Mode & Beauty alle pijlers

Dikke billen

21-10-2014 18:39 303 berichten
Hoe belangrijk zijn billen voor een blanke Nederlandse vrouw? Heb het idee dat het allemaal niet zo belangrijk is, als je plat bent vind men het vaak geen probleem, borsten zijn belangrijker.



Ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 21 oktober 2014 @ 20:17:

[...]





Dat je een provinciaaltje bent is wel duidelijk.Geen zorgen meid, werk in de stad net een huis gekocht in een dorpje in t gooi..
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2014 @ 20:07:

[...]





Tsja, dat hebben sommigen dan weer met mensen met overgewicht . Beetje aanmatigend allemaal, he?Ja en racistisch ook vind jij vast. Medelijden met overgewicht hoeft niet want doorgaans is in 95% van de gevallen er iets aan te doen. En een beetje medelijden met een platte reet is wel zo gepast want dat is doorgaans aangeboren en men moet dan op de implantatentoer om dat te corrigeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:mousson schreef op 21 oktober 2014 @ 20:17:

Goh voor een vrouw van 30 die zich minnimouse noemt, kan ik me echt totaal niet voorstellen dat je er hip en leuk uit ziet.... wie kan jou serieus nemen joh... en volwassen reactie ook overigens... en jij denkt serieus dat het mij wat boeit of jij (of iemand anders) vindt dat ik er wel of niet hip en leuk uitzie?
Alle reacties Link kopieren
quote:mousson schreef op 21 oktober 2014 @ 20:14:

Tsja bianca sorry voor de confronterende woorden, .Het is niet confronterend, het is poep, meisje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:mousson schreef op 21 oktober 2014 @ 20:11:

[...]





even 2 dingen uit de wereld helpen... 1 dragen blanken vaak extentions en niet elke donkere heeft kroeshaar of nephaar, De meeste vrouwen van Surinaams-Afrikaanse afkomst wel. Ga maar eens een Surinaamse toko binnen. Je struikelt er over de pruiken en de haarstukjes. Het is big business daar.
[quote]Miss.Innuendo schreef op 21 oktober 2014 @ 19:46:

O, heeft Shaniqa een vriendinnetje gevonden in de vorm van Mousson?



Tja....[/quoteO]





Ik ben het niet helemaal eens met Mousson. Ik heb dit topic geopend met de vraag hoe belangrijk billen zijn. Niet om te zeggen dat blanke Nederlandse vrouwen lelijke billen hebben. Dat vind ik ook niet.
quote:minnimouse schreef op 21 oktober 2014 @ 20:15:

[...]





Oehhhh ik ben 30. Dan zal ik maar eens naar de kapper snellen voor een kort, rood kapsel en direct door naar Royke Donders voor een huispak. Ja, want Mousson van het Viva forum zegt dat het zo is. Oh kak, ik ben al bijna 35 en heb nog steeds geen kort, rood kapsel. En een huispak ook al niet. Wat nu?
Alle reacties Link kopieren
quote:kangeennickbedenken schreef op 21 oktober 2014 @ 20:18:

Ik ben dus wel één van de Nederlandse vrouwen die platte billen heeft. En daar ben ik ook totaal niet blij mee haha. Jaren lang verborg ik ze door altijd lange shirts te dragen. Puur omdat ik me schaamde. Leuke truitjes of blousjes liep ik altijd voorbij, alleen maar omdat ik me schaamde voor mijn billen. Pure onzin eigenlijk bedacht ik me op een gegeven moment. Dus nu ongeveer sinds een jaar heb ik me er over heen gezet en draag gewoon wat ik leuk vind. Waarom zou ik me schamen voor mijn billen, veel kan ik er toch niet aan doen.Goedzo! Fijn dat je jezelf nu accepteert zoals je bent...dapper ook dat je er eerlijk voor uit komt
I like big but and I cannot lie
Alle reacties Link kopieren
quote:milna schreef op 21 oktober 2014 @ 20:18:

[...]





De meeste vrouwen van Surinaams-Afrikaanse afkomst wel. Ga maar eens een Surinaamse toko binnen. Je struikelt er over de pruiken en de haarstukjes. Het is big business daar.Ze liggen naast de broodjes bara en bakkeljau en tussen de blekende crèmes.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:milna schreef op 21 oktober 2014 @ 20:18:

[...]





De meeste vrouwen van Surinaams-Afrikaanse afkomst wel. Ga maar eens een Surinaamse toko binnen. Je struikelt er over de pruiken en de haarstukjes. Het is big business daar.dus dan hebben ze dat ook allemaal? pff wat een kortzichtigheid zeg hahahaha, ongelofelijk !
Alle reacties Link kopieren
quote:*Ginger* schreef op 21 oktober 2014 @ 20:19:

[...]





Oh kak, ik ben al bijna 35 en heb nog steeds geen kort, rood kapsel. En een huispak ook al niet. Wat nu? Dan ben je vast totaaaaal niet hip of leuk, volgens Mousson. Volwassen reactie hoor, Ginger
quote:milna schreef op 21 oktober 2014 @ 20:18:

[...]





De meeste vrouwen van Surinaams-Afrikaanse afkomst wel. Ga maar eens een Surinaamse toko binnen. Je struikelt er over de pruiken en de haarstukjes. Het is big business daar.Klopt idd heel veel donkere vrouwen dragen nephaar. Kroeshaar is heel moeilijk te verzorgen, je moet daar veel tijd in steken. Je kunt niet opstaan en binnen 15 min je haar gedaan hebben. maar toch is tegenwoordig natural zijn ook weer in dus dat zie je ook steeds vaker. Ik heb heel lang nephaar gedragen, nu sinds 1 jaar mijn eigen haar, een afro, heel blij mee
Alle reacties Link kopieren
quote:glitter@spice66 schreef op 21 oktober 2014 @ 20:18:

[...]





Ja en racistisch ook vind jij vast..Ligt aan de context.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
ik ben serieus nog nooit een afro winkel in geweest... dus kan er eerlijk gezegd niks zinnigs over zeggen
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-10-2014 20:37
Reden: Ongepaste opmerking
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 21 oktober 2014 @ 20:19:





Ik ben het niet helemaal eens met Mousson. Ik heb dit topic geopend met de vraag hoe belangrijk billen zijn. Niet om te zeggen dat blanke Nederlandse vrouwen lelijke billen hebben. Dat vind ik ook niet.Ja, en lekker iemand staffen omdat die je erop wijst dat er belangrijkere dingen in de wereld zijn dan hoe dik je reet is.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:mousson schreef op 21 oktober 2014 @ 20:20:

[...]





dus dan hebben ze dat ook allemaal? pff wat een kortzichtigheid zeg hahahaha, ongelofelijk !Net zo kortzichtig als zeggen dat vrouwen boven de 30 hun haar rood verven?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 21 oktober 2014 @ 20:21:

[...]





Dan ben je vast totaaaaal niet hip of leuk, volgens Mousson. Volwassen reactie hoor, Ginger iemand van 30 die zich minimouse noemt kan ik niet serieus nemen, en ik vind toevallig ginger een leuke formunster dus laat haar hier ff buiten wil je ?
Alle reacties Link kopieren
quote:mousson schreef op 21 oktober 2014 @ 20:21:

ik ben serieus nog nooit een afro winkel in geweest... dus kan er eerlijk gezegd niks zinnigs over zeggen



Heb je uberhaupt wel eens een Surinamer gezien in dat dorp van jou?

Echt meid, waar zit je over mee te praten, je hebt geen idee volgens mij
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:minnimouse schreef op 21 oktober 2014 @ 20:21:

[...]





Dan ben je vast totaaaaal niet hip of leuk, volgens Mousson. Volwassen reactie hoor, Ginger Ja hè?
Alle reacties Link kopieren
Nergens voor nodig, Annapolona, zo'n opmerking.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2014 @ 20:22:

[...]





Net zo kortzichtig als zeggen dat vrouwen boven de 30 hun haar rood verven?Sorry bianca maar dat is toch een algemene feit dat de meeste Nederlandse vrouwen dat doen? Ben zelf ook NL maar geef toe de meeste verslonzen zich op een bepaalde leeftijd.
Ik heb niemand gestaft!! en verder heel Leuk hoor al die racistische comments nu zo zie je maar weer hoe diep het zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 oktober 2014 @ 20:23:

[...]





Heb je uberhaupt wel eens een Surinamer gezien in dat dorp van jou?

Echt meid, waar zit je over mee te praten, je hebt geen idee volgens mij Alsof er in t gooi geen donkere mensen wonen... achterlijke gedachtegang jij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven