Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Alle reacties Link kopieren
Net een kerstelfje , ik krijg zin om voor nichtjes een knalrode jurk te kopen .



Voor zoon vandaag een thermo broekje gekocht bij C&A. Zakten we ineens terug naar maat 92. Was maar 12,90. Helaas wel alleen in een soort greige en donkerblauw.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Hilfiger ook niet echt middensegment, is toch wel vrij prijzig in de kindermaten. Misschien dat de babymaten nog meevallen? Hier in het durp hebben ze tegenwoordig TH in de kindermaten hangen, Truien rond de 80 en broeken rond de 70 euro, jassen boven de 150 zag ik zo snel even.

Middensegment zou ik eerder denken aan: Name it, BFC, Noppies, Jubel, etc.
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Wat lief DH! Het lijkt wel een heel oude foto. Ik zou hem ook in zwart/wit afdrukken als ik jou was, is vast ook heel mooi.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik laat eigenlijk nooit foto's afdrukken heb ook geen foto's hangen van ons of dochter, behalve 1 op canvas (was een kado) en die hangt in de gang
Het jasje van Frendz dat zo vies en stuk was. Gewassen en gemaakt, nu met rode knopen! Vond gelukkig dezelfde knopen in verschillende maten ik vind hem erg leuk geworden!



Alle reacties Link kopieren
DH, die rode schoentjes van je dochtertje op die foto!



Ik heb eindelijk plaatjes plakken aangevraagd. Even tesen:



Alle reacties Link kopieren
Jeeeej, mijn eerste plaatje!
Lief he zitten allemaal van die pailletjes op.
Knap hoor



Erg leuk geworden het jasje, DH! Goed gevonden die knopen zo.



Zoon hier heeft zijn monsterpakje aan. Staat in 18-24 maanden, maar blij dat ik het wat klein vond vallen en het aandeed, want als ie 18 maanden is gaat ie dat echt niet meer passen. Het staat zo lief



Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk nooit van die speciale feestkleding.

Meestal een leuke jurk die ze daarna ook nog regelmatig aan kan. Wel van Mim Pi rokjes en jurkjes gehad die feestelijk waren maar die daarna gewoon ook mee naar school aan gingen.

Voor zoon ook niet, maar dat past ook totaal niet bij hem.



Dochter heeft echt heel veel leuke jurken (volgens mij dan) maar geen speciale feestjurk.



Ik ga wel zo naar de Primark om te kijken voor mister Darcy trui voor vriend en een over the top kerst trui voor zoon en dochter, en misschien voor mij.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Geweldige monsters!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Fijn merk TessTan, Claessen. Leuke jurk.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Claesens is zeker een fijn merk. Best betaalbaar ook, het jurkje was 24,95. Ik vind het wel altijd leuk om voor de verjaardagen iets nieuws te hebben, maar dan iets wat ze daarna gewoon dagelijks aan kunnen hebben. Zoals dit jurkje dus .



Ik heb ook deze pyjama van Claesens voor de jongste. Begint mijn voorkeur voor blauwe kleding al op te vallen?



Alle reacties Link kopieren
Dat monsterpak, geweldig! Waar is die te koop?
De UK webwinkel waar ik m vandaan had heeft m inmiddels niet meer. Hij is nog wel te krijgen oa hier, maar daar is ie wel wat duurder. Het is wel hele mooie kwaliteit. Misschien nog even zoeken? Mocht je m nemen, ik vind m dus wat klein vallen, size up!
Alle reacties Link kopieren
De 'feestjurk' gaat hier aan op de verjaardag, kerst, oud en nieuw, dat soort dagen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat doen wij idd ook Nous. Jurk van haar verjaardag had ze met kerst ook al aangehad en daarna op de verjaardag van opa en tante ook weer is allemaal in een tijdsbestek van ruim 2 maanden dus dat kan hier altijd prima!
DH, dat jasje is leuk geworden met die rode knopen!



Lebowski, wat een schattig pakje! Het is dat ik er al vier heb, maar soms zou ik alleen vanwege de snoezige kleertjes nog een kleintje willen! (ik moet er overigens echt niet aan denken om ooit nog een kind te krijgen. Vier is leuk en genoeg!)



TessTan, ik heb ook een voorliefde voor blauwe kleding. Een van mijn zoons draagt graag rood en oker (staat ook goed in zijn lichtgetinte gezichtje), maar de andere twee hebben veel blauw in de kast. Mijn dochter draagt ook veel blauw. Roze is haar lievelingskleur, maar dat is al de kleur van haar kamer! Overigens combineer ik voor haar regelmatig donkerblauw met zachtroze. Staat mooi en zo hebben we allebei ons zin!



Trekken jullie feestjurken echt alleen aan bij zon- en feestdagen? Mijn dochtertje heeft een aantal feestjurken en die gaan gewoon aan naar de peuterspeelzaal.
Feestjurken gaan hier idd alleen aan naar feesten enzo. Niet naar de peuterspeelzaal. Lijkt me ook niet heel fijn spelen eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Naar school als ze gaat trakteren of de juf is jarig dan wel, anders niet.

Ik ga ook niet in mijn kerstjurk naar mijn werk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd NYC!



Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk setje NYC. Zou t zo kunnen kopen.



die feestjurken zijn niet zo mijn smaak, maar kan me voorstellen dat dochters die zelf geweldig vinden.



hier past jongste hier nu ook in we kleding. Heb een superleuke trui voor hem gekocht.



[img]http:// www.wefashion.nl/nl_NL/jongens-sweater- ... so&start=1[/img]



In de winkel twijfelde ik nog maar hij staat hem zo leuk.

ik vind de middennoot merken die hier genoemd worden ook niet echt middenmoot. Grootste gedeelte vd kleding hier is van we of name it, aangevuld met hm. Soms een wat duurder merk in de sale of als er een speciale reden voor is. Of ik moet t op marktplaatst scoren, maar dat doe ik weinig.



zeker nu we er 3 hebben zitten de echte dure merken er niet meer aan. Zou wel kunnen, maar dan heb ik stukken minder kleding dan nu. Ik heb graag veel
Alle reacties Link kopieren
En ik ben dus echt een plaatjes nerd, ondanks dat ik de rechten heb..
Alle reacties Link kopieren
Deze?



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is m.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven