Sexverslaafd of gewoon enorm libido......?

24-07-2014 16:41 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties van diegene die mij een spiegel wilden voorhouden, mensen die mij wel begrijpen, moraal ridders en diegene die succes wilden hebben met de sarcastische opmerking vd dag!



De info uit mijn OP is niet meer actueel en met 180 reacties is dat voor mij een reden om het hierbij te laten!

Sexverslaafde of niet?

Totaal aantal stemmen: 29

Ja, sexverslaafd > zoek hulp! (28%)
Niet sexverslaafd, maar gewoon een groot libido > lekker (55%)
Niet sexverslaafd, maar ik zou er wel hulp voor zoeken. Hele (17%)
anoniem_204344 wijzigde dit bericht op 23-10-2014 08:16
Reden: zie hierboven!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:courtisane schreef op 14 oktober 2014 @ 21:22:

Doe ik ook dominee, doe ik ook. En mijn argumenten zijn geenszins op: jij slaat mij om de oren met je eeuwige stokpaardje (heb je gepreek wel gevolgd hoor, op Minnaar).



Mij interesseert het de rozen wat TO wel of niet uitspookt.



Maar wie zegt: dat had je bij je trouwen (15 jaar geleden -sic) moeten zien aankomen, die vind ik verontrustend kleingeestig.



Dominee vind ik een eretitel vergeleken met bedriegers, dus dank daarvoor

Overigens heb ik jou nog nooit op een inhoudelijke posting betrapt.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Betrappen...het kerkelijke in je laat zich niet onderdrukken hè



Maar wat jij wil joh. Ik ben een leeghoofd. Loep me vooral niet.
quote:courtisane schreef op 14 oktober 2014 @ 20:05:

Ja achteraf kun je een koe altijd in de kont kijken. Mensen veranderen, ontwikkelen zich. Jij toch ook mag ik hopen.Natuurlijk ontwikkelen mensen zich. Hoewel maar zelden van de puritein die echtgenoot van TO is naar een swinger.
Alle reacties Link kopieren
Sexymama is zichzelf een beetje aan het overschreeuwen, als afleiding, zodat de leegte niet pijnlijk duidelijk wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:troelalaaaatje schreef op 08 oktober 2014 @ 08:08:

[...]





Ik vind het Toppic niet eens de moeite waard om helemaal te lezen. Ben tot halverwege de eerste pagina gegaan. Op bovenstaande wil ik 1 reactie geven en daarna verdwijn ik weer.



1) jij werkt bij een krant? Je schrijfstijl is niet aantrekkelijk en ook niet foutloos.

2) jij bepaald dat jij en je man maatjes zijn en dat scheiden geen optie is. Ik schat in dat, wanneer je je man de waarheid verteld, er een maatjes-naaiergevoel ontstaat en dat een scheiding heel snel een feit is.



Waarom bedenken mensen zich dit soort dingen niet van te voren????



jij bepaalt



vertelt



Alle reacties Link kopieren
quote:troelalaaaatje schreef op 08 oktober 2014 @ 08:08:

[...]





Ik vind het Toppic niet eens de moeite waard om helemaal te lezen. Ben tot halverwege de eerste pagina gegaan. Op bovenstaande wil ik 1 reactie geven en daarna verdwijn ik weer.



1) jij werkt bij een krant? Je schrijfstijl is niet aantrekkelijk en ook niet foutloos.

2) jij bepaald dat jij en je man maatjes zijn en dat scheiden geen optie is. Ik schat in dat, wanneer je je man de waarheid verteld , er een maatjes-naaiergevoel ontstaat en dat een scheiding heel snel een feit is.



Waarom bedenken mensen zich dit soort dingen niet van te voren????
koekies zijn lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven