voortijdig klaarkomen

19-02-2014 02:48 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Ik heb last veel een erg vroegtijdige zaadlozing, ik kom tijdens het knuffelen een beetje strelen en zoenen al klaar. Maar dat zorgd ervoor dat ik erna niet meer klaarkom op t moment dat t de bedoeling is dus ik begin te dénken dat ik extreem vroeg klaar kom mijn vriendin zegt nu dat ze t niet erg vind maar ik vind het zélf heel erg. Hopelijk is er hier iemand die weet wat ik er tegenkan doen.

Ik ben vast niet de eerste en laatste met dit probleem dus dacht op n veelgebruikt forum vragen dan komt t zeker goed!



Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!
quote:wibri500 schreef op 24 februari 2014 @ 21:21:

Trouwens ook mdma geeft uitstel van orgasme!! Goed advies, neem lekker mdma steeds. Help deze jongen aan de drugs.
Welnee, hij is gewoon jong en geil en verliefd. Dus komt hij snel klaar. Geen probleem, hij is jong genoeg dat hij nog een keer kan. Bovendien zijn ze nog niet begonnen met echte seks.



TO. Laat je niet aan de drugs of drank praten. Straks als je focus op je vriendin ligt en je bezig bent om haar plezier voorop te stellen , kun je het uitstellen. Nu zit je waarschijnlijk te veel in je eigen hoofd als jullie elkaar aanraken.



Gaan de kleren al uit? Weet je al hoe je haar een orgasme moet geven?
Alle reacties Link kopieren
[..]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-10-2014 19:27
Reden: Spam
% gewijzigd
Pfff, dacht een nieuw topic, zie ik zo ineens een reactie van Lamaatje voorbij komen. Ik had het gevoel dat mijn hart eventjes stilstond. Raar is dat, van iemand die je helemaal niet kent. Miss you, Lamaatje...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook wel eens last van als ik wat langer geen sex heb gehad. Dan doe ik er een elastiek omheen, zo dicht mogelijk bij je buik, bij mij werkt het prima. Je moet wel een wat breder elastiek gebruiken, zoals wat de postbode gebruikt om de post te bundelen want een dun elastiekje snijdt. Pas als je wil klaarkomen haal je het er vanaf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven