kom ik niet als een stalker over?

21-10-2014 15:54 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
anoniem_206794 wijzigde dit bericht op 22-10-2014 20:59
Reden: niet meer belangrijk
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom denk je in hemelsnaam dat hij op een 'hieperdepiep hoera' appje van uitgerekend jou zit te wachten? Denk je werkelijk dat hij met jou bezig is in zijn hoofd? Natuurlijk niet. Hij heeft zelfs nog duidelijk aangegeven dat hij helemaal geen berichtjes wilde ontvangen van je. EEN!!! beleefdheidspraatje (omdat hij daar niet omheen kon) verder en huppekee. Laten we hem weer gaan appen. Het geldt nu vast niet meer dat hij geen berichtjes meer van me wil hebben. Ja TO, dat is stalken. Je grijpt elke mogelijkheid aan om contact met hem proberen te krijgen.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
In je ene bericht weet je ex niet van dat toevoegen, in het andere wel. Stop er mee! Je bent goddomme 26! Het is al drie jaar uit! Dat is 6x langer dan het heeft geduurd!



Hou op met fantaseren.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:girll26 schreef op 21 oktober 2014 @ 16:26:

Precies chiquita is ook zo gegaan.voegde hem heus niet extra toe

En hij zit niet eens op FB zeg je net...



Kan best dat jij problemen hebt, maar moet dat het probleem van een ex van lang geleden zijn?



Als iemand zegt geen appjes van je te willen, wat voor kronkel heb je dan om het toch te doen?



Laat hem met rust, hij gaat jou niet helpen, zoek hulp bij instanties die daar wel voor bedoeld zijn.
Alle reacties Link kopieren
...
TO, ik ben het eens met de rest. En klaarblijkelijk heb ik zelfs recht van spreken als ik jou mag volgen omdat mijn moeder toevallig ook plotseling is overleden toen zij 46 was en ik 20. Heel triest en verdrietig. Reden tot huilen en overmand voelen door verdriet ja dat allemaal wel, reden tot stalken van een ex van 3 jaar geleden? eh nee dat niet.



Echt tijd om jezelf weer bij elkaar te rapen en verder te gaan. En dat kan, je kan verder gaan na een verbroken relatie en een overleden moeder. Als ik dat kan, dan kan jij dat ook.



En ja je komt wel als een stalker over en dat was je vraag tenslotte dus niet boos worden als mensen dat bevestigen.
Je bent veel te veel met hem bezig in je daden en gedachten. Het is al 3 jaar uit en hij heeft je al laten weten dat hij geen contact meer met je wil, maar hij komt maar niet van je af. Die arme jongen. Laat hem los. Free Willy.
Alle reacties Link kopieren
Jouw ex wil GEEN contact! App hem dan ook niet voor zijn verjaardag en blokkeer hem gewoon helemaal. Wat begrijp je niet aan de woorden "GEEN CONTACT"?? Je kunt hier wel lopen bakkessen tegen Adora maar JIJ bent degene die niet gezond bezig is. Het is DRIE jaar uit! Nu kun je heel zielig gaan doen maar je kunt ook eens je probleem erkennen en hulp aan zoeken, in plaats van het slachtoffer uit te blijven hangen.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op dinsdag 21 oktober 2014 16:41 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="girll26 in "kom ik niet als een stalker over?"" class="messagelink">girll26 schreef op 21 oktober 2014 @ 16:26</a>:</b>

Precies chiquita is ook zo gegaan.voegde hem heus niet extra toe</div></blockquote>

En hij zit niet eens op FB zeg je net...



Kan best dat jij problemen hebt, maar moet dat het probleem van een ex van lang geleden zijn?



Als iemand zegt geen appjes van je te willen, wat voor kronkel heb je dan om het toch te doen?



Laat hem met rust, hij gaat jou niet helpen, zoek hulp bij instanties die daar wel voor bedoeld zijn. Dat hoeft toch ook niet die vriend kan toch ook andere wederzijdse vrienden hebben waardoor hij in het lijstje vrienden van vrienden terecht komt
Alle reacties Link kopieren
zag net dat je 26 bent, maar eerst dacht ik dat je 16 was of zo..meid, ga iets nuttigs doen en laat die jongen met rust.
Ja blijkbaar. Je kunt nu wel boos worden, maar het is echt niet gezond dat je na 3 jaar nog steeds zo met een ex bezig bent.



Denk je nu echt als je iemand gestalkt hebt dat iemand na een tijdje wel weer toe is aan een nieuwe ronde stalking?



Want dat doe je als iemand je vraagt om niks meer te sturen en je doet het toch.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
TO het GAAT niet om het facebook gebeuren. Je ziet het echte probleem niet of je wil het niet zien. Je APPT hem. Terwijl hij zelfs letterlijk tegen je hebt gezegd dat hij helemaal niet wil dat je hem berichtjes stuurt. En TOCH doe je het. Je grijpt elk excuus aan. Was het niet omdat eerst iemand was overleden in zijn kring, dan nu zijn verjaardag weer. Elk handvat wat je kunt vinden pak je met beide handen aan, nee, klamp je je aan vast om jezelf aan hem op te dringen. Hij wil geen berichtjes. Dat heeft hij je letterlijk gezegd. En toch... en toch... doe je het weer lekker wel.



DAT is stalken. Hoe moeilijk is het nou om dat te begrijpen. Als ik niet wil dat iemand me berichtjes stuurt, wil ik ook geen verjaardagsfelicitatie van die persoon. Ik wil namelijk geen contact met die persoon. Of hij of zij wel of niet aan me denkt op mijn verjaardag zal me aan mijn reet roesten, als ik er maar geen last van heb. Jij staat al lang bekend als de 'stalkende' ex. Ook bij zijn huidige vriendin. Denk je nu werkelijk dat hij zegt: 'Ach, kijk, wat leuk, een felicitatie van Girll'. Natuurlijk niet.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:girll26 schreef op 21 oktober 2014 @ 16:21:

Adorabull hou liever je klep jij weet vast niet wat het is wat ik moest meemaken.dom mensZielig doen kun je beter bij een psycholoog doen die kan je ook meteen van je obsessieve gestalk afhelpen..
Alle reacties Link kopieren
Maar je DOET niet normaal tegen hem. Hij wil geen contact en jij doet het toch. Dat is niet normaal, dat is stalken. Hoe moeilijk is het nou om je erbij neer te leggen dat hij gewoon echt niet wil.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Dat jij zelf een rotleven hebt is geen reden om een ander ook een rotleven te bezorgen.



Want gestalkt worden is echt niet leuk als het je overkomt!



Dus raap jezelf bij elkaar en ga wat aan je problemen doen. Zoek hulp bij instanties die daar voor bedoeld zijn en niet bij een ex die al jaren spijt heeft dat hij ooit een scharrel met je gehad heeft.



Laat hem met rust!



Wat moet hij doen om van jou af te komen? Een contactverbod aanvragen? Of ga je zelf een keer inzien dat dit niet kan. Stop met excuses zoeken.
quote:girll26 schreef op 21 oktober 2014 @ 16:50:

Het is 3 jaar uit maar ik was wel heel gek met hem en gewoon normaal tegen hem doen is niet erg hoor.en wat ik al zei moet veel missen in mn leven.mn ouders allebei,en verder heb ik ook niet zoveel.ik heb veel meegemaakt en iedereen gaat anders met verdriet om.dus oordeel niet als je niet in mn schoenen staat.ik vroeg of ik stalk niet wat jullie verder van alles vinden.stalken gaat wel wat verder dan dit hoor.en ik laat hem verder toch met rustKappen nou met dat zwelgen in zelfmedelijden. Denk jij niet dat er nog veel meer mensen in de wereld zijn die heftige dingen hebben meegemaakt? Nee niet iedereen is hetzelfde maar jij blijft erin hangen. Als je weinig andere zinvolle contacten in je leven hebt dan moet je daaraan werken.
Alle reacties Link kopieren
quote:girll26 schreef op 21 oktober 2014 @ 16:50:

Het is 3 jaar uit maar ik was wel heel gek met hem en gewoon normaal tegen hem doen is niet erg hoor.en wat ik al zei moet veel missen in mn leven.mn ouders allebei,en verder heb ik ook niet zoveel.ik heb veel meegemaakt en iedereen gaat anders met verdriet om.dus oordeel niet als je niet in mn schoenen staat.ik vroeg of ik stalk niet wat jullie verder van alles vinden.stalken gaat wel wat verder dan dit hoor.en ik laat hem verder toch met rust

Je gebruikt je verleden als excuus voor je gedrag. Erg kwalijk en het wekt echt geen sympathie op. Of wil je medelijden?

En je laat hem helemaal niet met rust. En wat Adora al zegt: denk je echt dat hij jouw appje waardeert? Van een exje van drie jaar geleden? Je zet jezelf hopeloos voor schut.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
quote:girll26 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 16:44 Nee fame en shehot hij heeft geen facebook en die vriend heeft hem misschien niet eens verteld dat ik hem had toegevoegd zo staat het er ik fantaseer niks.moeilijk he lezenMoet ik echt gaan quoten wat je hebt geschreven. Wat jij ook doet. Ex zal eerder aangifte doen dan vrienden worden met een stalker. Haal die betonplaten weg.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wow dat is een excuus zeg!



'Ik zou nog veel erger kunnen stalken dan ik nu doe, dus ik ben best goed bezig'



Alle reacties Link kopieren
En zie je wel weer. Nee. Jij stalkt niet hoor. Echt niet! Hij wil je alleen niet zien.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
"Ik zie je wel weer". Echt, wat ben jij een dom mens! En dan nog ontkennen dat je niks van hem wil. Hij wil geen contact, dus je gaat hem niet zien! Je moest eens goed door elkaar gerammeld worden jij, eng mens.
Alle reacties Link kopieren
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven