Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



quote:haddock schreef op 21 oktober 2014 @ 14:15:

[...]



Wat denk jij dan, na 3 dagen ADE!



En wij maar denken dat je ergens anders uitgeput van was.



Baba wat een stommerd. Als hij niet van plan is te reageren moet hij ook niet om data bedelen. Wat kan je je daar rot over voelen hè?
Alle reacties Link kopieren
quote:Heul apart en gewoon niet netjes.‘Heul apart’ is dat jij je druk maakt om een afspraak die niet wordt nagekomen, terwijl jij zelf veel belangrijkere afspraken schendt richting je eigen man. Over ‘niet netjes’ gesproken…
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Horen jullie ook een mug?



Wie pakt de mepperT?
Wat moeten we toch zonder Ivan.

Jouw wijze en prikkelende woorden houden mij al maanden op het goede pad.
@Baba : is er een aanleiding dat het nu zo loopt ? Kan best zijn dat hij straks nog reageert , als hij echt niet wilt dan wijst hij je wel af toch ?
Alle reacties Link kopieren
Mijn brandje brandt weer...

Leuk voor zo een herfstdag!



Ik ga echt een feestje ervan maken. Voor mezelf vooral. Na wat verplichtingen ga ik me eerst ontspannen, helemaal kaalplukken, insmeren en optutten in de locale wellness. Daarna gaan we samen inkopen doen, koken, eten..... en kan de feest beginnen ...



Overmorgen, na afloop, heb ik een flinke sportsessie geplaned staan. Om van die roze wolk af te komen en tot de orde van de dag omschakelen.
Alle reacties Link kopieren
Roos mag ik meppen !!!!



Ivankar. Wat ben jij eigenlijk voor onzijdig geval ??? Geen man en geen vrouw.

Waarschijnlijk roomser dan de paus. Bah
Alle reacties Link kopieren
Leuk leuk leuk Diver.
Joos hoe is het vandaag met minnaar? Heeft hij de boodschap begrepen?
Alle reacties Link kopieren
Baba. Even afwachten. Wij vrouwen maken er misschien weer meer van dan dat er werkelijk is.



Courtisane. Geweldige afkorting !!!
Alle reacties Link kopieren
@Mok

Het is een land rondom Middenlandse zee. Aan de europese kant.





@roodkapje, over die bevestiging die jij zoekt. Soms zit de bevestiging in klrine dingen:



De Fetishman geeft na afspraak vaak weinig kik. Maar!......IK WEET dat hij met ons contact flink bezig is. Mede door:

- het feit dat hij de tijd nauwkeurig in de gaten houdt (ontmoeting elke 4-6wk, doseert de contacten en tijd);

- hij soms onnodig defensief reageert. (Ik wil en geef geen aanleiding tot relatie. En toch springt hij soms onnodig, de teken dat het hem hoog zit)

- de manier hoe hij, in sexuele zin, op mij reageert

- het feit dat hij zich aan de gemaakte afspraken houdt

- het feit dat hij zich 150+ km verplaatst om bij elkaar te komen enz.



Eigenlijk de afstand die hij voor zichzelf bewaakt komt heel onnatuurlijk over, als je ziet hoe goed het (lichamelijk en samenwerkend) gaat als we bij elkaar zijn.

Echt jammer dat hij te verkrampt is om eigen persona te laten zien. Volgens mij is hij banger van zichzelf, dan hij van mij zou moeten zijn.



Een beetje kinderachtig/onvolwassen vind ik het wel. Ik hoef geen bevestiging, maar als hij ietsje meer open zou zijn, zou heel erg fijn zijn. Dan zou ik me minder vervelen, niet bang van de stiltes zijn, veiliger voelen, makkelijker kunnen ontspannen enz...
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor Oranje.

Heel duidelijk. Vanochtend een normale app.

Ik heb daarna een app gestuurd met daarin dat we weer terug moeten naar begin van dit jaar. Gewoon hele goede vrienden. En dat we de benefits beter even kunnen vergeten.

Helemaal mee eens want ook hij voelde wel dat dit uit de hand begon te lopen.
@Diver : geniet van de voorpret en de date , luister vooral naar je buikgevoel
Oh dat is fijn Joos. En nu nooit meer iets doen binnen de 50 mile rule he!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht eerst AED (Automatic Electric Defibrilator, reanimatie machine ).



Had je heel hard nodig na Roos en Mok
Mooi zo, Joos! Petje af.
Diver, fijn dat het vuur brandt. En nog dubbel en dwars ook! Zal het helpen, zo'n middagje sportschool afterwards? Mmm.



Joos, terug naar vrienden. Ik mag vast niet zeggen dat ik er weinig fiducie in heb dus dat zeg ik maar niet.

Maarre, succes.

En ja hoor, jij mag meppen!

Maar denk erom, ik mep terug als ik gelijk krijg hè?



Hoe zou het trouwens met Karamella gaan?
Oja! Wat zit er in de pot, inmiddels, Roos?



En laat Joos nou in de waan dat dat kan, want het kan. Ik heb het nog niet meegemaakt hier, maar theoretisch is alles mogelijk.
Terug naar plutonisch.. mja, met Martin Morero misschien.

Ik ken ook geen praktijkvoorbeelden. De keren dat ik het probeerde faalden hopeloos.



Is dat mijn non-standvastigheid of mijn onweerstaanbaarheid vraag ik me dan af...
Het kan, weet ik uit ervaring. Je kunt terug naar vriendschap na minnaarschap. Maar dat heeft echt tijd nodig. En dan bedoel ik niet een paar weken, maar echt wel maanden en nog langer. Mijn eerste minnaar, minnares en ik hebben inmiddels een hele goede vriendschap opgebouwd.
Precies. Als je uit elkaars sekssysteem bent en je kunt je vriendschap nieuw leven inblazen dan is het zeker mogelijk. Ik denk ook eigenlijk zeker te weten dat het bij Theemok en mij ook zo zou kunnen werken.

Misschien is het voor M-V anders dan voor V-V ....
Ik weet ook zeker dat het bij jou en mij gaat werken, als dat moment komt. Maar met een M-V-relatie is dat toch anders. En het zal ook weer anders zijn als je net als Oranje een diepere relatie hebt gehad, dan bij Joos, die twee dates heeft gehad. Er is geen standaardformule voor, denk ik.



Hoewel ik me ook weer niet kan indenken dat ik helemaal nooit meer in je armen wegkruip of een kus wil halen. Seksstop misschien wel, maar helemaal geen intimiteit meer? Ik zie dat nu als heel moeilijk. Bij V-V is dat denk ik makkelijker vol te houden, bij M-V wordt die spanning mettertijd toch te groot. Pfff, ik wil er eigenlijk helemaal niet over nadenken.
En wie de neuk is Martin Morero?
De neuk? Spoelt u de mond even met een mokje Thee?



De man van Sjerrol in Gooische vrouwen natuurlijk. Die had een volledig plutonische relatie met zijn achtergrondzangeres!



Ja, een stukje intimiteit zal er wel altijd blijven, kan me ook niet voorstellen dat dat helemaal zal verdwijnen. Maar je weet ook dat jij eigenlijk voor complete monogamie gaat als er een echte-relatie-man in je leven komt, dan zal er ook weinig overblijven in je VV contact kan ik me zo voorstellen. We merken het wel! Als de vriendschap maar blijft, dat staat op 1.
Alle reacties Link kopieren
Wat Oranje zegt; er moet ( veel) tijd overheen. Op 1 minnaar na, ben ik met al mijn exminnaars in the friend-zone. Die ene minnaar betekende zoveel voor me dat het beter is dat ik hem nooit meer zie . Hij heeft een grote plaats in mijn hart, en daar zit hij goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven