Mode & Beauty alle pijlers

Ziet dit er nep uit

17-10-2014 21:53 319 berichten
Soms kom ik mensen tegen die ik ken of reactie op me foto uhh is dat nephaar neee#!! Dat is het dus niet. Ziet dit er nep uit



http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2e2dxdy&s=8
Alle reacties Link kopieren
quote:oldwood schreef op 21 oktober 2014 @ 13:51:

[...]



Dit is echt té leuk Ik kom niet meer bij. Als je die in een donker straatje tegenkomt schik je je het apelazerus.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Oeoe mijn handen kriebelen, zou jou graag een make-over geven. Er zit volgens mij een heel mooi koppie onder die laag make-up en dat geblondeerde haar, let op hè, Cherso Barbie hield op een gegeven moment geen haar meer over door alle kleuringen en extensions. Waarom jezelf zo toetakelen? Less is more! Je krijgt vast veel aandacht van de mannen meid maar of dat positieve aandacht is?! Krijg het gevoel dat je verslaafd bent aan de aandacht, heb je toevallig ook een slechte/geen relatie met je paps?
Alle reacties Link kopieren
Joh. Gewoon zeggen tegen mensen dat je naturel haat! Net als in je andere aandachttopic.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:mscosmic schreef op 21 oktober 2014 @ 14:12:

Oeoe mijn handen kriebelen, zou jou graag een make-over geven. Er zit volgens mij een heel mooi koppie onder die laag make-up en dat geblondeerde haar, let op hè, Cherso Barbie hield op een gegeven moment geen haar meer over door alle kleuringen en extensions. Waarom jezelf zo toetakelen? Less is more! Je krijgt vast veel aandacht van de mannen meid maar of dat positieve aandacht is?! Krijg het gevoel dat je verslaafd bent aan de aandacht, heb je toevallig ook een slechte/geen relatie met je paps?Je bent psycholoog?
Alle reacties Link kopieren
Yep klinisch!quote:feeks schreef op 21 oktober 2014 @ 14:16:

[...]





Je bent psycholoog?
Alle reacties Link kopieren
quote:mscosmic schreef op 21 oktober 2014 @ 14:22:

Yep klinisch!





[...]

En dan naar aanleiding van een kort verhaaltje op internet wat vragen stellen, een bepaalde richting opsturen en dan? Een diagnose?
Alle reacties Link kopieren
Idd bevalt de diagnose mij niet dan volgt waarschijnlijk een gedwongen opname, jeeezzz, vermoeiend dit. Ik stel alleen maar een vraag, zeg toch niet dat het zo is! Issues?quote:feeks schreef op 21 oktober 2014 @ 14:25:

[...]





En dan naar aanleiding van een kort verhaaltje op internet wat vragen stellen, een bepaalde richting opsturen en dan? Een diagnose?
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar die psychologie van de koude grond is een beetje nutteloos. Heb jij vertrouwensissues? Komt misschien doordat je als kind dat rode snoepje nooit mocht eten.



Apart dat je niet als psycholoog werkt trouwens na een opleiding van minimaal 10 jaar,maar een kantoorbaan hebt
Alle reacties Link kopieren
Dat je haar door extensions word verwoest kan ik helaas over mee praten.



Ben net als Barbie geweest, alleen in mindere mate gelukkig. Bij mij had het een psychische reden waarom ik zo'n uiterlijk had, had dus echt een indentiteits crisis.



Tekende mijn wenkbrauwen, en o mijn god wat heb ik een verschrikkelijke modelletjes gehad! Mijn ouders hebben mij geholpen om neutraal uiterlijk te krijgen. Is moeilijk om je schild te laten vallen en voor mij was het een schild, als ik genoeg make-up droeg dan konden ze mijn innerlijke pijn niet zien dacht ik. Kreeg genoeg aandacht, maar niet de aandacht die ik graag wilde.



Mijn ouders boden mij een make-over in mijn geval een make-under aan. Nou wat schrok ik mij rot toen ik mezelf voor het eerst zag! Vond het ook echt lelijk! Maar heb er mijn eigen draai aangegeven, niet té. Nou wat kreeg ik een complimenten! En mensen prate ook anders tegen mij, werd serieus genomen. Schat geloof mij, mensen nemen je met dat uiterlijk niet serieus!



Ik ben nog steeds ijdel. Heb mijn wenkbrauwen laten tatoeeren, heb acrylnagels helft van mijn tanden zijn van porselijn. Heb wimper extentions.

Maar laat alles professioneel doen, mijn wimpers zijn niet over de top, meeste mensen zien het niet. Mijn wenkbrauwen zijn in een kleur die mooi bij mijn gezicht en haar past. En mij nagels zien er verzorgd uit.



Hou ook van pumps, maar kies dan voor een paar mooie elegante waar ik wél de hele dag op kan lopen.



Dus ja ik ben een ijdeltuit, maar ik zie er niet uit alsof ik zo de wallen op kan. Zie er verzorgd neutraal uit.
Alle reacties Link kopieren
Vertrouwens (s p a t i e) issues??? Waar haal je dat in hemelsnaam vandaan? Er bestaan trouwens ook bedrijfspsychologen maar goed, dit onderwerp is zo echt als dat ik psycholoog ben! quote:feeks schreef op 21 oktober 2014 @ 14:40:

Nee, maar die psychologie van de koude grond is een beetje nutteloos. Heb jij vertrouwensissues? Komt misschien doordat je als kind dat rode snoepje nooit mocht eten.



Apart dat je niet als psycholoog werkt trouwens na een opleiding van minimaal 10 jaar,maar een kantoorbaan hebt
Alle reacties Link kopieren
Wel freaky trouwens dat je meteen iemand zijn profiel bekijkt en zoiets gaat checken, zegt ook genoeg over jou, ISSUES! quote:mscosmic schreef op 21 oktober 2014 @ 14:47:

Vertrouwens (s p a t i e) issues??? Waar haal je dat in hemelsnaam vandaan? Er bestaan trouwens ook bedrijfspsychologen maar goed, dit onderwerp is zo echt als dat ik psycholoog ben!





[...]

Alle reacties Link kopieren
Respect meid! quote:darivva schreef op 21 oktober 2014 @ 14:40:

Dat je haar door extensions word verwoest kan ik helaas over mee praten.



Ben net als Barbie geweest, alleen in mindere mate gelukkig. Bij mij had het een psychische reden waarom ik zo'n uiterlijk had, had dus echt een indentiteits crisis.



Tekende mijn wenkbrauwen, en o mijn god wat heb ik een verschrikkelijke modelletjes gehad! Mijn ouders hebben mij geholpen om neutraal uiterlijk te krijgen. Is moeilijk om je schild te laten vallen en voor mij was het een schild, als ik genoeg make-up droeg dan konden ze mijn innerlijke pijn niet zien dacht ik. Kreeg genoeg aandacht, maar niet de aandacht die ik graag wilde.



Mijn ouders boden mij een make-over in mijn geval een make-under aan. Nou wat schrok ik mij rot toen ik mezelf voor het eerst zag! Vond het ook echt lelijk! Maar heb er mijn eigen draai aangegeven, niet té. Nou wat kreeg ik een complimenten! En mensen prate ook anders tegen mij, werd serieus genomen. Schat geloof mij, mensen nemen je met dat uiterlijk niet serieus!



Ik ben nog steeds ijdel. Heb mijn wenkbrauwen laten tatoeeren, heb acrylnagels helft van mijn tanden zijn van porselijn. Heb wimper extentions.

Maar laat alles professioneel doen, mijn wimpers zijn niet over de top, meeste mensen zien het niet. Mijn wenkbrauwen zijn in een kleur die mooi bij mijn gezicht en haar past. En mij nagels zien er verzorgd uit.



Hou ook van pumps, maar kies dan voor een paar mooie elegante waar ik wél de hele dag op kan lopen.



Dus ja ik ben een ijdeltuit, maar ik zie er niet uit alsof ik zo de wallen op kan. Zie er verzorgd neutraal uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:mscosmic schreef op 21 oktober 2014 @ 14:47:

Vertrouwens (s p a t i e) issues??? Waar haal je dat in hemelsnaam vandaan? Er bestaan trouwens ook bedrijfspsychologen maar goed, dit onderwerp is zo echt als dat ik psycholoog ben!





[...]





Vertrouwens issues is niet correct; vertrouwens is geen op zichzelf staand woord. Vertrouwensissues is de correcte spelling.



Liegen dat je psycholoog bent is een beetje vreemd, vind je zelf ook niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:mscosmic schreef op 21 oktober 2014 @ 14:51:

Wel freaky trouwens dat je meteen iemand zijn profiel bekijkt en zoiets gaat checken, zegt ook genoeg over jou, ISSUES!





[...]

Even op een loepje klikken verduidelijkt vaak een hoop en in jouw geval komt meteen je leugen naar boven. En nee, een klinisch psycholoog werkt niet als bedrijfspsycholoog.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het dan eerder -s 'vertrouwen issues'.



Jij noemt het liegen, ik noem het eerder een passende reactie op die sarcastische vraag van jou.



Er zijn verschillen tussen een klinisch- en bedrijfspsycholoog, geef ik toe maar met bijscholing kan je wel degelijk als bedrijfspsycholoog gaan werken. Ken iemand die dat heeft gedaan dus zuig het niet uit mijn duim.



quote:feeks schreef op 21 oktober 2014 @ 15:27:

[...]



Vertrouwens issues is niet correct; vertrouwens is geen op zichzelf staand woord. Vertrouwensissues is de correcte spelling.



Liegen dat je psycholoog bent is een beetje vreemd, vind je zelf ook niet?
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad vertrouwensissues, my bad! quote:mscosmic schreef op 21 oktober 2014 @ 16:08:

Volgens mij is het dan eerder -s 'vertrouwen issues'.





[...]

Alle reacties Link kopieren
als je maar gelukkig bent:-)
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 21 oktober 2014 @ 13:33:

http://www.youtube.com/watch?v=AHmz8T2O2VI



nog wat makeup tips voor jeVooral die 2 continenten lijm... supertip!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zin om Barbie op te geven voor "snog, marry, avoid" voor een grondige make-under...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven