Mode & Beauty alle pijlers

Dikke billen

21-10-2014 18:39 303 berichten
Hoe belangrijk zijn billen voor een blanke Nederlandse vrouw? Heb het idee dat het allemaal niet zo belangrijk is, als je plat bent vind men het vaak geen probleem, borsten zijn belangrijker.



Ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 21 oktober 2014 @ 19:39:

[...]





Ja, racistisch geleuter over vrouwenkonten is wel zeer gepast terwijl vrouwen omdat ze vrouw zijn dag in, dag uit verkracht, mishandeld, vervolgd en vermoord worden. Ga lekker verder met vrouwenkonten vergelijken en vergeet vrouwenrechten. Uiterlijk van vrouwen is het enige wat telt in deze wereld.moraalridder
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 21 oktober 2014 @ 19:39:

[...]





Ja, racistisch geleuter over vrouwenkonten is wel zeer gepast terwijl vrouwen omdat ze vrouw zijn dag in, dag uit verkracht, mishandeld, vervolgd en vermoord worden. Ga lekker verder met vrouwenkonten vergelijken en vergeet vrouwenrechten. Uiterlijk van vrouwen is het enige wat telt in deze wereld.moraalridder
Alle reacties Link kopieren
O, heeft Shaniqa een vriendinnetje gevonden in de vorm van Mousson?



Tja....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:mousson schreef op 21 oktober 2014 @ 19:46:

[...]



moraalridder



Seriously?!



Jij bent echt dom.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:mousson schreef op 21 oktober 2014 @ 19:46:

[...]



moraalridderTja. Bibs.
Alle reacties Link kopieren
Nicki Minaij..Kim Kardashian... Jennifer Lopez...Hebben de reet GROOT gemaakt. Ik vind het mooi. Mannen ook.
Ik vind mijn billen totaal niet belangrijk... ik kan ze toch niet zien en mensen spreken je toch aan via je aangezicht...Dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:glitter@spice66 schreef op 21 oktober 2014 @ 19:47:

Nicki Minaij..Kim Kardashian... Jennifer Lopez...Hebben de reet GROOT gemaakt. Ik vind het mooi. Mannen ook.Nou, mijn man is wel wat ass gewend, maar die vind die rare gemaakte buitensporig dikke reten dus gewoon echt heel lelijk hoor!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik vind dikke billen wel mooi, maar dan zonder putten. Vaak genoeg zie je de putten dwars door de legging heen.



Zelf heb ik geen dikke billen, ben tenger gebouwd, maar ik squat wel veel om ze ronder te krijgen.



Gelukkig is er buttsecret, daarmee heb je in elke broek een mooie kont.



Ben trouwens geen 100% Nederlands. Mijn vader is een Spanjaard dus ondanks de tengere bouw toch rondingen.
quote:ana_isabel schreef op 21 oktober 2014 @ 19:48:

Ik vind mijn billen totaal niet belangrijk... ik kan ze toch niet zien en mensen spreken je toch aan via je aangezicht...Dus.Jouw motto.
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 21 oktober 2014 @ 19:48:

Ik vind mijn billen totaal niet belangrijk... ik kan ze toch niet zien en mensen spreken je toch aan via je aangezicht...Dus.



Klopt, En als je gezicht bevalt en je loopt weg, checkt ie nog ff je ass.

Leuk als daar ook iets moois te zien is. Een mooie ronding.
Alle reacties Link kopieren
quote:catacarax schreef op 21 oktober 2014 @ 19:42:

Ik vind mensen mooi die trots hun lijf dragen en er alles uit proberen te halen wat erin zit en ook zo kijken naar hun medemens, ook al zijn ze dik, dun, ziek, gehandicapt of anders.Dat zou mooi zijn, ja.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie liever fijne, ronde kadetjes. Maar goed. Ik ben dan ook een liefhebber van petite. Kwestie van smaak.
Alle reacties Link kopieren
http://www.veltman-uitgev ... billen-9789048309344.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 oktober 2014 @ 19:51:

[...]





Nou, mijn man is wel wat ass gewend, maar die vind die rare gemaakte buitensporig dikke reten dus gewoon echt heel lelijk hoor!Kan. Misschien zegt ie dat om aardig te zijn over jouw plattere ass? Mannen weten doorgaans wel het mijnenveld;Schat- vind- je -mijn- billen/borsten/kop/jurk- mooier- dan- Kim Kardashian?? wel te vermijden. Tenzij hij in het autistisch spectrum zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:glitter@spice66 schreef op 21 oktober 2014 @ 19:57:

[...]





Kan. Misschien zegt ie dat om aardig te zijn over jouw plattere ass? Mannen weten doorgaans wel het mijnenveld;Schat- vind- je -mijn- billen/borsten/kop/jurk- mooier- dan- Kim Kardashian?? wel te vermijden. Tenzij hij in het autistisch spectrum zit.Als ik een platte ass had gehad dan had dat inderdaad mogelijk geweest.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:glitter@spice66 schreef op 21 oktober 2014 @ 19:53:

[...]





Klopt, En als je gezicht bevalt en je loopt weg, checkt ie nog ff je ass.

Leuk als daar ook iets moois te zien is. Een mooie ronding.Hahaha dat zal gerust... maar in mijn geval is het maar goed dat ik een mooi aangezicht heb 😉
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2014 @ 19:54:

[...]





Dat zou mooi zijn, ja.Tja , In een ideale wereld... maar het gaat toch gewoon om wat je mooi vindt? Ik zal heus niet iemand niet willen kennen omdat ze een platte ass hebben.Hoogstens een beetje medelijden hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 oktober 2014 @ 19:46:

O, heeft Shaniqa een vriendinnetje gevonden in de vorm van Mousson?



Tja....



Misschien is het wel één en dezelfde figuur



Elk topic van Shaniqa gaat over culturen, op één of andere manier. Héél raar. Ik begin te geloven dat die meid voor de rest niet zoveel te vertellen heeft, dus dan moet je iets hé?
Alle reacties Link kopieren
HUh ik ben absoluut niet dat meisje... maar mag ik het een keer met haar eens zijn.. pff
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 21 oktober 2014 @ 20:00:

[...]





Misschien is het wel één en dezelfde figuur



Elk topic van Shaniqa gaat over culturen, op één of andere manier. Héél raar. Ik begin te geloven dat die meid voor de rest niet zoveel te vertellen heeft, dus dan moet je iets hé?Ik dacht al hetzelfde.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:glitter@spice66 schreef op 21 oktober 2014 @ 20:00:

[...]





Tja , In een ideale wereld... maar het gaat toch gewoon om wat je mooi vindt? Ik zal heus niet iemand niet willen kennen omdat ze een platte ass hebben.Hoogstens een beetje medelijden hebben.



Huh? Echt medelijden?

Ik sta werkelijk nooit stil bij de komt van een ander... als iemand nou echt veel te zwaar zou zijn dan zou ik dat eerder zielig vinden..maar een platte kont?
quote:mousson schreef op 21 oktober 2014 @ 20:02:

HUh ik ben absoluut niet dat meisje... maar mag ik het een keer met haar eens zijn.. pffNatuurlijk mag dat. Wel zo leuk een " gevarieerde" discussie.
Alle reacties Link kopieren
quote:mousson schreef op 21 oktober 2014 @ 20:02:

HUh ik ben absoluut niet dat meisje... maar mag ik het een keer met haar eens zijn.. pffJij bent pas een paar dagen lid en toch weet je al je stempel zo te drukken. Een aardig woordje mag best hoor.
Er wordt nu een topic geopend om de konten van blanke vrouwen af te zeiken en de konten van Surinaamse vrouwen juist te complimenteren. Zie de openingspost en de reacties van de drie: Shaniqa, Mousson en glitter@spice66.



Wat zou er eigenlijk gebeuren als een blanke Nederlandse vrouw een topic opent over het lelijke kroeshaar van Surinaams-Afrikaanse vrouwen waardoor die vrouwen meestal een pruik of extensions dragen? Kunnen die drie ook incasseren als je zegt dat je het haar van die vrouwen heel erg lelijk vindt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven