Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Geen idee hoe het met Bella gaat, ze zal nog wel lezen maar niet meer schrijven waarschijnlijk, in elk geval niet op dit topic.



Je relatie onder de loep leggen, de werkpunten aanpakken en de boel verbeteren is altijd goed. En in "ons" geval ook omdat je je minnaar dan minder nodig lijkt te hebben.



De kapitein is gevaren. Eeeh gevlogen. Ofzo. Maar hij zal wel niet heel ver weg zijn schat ik zo
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 20 oktober 2014 @ 23:03:

Respect, Joos. Je neemt de juiste beslissingen. En tof dat je nr 1 serieus werkt aan je nr 1 relatie.

Dank je.

Ik heb ook een leuke nr1 die mij alle vrijheid geeft ( en ik hem).

Dit was spannend en ik ontdekte dingen van mezelf die ik niet wist. En nu ik er thuis ook aandacht aan geef (subtiel) (maar we door jullie aan het denken gezet) zie ik toch weer hoe goed ik het eigenlijk heb.
quote:Rooss4 schreef op 20 oktober 2014 @ 23:09:



De kapitein is gevaren. Eeeh gevlogen. Ofzo. Maar hij zal wel niet heel ver weg zijn schat ik zo Hij had zelfs vrijgenomen van zijn werk om bij te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 20 oktober 2014 @ 23:11:

[...]



Hij had zelfs vrijgenomen van zijn werk om bij te komen.Oh gossie. Ik krijg bijna medelijden met hem
quote:joos01 schreef op 20 oktober 2014 @ 23:10:

[...]



Dank je.

Ik heb ook een leuke nr1 die mij alle vrijheid geeft ( en ik hem).

Dit was spannend en ik ontdekte dingen van mezelf die ik niet wist. En nu ik er thuis ook aandacht aan geef (subtiel) (maar we door jullie aan het denken gezet) zie ik toch weer hoe goed ik het eigenlijk heb.



Fijn en krachtig Joos! Het is belangrijk om je prioriteiten voor jezelf steeds goed op een rijtje te houden.



Over de nadatesecontactdip: ik heb in al die tijd geleerd dat het goed is totdat je hoort dat het niet meer goed is. En als iets je dus zelf heel onrustig maakt, is het inderdaad verstandig om jezelf die spiegel voor te houden of de onrust die het met zich meebrengt, wel waard is. Onrust houdt je namelijk in zijn greep totdat jij bepaalt dat hij geen vat meer op je heeft.
wijze woorden Oranje
Hoe is het intussen met Heidi? Nog lekker op vakantie? Of alweer terug en Guus weer gezien?
Heidi ligt nog op het strand volgens mij, of heeft wellicht een lekkere poolboy geschaakt ;)
De laatste berichten waren volgens mij dat het resort op slot was en ze er voorlopig nog niet uit mocht!
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik ben zo zenuwachtig! Heb ineens heel binnenkort weer een afspraak met m'n lustminnaar Laatste keer ging niet door, en hoorde ik even niks meer. Toen ik hem op opheldering vroeg gelukkig wel, al was het maar kort. En nu had ik gewoon zo'n ontzettende zin in hem dat ik hem gemaild heb en reageerde hij meteen en hebben meteen een date geregeld. Hij wilde me zien en voelen. Aaaah, wat heerlijk Al deel ik hem met honderd man (vrouw dan ), ik mag lekker van hem genieten, hij is zo lekker!! stuiter stuiter
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even bijlezen.... ;)
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk, NouwNouw ik ben jaloers hier voorlopig nog geen date in zicht, allebei druk met werken. Wel heb ik leuk mailcontact met een 'oude' minnaar, leuke herinneringen ophalen
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 20 oktober 2014 @ 23:11:

Hij had zelfs vrijgenomen van zijn werk om bij te komen.Wat denk jij dan, na 3 dagen ADE!
Alle reacties Link kopieren
Hey Stew, jij (weer) hier!

Ik heb je onder het vergrootglas gelegd, volgens mij gaat het goed met je. Goed om te lezen!
@haddock : nu willen we natuurlijk ook van jouw kant de sappige details horen
Alle reacties Link kopieren
Hi Haddock, ja ik ( weer) hier omdat ik aan het minnaren ben En jij ook weer hier, en meteen twee vischicks aan je haak geslagen , doe je goed man!
Alle reacties Link kopieren
quote:stewardess schreef op 21 oktober 2014 @ 14:41:

Hi Haddock, ja ik ( weer) hier omdat ik aan het minnaren ben En jij ook weer hier, en meteen twee vischicks aan je haak geslagen , doe je goed man! Enne, wat is ADE eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Zucht, even wat kwijt.

Vanuit initiatief minnaar een nieuwe date gepland. App ik hem van het weekend met beschikbare tijden , krijg ik geen reactie terug.



Vandaag een berichtje gestuurd of hij nog kan/wil en weer geen reactie. Heul apart en gewoon niet netjes.



Laat het hier maar bij, dan niet!
Alle reacties Link kopieren
Nouwnouw: klinkt goed, veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
quote:stewardess schreef op 21 oktober 2014 @ 14:47:

Enne, wat is ADE eigenlijk?Amsterdam Dance Event
Alle reacties Link kopieren
Oja, ADE... Daar voel ik me inmiddels te oud voor
Misschien heeft hij ook last van ADE, Baba.

AchterDochtige Echtgenote.
Alle reacties Link kopieren
HAhaha, Courtisane!
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, dat kan ook courtisane

Maar hij neemt zijn vrouw niet mee naar zijn werk en een appje met :'ik wil toch niet' volstaat ook wat mij betreft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven