Kookclubje Groningen Studenten

06-10-2014 22:49 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Het lijkt mij leuk om een kookclubje te beginnen in Groningen met een aantal meiden. Om de week of om de 2 weken samen koken, eten en wijntjes drinken. Ik ben zelf geen ster in koken, maar vind het super leuk om te doen en hou heel erg van lekker eten en gezelligheid. Lijkt het jou ook leuk, reageer dan vooral!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me erg leuk! Ik meld me aan
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee! Ik houd ook erg van koken en van lekker tafelen met een glaasje wijn. Het lijkt me dan ook heel gezellig om zo nu en dan samen te komen in een kookclubje. Ik woon alleen niet in Groningen, maar net daarbuiten (kwartiertje met auto of trein). Als dat geen probleem is, dan meld ik mij ook graag aan!
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook graag aan!



Ik ben 24 en zit nu in het laatste jaar van mijn studie. Ik ben culinair niet erg sterk, maar hou wel van lekker eten, wijntjes en kletsen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik doe ook graag mee!

Hoe / wat / waar / wanneer? Iemand ideeën?



Ik, een 22 jarige studente, zou sowieso graag nieuwe gezellige mensen willen leren kennen in Groningen. Als iemand in contact wil komen, ontvang ik graag een berichtje
Alle reacties Link kopieren
Zullen we een groepsapp maken? Wel handig dacht ik.
Er is ook een facebookgroep met allemaal meiden: Groningse gezelligheid. Onderdeel daarvan is een eetclub
Alle reacties Link kopieren
Lau_di; goed idee! Naar wie kan ik mn nummer sturen? Mag ook naar mij, maak ik de app aan, maakt mij niets uit ;)



N87; ik vind een nieuw clubje ook wel leuk, ipv bij een bestaand clubje 'binnenkomen'. Maar bedankt voor de tip
Alle reacties Link kopieren
Whatsapp groepje is een goed idee :-)



Als jullie je nummer naar mij sturen zal ik em wel aanmaken :-)
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,