Vriendinnen in Amsterdam gezocht

10-10-2014 23:41 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Via deze weg zou ik het erg leuk vinden om met mensen in contact te komen (25-35 jaar)die net als ik op zoek zijn naar nieuwe vriendschappen. Helaas ken ik nog weinig mensen in Amsterdam, de meeste wonen niet in de buurt. Ik vind het leuk om te gaan shoppen, drankje te doen, uiteten te gaan of gezellig in het weekend te gaan stappen. Het lijkt mij leuk om binnenkort met een groepje wat te drinken. Ik ben bereikbaar op: v_iva@outlook.com



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Ook mijn sociale netwerk is aan een upgrade toe. Ik ben 25 jaar, woon in Amsterdam. Ik hou van drankjes, uit eten, dansen tot vroeg in de ochtend en een festivalletje op zijn tijd. Ik ben sportief, sociaal, gek en het lijkt me leuk om bij dit groepje aan te sluiten! Wil je me een priveberichtje sturen als je interesse hebt?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Ik heb je een mailtje gestuurd!
Ik heb je ook een mail gestuurd
Alle reacties Link kopieren
k heb ook zin in leuke contacten in Amsterdam:) Ben wel al 32 maar nog jong van geest... hahaha... is een fb pagina oprichten iets leuks? Maybe probeer het gewoon even



https://www.facebook.com/groups/874150182603965/



groetjess
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Leuk berichtje! Ik heb ook een berichtje gepost. Ga graag uit in Amsterdam en heb dezelfde interesses

Ik heb je al een mailtje gestuurd. Als het je leuk lijkt, kunnen we een keertje met z'n allen ergens wat drinken.



groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hai, heb je ook een mailtje gestuurd! Lijkt me ook leuk om iets te gaan drinken
Alle reacties Link kopieren
hallo Dames ik sluit graag aan ik ben ook opzoek naar gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen zoals uitgaan stappen of gezellig winkelen ik ben 24 jaar woon in den haag maar ik ben regelmatig in Amsterdam te vinden dit is mij e mail adres latina_chick@hotmail.nl ik hoop wat van je te horen groetjes imen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven