Kookclubje Groningen Studenten

06-10-2014 22:49 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Het lijkt mij leuk om een kookclubje te beginnen in Groningen met een aantal meiden. Om de week of om de 2 weken samen koken, eten en wijntjes drinken. Ik ben zelf geen ster in koken, maar vind het super leuk om te doen en hou heel erg van lekker eten en gezelligheid. Lijkt het jou ook leuk, reageer dan vooral!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me erg leuk! Ik meld me aan
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee! Ik houd ook erg van koken en van lekker tafelen met een glaasje wijn. Het lijkt me dan ook heel gezellig om zo nu en dan samen te komen in een kookclubje. Ik woon alleen niet in Groningen, maar net daarbuiten (kwartiertje met auto of trein). Als dat geen probleem is, dan meld ik mij ook graag aan!
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook graag aan!



Ik ben 24 en zit nu in het laatste jaar van mijn studie. Ik ben culinair niet erg sterk, maar hou wel van lekker eten, wijntjes en kletsen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik doe ook graag mee!

Hoe / wat / waar / wanneer? Iemand ideeën?



Ik, een 22 jarige studente, zou sowieso graag nieuwe gezellige mensen willen leren kennen in Groningen. Als iemand in contact wil komen, ontvang ik graag een berichtje
Alle reacties Link kopieren
Zullen we een groepsapp maken? Wel handig dacht ik.
Er is ook een facebookgroep met allemaal meiden: Groningse gezelligheid. Onderdeel daarvan is een eetclub
Alle reacties Link kopieren
Lau_di; goed idee! Naar wie kan ik mn nummer sturen? Mag ook naar mij, maak ik de app aan, maakt mij niets uit ;)



N87; ik vind een nieuw clubje ook wel leuk, ipv bij een bestaand clubje 'binnenkomen'. Maar bedankt voor de tip
Alle reacties Link kopieren
Whatsapp groepje is een goed idee :-)



Als jullie je nummer naar mij sturen zal ik em wel aanmaken :-)
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Mischien een beetje een late reactie maar het lijkt me erg leuk dmv een kookclubje nieuwe mensen te leren kennen en natuurlijk gezellig koken, eten en wijntje drinken.

Ik kook nu nog vaak voor mij zelf en dat is toch wel minder leuk



Ik ben 23 sinds 1 jaar woonachtig in groningen en vorig jaar afgestudeerd als verpleegkundig. Ik ben nu werkzaam in het umcg.



Het lijkt me leuk om me bij het clubje te voegen als jullie het ook leuk lijkt.
Genieten van het leven
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Volgensmij heb ik dit zelfde berichtje gevonden op eetclub.nl, kan dat kloppen?



Mij lijkt het ook een erg leuk idee, ik hoop ook dat ik niet te laat ben met reageren maar zo te zien zijn er ook al aardig wat mensen.

Als het wel te vol zit eventueel een 2e groepje beginnen?



Mijn naam is Iris en ik ben 20 jaar. Ik studeer maatschappelijk werk en dienstverlening en werk verder in een winkel.



Net zoals de rest vind ik koken leuk en hou ik van lekker eten en gezelligheid
Alle reacties Link kopieren
quote:itbhomer schreef op 19 oktober 2014 @ 22:21:

Hallo,



Volgensmij heb ik dit zelfde berichtje gevonden op eetclub.nl, kan dat kloppen?



Mij lijkt het ook een erg leuk idee, ik hoop ook dat ik niet te laat ben met reageren maar zo te zien zijn er ook al aardig wat mensen.

Als het wel te vol zit eventueel een 2e groepje beginnen?



Mijn naam is Iris en ik ben 20 jaar. Ik studeer maatschappelijk werk en dienstverlening en werk verder in een winkel.



Net zoals de rest vind ik koken leuk en hou ik van lekker eten en gezelligheid Eventueel een tweede groepje beginnen is ook een optie
Genieten van het leven
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is er nog niet eens een eerste groepje?



Als jullie je nummer ff berichten naar veer08 (zie bericht hierboven), dan maakt zij een whatsapp groep aan!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat suf dit haha.

Ik dacht; ik krijg van niemand een reactie.

Maar nu zie ik de berichtjes pas...



Ik zal even een groepje aan maken.

Als er nog meer mensen zijn die interesse hebben...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb als goed is via een berichtje mijn nummer gestuurd naar veer08
Genieten van het leven
Alle reacties Link kopieren
ik heb het nummer ontvangen van sokkie, lau_di en lorelai.



Nog meer mensen die er bij willen?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik zal mijn nummer ook even sturen!
Alle reacties Link kopieren
Over suf gesproken.. ik denk huh ik heb m'n nummer ook gestuurd.. Ik nakijken, maar ik kreeg nu een heel ander scherm er voor. Als het goed is heb je mijne nu ook
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ook ik wil graag meedoen ondanks de late reactie. Kan mijzelf geen sterkok noemen maar vindt het leuk om lekker eten te maken, gezelligheid en een wijntje! Bij wie kan ik mij aanmelden?
Alle reacties Link kopieren
hallo! Lijkt me leuk om eens mee te koken! Ik houd heel erg van koken, alhoewel ik geen meestercheffin ben! Kan ik me bij iemand aanmelden?
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Late reactie, maar mij lijkt het ook leuk. Kan dit nog?
Alle reacties Link kopieren
Heey, een late reactie van mij! Kan ik ook nog mee doen?
You never fail until you stop trying.
Alle reacties Link kopieren
Ook vanaf hier een late reactie met de vraag of ik jullie mag joinen? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven