjes, misselijk, heeel moe, soms zere borsten. Hoop maar dat dit goede tekenen zijn...
Alle reacties Link kopieren
@rubia: en? Nog niks?

@mairan: wanneer is je echo?
Alle reacties Link kopieren
Nee nog niets gelukkig. Ik wil morgen gaan testen denk ik.

@ marian. Balen dat je al zo lang bloedverlies hebt. Hopelijk stelt de echo je gerust. Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Rubia! Ik hoop het zo voor jou!!
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden.

net getest maar die was helaas negatief
Alle reacties Link kopieren
Neee :(

Aaah wat ontzettend shit!
Ah nee toch nu dus even afwachten of je ongesteld wordt. Misschien een iets langere cyclus?
Alle reacties Link kopieren
Misschien nog te vroeg Rubia!! Zolang je nog niet ongesteld bent blijft er hoop!
Alle reacties Link kopieren
Rubia wat jammer! Echt niet leuk :(

Heb je een goede test gedaan? Toen ik testte heb ik drie verschillende gebruikt, alleen die van kruidvat gaf een duidelijke positieve streep (action en een dip-stick niet) Sterkte X
Alle reacties Link kopieren
Ah bah Rubia! Weet je wanneer je eisprong was? Misschien ben je inderdaad te vroeg geweest....



Ik duim toch nog even verder voor je!
Form is temporary, class is permanent
Alle reacties Link kopieren
hey meiden.

bedankt voor jullie lieve berichtjes.

@ xaja ik dacht dat mijn eisprong 5 oktober was. zeker weten deed ik het niet ik heb geen testen ovulatie gebruikt. Wel heb ik getemperatuurd maar ben ziek geweest dus niet bruikbaar helaas.

@ mariannetje Ik heb een test van 123thuistesten. Alleen de controle streep was duidelijk.



ik baal er echt van, had zulke goede hoop deze maand. Al voel ik helemaal niet hoor. Het maakt me wel onzeker nu het zo lang duurt. maar ja je hebt het niet in de hand helaas
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik zit in de meeleesstand.



Maandag inwendige echo gehad voor follikel meting.

Linker eierstok had een mooi ei van 1,1 mm. A.s. vrijdag weer een echo om te kijken of het ei groter is gegroeid. Als een ei tussen de 1,8 en 2 mm is krijg je meestal je eisprong.



Ik vind het wel spannend! Positief blijven :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven