Gezondheid alle pijlers

stress..wat nu nog doen.

21-10-2014 12:58 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
even verwijderd
Alle reacties Link kopieren
Als je de MAP binnen 72 uur inneemt is de kans op een zwangerschap 2 % tenzij je overgewicht hebt, dan is de kans iets groter.



Maar waarom stress??? Je kiest ervoor om onbeschermde seks te hebben rond je eisprong.
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
dankje, klopt.

kan me voorstellen dat het vaag overkomt maar daarom heb ik dat ook tussen haakjes gezet, doet er even niet toe nu.



Zijn er nog mensen die naast de MAP ook nog een spiraal hebben laten plaatsen voor de zekerheid? Aangezien ik niet binnen de 24 uur die MAP heb ingenomen..
Waarom zou je geen spiraal laten zetten dan? Dan hoef je in t vervolg ook niet meer zo te stressen. Lijkt me een win-win?
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik daar dan gelijk wel aan vast zit, ik weet nog niet zeker welke vorm van AC ik voortaan wil. Dus dan moet ik dit binnen 2 dagen regelen, en mijn eigen huisarts doet dit niet. Maar het is een optie ja. Ik hoop eerlijk gezegd gewoon dat ik me nu druk maak voor niks ...maarja garantie tot de deur dat snap ik ook wel.
Ik wil je niet verder de stress in jagen, maar ik ben ook 36 en het bewijs dat je na één keer onbeschermde seks al zwanger kan zijn ligt hier heel schattig naast me te slapen.
Alle reacties Link kopieren
oepss...tsja dat wilde ik inderdaad liever even niet horen.

Maar voor jou hopelijk wel fijn
Alle reacties Link kopieren
Al gedacht aan soa?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
@ viva amber: niet aan de orde ;) Vaste relatie.
quote:Potjethee schreef op 21 oktober 2014 @ 13:35:

oepss...tsja dat wilde ik inderdaad liever even niet horen.

Maar voor jou hopelijk wel fijn



Ja, zeker fijn. Ik snap dat je liever iets anders hoort, maar ik wou je toch even waarschuwen dat je er beter niet op kan gokken dat je na je 30e minder vruchtbaar bent.



Succes, ik hoop voor je dat er niks aan de hand is.
Alle reacties Link kopieren
gelukkig!

Het was niet zo slim inderdaad, dat wordt komende 2 weken een beetje spannend..
Alle reacties Link kopieren
Geruststellen kan niemand je.

(ik werd voor mijn 30e, voor het eerst zwanger na een jaar 'proberen', naar mijn 30e 2x direct).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven