Entertainment alle pijlers

Resurrection

20-10-2014 22:10 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt deze serie ook?

Zit nu te kijken en vind het fascinerend.

Wil zooo graag weten hoe het zit, maar kan het nergens vinden
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Vind hem ook leuk om te kijken. Ik blijf er voor thuis en vind het zelfs leuk om een week naar de nieuwe afleveringen uit te kijken. Ben ik de enige die denkt dat ze buitenaardse wezens zijn? Maar misschien ben ik dat er gewoon van aan het maken omdat ik vroeger te veel X-files en Milleniums heb gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook! Vind sommige dingen wel behoorlijk vaag en ongeloofwaardig (ook al is het SF), maar over het algemeen wel spannend! Vooral omdat het nog op alle mogelijke manieren kan aflopen: waar komen ze vandaan en waarom?
Alle reacties Link kopieren
quote:WishfulThinking schreef op 20 oktober 2014 @ 23:12:

@Dolfje: Resurrection is an American fantasy drama television series about dead people who return to life. The series is based on the book The Returned by Jason Mott. Although similar in concept to Les Revenants, it is based on a different source, and Resurrection has no connection to the French movie or television series. Aldus Wikipedia.Ah ok bedankt.
Alle reacties Link kopieren
quote:blije-bij schreef op 20 oktober 2014 @ 23:52:

Ben ik de enige die denkt dat ze buitenaardse wezens zijn? Nee want dat dacht ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook aan Aliens omdat die broer van Eileen het over aliens had en daar artikelen over had waar niet naar is gekeken omdat hij natuurlijk de "dorpsgek" is.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het al vanaf deel 1.

Ik hou helemaal niet van dit genre films maar deze is spannend vanaf de eerste minuut.Ik neem het op en spoel de reclames door en heerlijk dat er 2 afleveringen achter elkaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het heeft wel iets met aliens te maken en misschien heeft het ook te maken met een boodschap aan de nabestaanden. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat volgende week al de ontknoping is. Weet iemand of er nog een seizoen 2 of meer komt van Resurrection?



(kan ook niet wachten tot TwinPeaks 2.0 er is in 2016)
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Aan aliens had ik nog niet eens gedacht
Frankly my dear, I don"t give a damn
Hoeveel afleveringen van resurrection komen er nog? Ik ben zo benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 21 oktober 2014 @ 16:25:

Aan aliens had ik nog niet eens gedacht



Ik ook niet.

Wel bijzonder hoor, om zo nog tijd met je overleden kind te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Er komt nog een tweede seizoen dan 13 afleveringen.
Een paar dagen geleden is in Amerika de vierde aflevering van het tweede seizoen uitgezonden http://m.imdb.com/title/tt2647586/episodes?season=2. Ik hoop stiekem dat SBS6 het tweede seizoen er meteen achteraan uitzendt. Vroeger zat er soms anderhalf jaar of langer vertraging tussen uitzendingen, maar nu zit er soms nog geen week tussen uitzending in Amerika en uitzending hier in Nederland.



Ik heb net overigens de eerste aflevering van Les Revenants gezien. Ook prachtig zeg. Ondanks dezelfde achtergrond is de sfeer totaal anders. Er is wel een overeenkomst: de tot leven gekomen overledenen hebben allemaal een onstilbare honger.
quote:Supersas09 schreef op 20 oktober 2014 @ 22:25:

Ik heb het boek gelezen: de teruggekeerden. Inderdaad erg spannend en mooi tegelijkertijd.

Ik ook, herkende het ineens.

Raar einde in het boek trouwens ...
Alle reacties Link kopieren
Google op watch ressurection online.

Alle afleveringen die bij abc zijn uitgezonden zijn beschikbaar.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, vanavond weer!

Ik ben nu al een beetje verslaafd..

Hoeveel afleveringen komen er nog, weet iemand dat?
Vanavond de twee laatste afleveringen van het eerste seizoen. Vanaf volgende week begint het tweede seizoen van Celblok H en het eerste seizoen van Stalker.
Alle reacties Link kopieren
quote:WishfulThinking schreef op 27 oktober 2014 @ 19:59:

Vanavond de twee laatste afleveringen van het eerste seizoen. Vanaf volgende week begint het tweede seizoen van Celblok H en het eerste seizoen van Stalker.Oh! Maar komen we dan wel alles te weten nu? Of pas in tweede seizoen?
Alle reacties Link kopieren
Waar gaat dat Stalker programma over? Is dat real life of ... ?
Alle reacties Link kopieren
Wow, invasie!
Alle reacties Link kopieren
zonde van de zendtijd
Alle reacties Link kopieren
Wat sneu voor Fred
Alle reacties Link kopieren
quote:winnie2000 schreef op 27 oktober 2014 @ 21:30:

zonde van de zendtijdWat?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad sneu! Maar hij was dus blijkbaar heel anders voor zn vrouw stierf.

Hmm.. wel flink bizar dat er nu dus drie rachels zijn.

Ik hoop echt dat er nog wat duidelijkheid komt straks, anders kan ik niet slapen hoor..
Alle reacties Link kopieren
Aha! Hij is die zoon van de Thompsons.
Alle reacties Link kopieren
Bellamy is de zoon van de Thompsons.



Hoe lang moeten we nu op seizoen 2 wachten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven