Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
Ah ik dacht dat je wat subtielere hints had laten vallen. Indien je duidelijk genoeg bent geweest sluit ik me aan bij Tialtngo: als hij echt geïnteresseerd was had hij wel met je afgesproken...
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Heerlijk weer thuis na boodschappen doen. Heb voor de lol eens geteld hoe vaak er "MAMAAAAAAAA" werd geroepen tijdens mijn 3 kwartier durende jacht naar voedsel.



De teller bleef staan op 34. "Mama, mag ik... Mama, ik wil, Mama kijk eens, Mama waar ben je, Mamaaaaa luister nou eens."



Zo fijn om dan thuis te komen met alleen een "mauw" van de kat. Fijne dag meiden!



Koek, heeft hij al wat laten horen?
Alle reacties Link kopieren
Het hoost hier, ik heb al 3 uur vakantie.... zit dus lekker binnen met de kat, de tv aan en er staat een pan soep op het fornuis te pruttelen.
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Koekie: geen ervaringsdeskundige hier maar ik zou kiezen voor NEXT!
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
haha dank voor jullie medeleven! en vooral nuchtere kijk.



ja hoor, ik heb alweer een goedemorgen-app gehad.....

ik laat overdag trouwens nooit iets horen, ben tenslotte aant werk.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lapswans Koek. Weet hij wel wat hij laat schieten?



Ik zou er ook wel klaar mee zijn als hij niet met een afspraak komt maarja, da's haske makkelijk gezegd door een buitenstaander. Ik heb geen gevoelens voor hem, vind het een stommerd maar jij vindt hem leuk wn hij zoent lekker..



Aan mij heb je dus niks!



Maar nu geb je geen afspraak, dus misschien gewoon opbellen (of appen, schijterd als ik ook ben) en vragen of hij nog wel zin heeft in een date, omdat er geen voorstel meer van hem komt.

Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
ik ga de app-confrontaasie vanavond aan....

deze x geen woorden maar daden potdorie!

anders kan ik nog altijd mijn tinder app weer activeren haha
Ben blij dat ik al jaren niet meer date zeg, wat 'n gedoe!
Alle reacties Link kopieren
Succes koek!
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Dat gedoe heb je voor t grootste gedeelte zelf in de hand (of tenminste... Hoe je omgaat met evt onzekerheid en zo)

Íets zegt me dat jij daar prima mee zou moeten kunnen omgaan EN, volgens mij stel je gewoon onmenselijke eisen aan een vent die jouw aandacht waard is en blijft er dus niet echt iemand over... zit ik er ver naast?



Koekie succes vanavond met de confrontaasie, kom maar hier schelden en tieren op m als ie stom doet. Hij is dan namelijk jouw aandacht niet waard en wij zijn een goed luisterend oor (lezend oog ) als het gaat om wát je ook maar bezig houdt.



Snjo, lekker, soep!! Ben je al op kanaal eiland, of zit je nog veilig in je eigen hut?

Ik ben letterlijk goed aan het uitwaaien hier op mijn mini-vakantie aan de kust. Vandaag letterlijk bijna weggewaaid maar dat mag de pret niet drukken. Wel lekker, even in een andere omgeving. Maar ben ook blij als ik van de week weer m'n eigen potje kan koken
quote:SilverShadow schreef op 21 oktober 2014 @ 14:12:

Heerlijk weer thuis na boodschappen doen. Heb voor de lol eens geteld hoe vaak er "MAMAAAAAAAA" werd geroepen tijdens mijn 3 kwartier durende jacht naar voedsel.



De teller bleef staan op 34. "Mama, mag ik... Mama, ik wil, Mama kijk eens, Mama waar ben je, Mamaaaaa luister nou eens."

Muhahahahahaha

Zo fijn om dan thuis te komen met alleen een "mauw" van de kat. Fijne dag meiden!



Koek, heeft hij al wat laten horen?
Alle reacties Link kopieren
dank lieve forummers...



werd meteen na mijn verzonden app gebeld, wat jammer dat ik me zo druk maakte..... etentje as vrijdag staat in de agenda







Volgende probleem.... wat moet ik aan.... hahahahaha
Alle reacties Link kopieren
Zie je wel Koek, je moet gewoon duidelijk zijn naar mannen.



En maak je ook niet te druk om wat je aan moet vrijdag. Zo veel aandacht zal hij er waarschijnlijk niet aan besteden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha koek, wat leuk! Ik denk dat je niks hebt en wel zal moeten gaan shoppen
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
DappereGerbera: Ik ben nog gewoon thuis, heb vanochtend nog gewoon moeten werken.



Hahaha Koekie. Leuk, een etentje in het vooruitzicht. , italiaans, grieks, chinees, japans ?????
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Íets zegt me dat jij daar prima mee zou moeten kunnen omgaan EN, volgens mij stel je gewoon onmenselijke eisen aan een vent die jouw aandacht waard is en blijft er dus niet echt iemand over... zit ik er ver naast?Haha, klopt wel ongeveer denk ik Vind mijn vrije leven té leuk om me nog aan te moeten passen aan 'n partner. En dan vroeg of laat toch meestal gezeik en 'n gebroken hart omdat je toch toestaat gevoel te krijgen en dan weer gekwetst wordt. No thanks! Godzijdank voel ik me totaal niet needy en zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om vrij te maken om regelmatig af te spreken. Dat zou ten koste gaan van mijn me-time.
Goed zo Koek! En net wat er gezegd werd.... hij zal er waarschijnlijk niet zo op letten wat je aan hebt want hij zit aan je lippen gekluisterd om te horen wat voor leuks je allemaal te vertellen hebt.

En daarna wil hij die lippen zoenen en ziet ie helemaal niet meer of je nou een rok of een broek aan hebt.

Heul veul plezier met de voorpret
Alle reacties Link kopieren
Haha ja die kleding komt wel goed. Dat was maar n grapje. Ik ben ook kei leuk en dat weet hij hopelijk ook gauw genoeg
Alle reacties Link kopieren
Go koekie!!!
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Question is... is HIJ wel leuk genoeg? Veel plezier met de voorpret
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Leuk hoor, veel plezier vrijdag!!!



Aanpassen is niet altijd alleen maar erg, een partner hebben kan best fijn zijn. Alleen zijn kan ook best fijn zijn
Een partner hebben brengt altijd 't risico met zich mee dat ie je zat wordt voor dat jij 'm zat bent.
Alle reacties Link kopieren
Heb trouwens nog eens een vraag over de anticonceptie hier. Weet dat er een aantal gesterriliseerd zijn, maar dat doen ze bij mij nog lang niet, met m'n 24 jaar.

Hoe deden jullie het voor jullie gesteriliseerd waren?

Gebruik zelf de pil en mijn partner een condoom. Gewoon extra veiligheid.

Maar zijn er hier ook die ervaring hebben met spiraal/prikpil/implanon?

Heb heel de tijd zitten denken aan prikpil, maar dokter wilt hem niet voorschrijven vanwege veel tromboseverschijnselen.

Dus wat is wijs, blijven bij pil/condoom of over naar prikpil/condoom.

We blijven zoiezo samen verantwoordelijk voor onze eigen anticonceptie.

Graag even jullie raad/advies
Leef & laat leven!
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met geen prikpil wegens tromboseverschijnselen? Lijkt me gek dat je dan wel de gewone pil mag blijven gebruiken.



Ik heb een spiraaltje gehad, helaas geen succesverhaal. Het eerste jaar was goed, geen last er van, geen menstruatie etc. Na dat jaar begon ik onregelmatig bloed te verliezen en weer veel acne te krijgen. Daarom ben ik nu weer over op de gewone pil.
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
quote:tialtngo schreef op 22 oktober 2014 @ 10:46:

Wat bedoel je met geen prikpil wegens tromboseverschijnselen? Lijkt me gek dat je dan wel de gewone pil mag blijven gebruiken.



Ik heb een spiraaltje gehad, helaas geen succesverhaal. Het eerste jaar was goed, geen last er van, geen menstruatie etc. Na dat jaar begon ik onregelmatig bloed te verliezen en weer veel acne te krijgen. Daarom ben ik nu weer over op de gewone pil.Ja dat vond ik dus ook flauwekul en dat heb ik ook gezegd. Maar schijnt als je de prikpil neemt dat het dan veel meer toe neemt i.p.v de gewone pil. Spiraal heb ik van vele geen succesverhaal gehoord, dus denk dat dat helemaal niks gaat worden. Dus nu twijfel tussen implanon/prikpil of gewoon bij mijn pil te blijven?
Leef & laat leven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven