Groentje zet eerste stap op internetdaten, hulp gevraagd!

06-09-2013 09:58 2830 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Na altijd gezegd te hebben dat ik NOOIT zou gaan daten via internet, heb ik gisteren (na heeeeeel lang twijfelen) mezelf ingeschreven op een website, nl Edarling.

Vraag me niet waarom specifiek waarom deze website maar deze sprak me qua vragen enz. het meest aan.

Ik heb werkelijk geen idee hoe het werkt, heb geen betaald profiel want dan moet ik geloof ik direct voor 12 maanden doen of als ik per maand (of per 3) betaal ik gelijk drie keer zoveel.. Dit is Paiq geworden, gratis website dus..

Anyway, ik vind het al eng om met mijn foto op zo'n site te staan, ik viel altijd op (emotioneel) onbereikbare mannen en hier staan natuurlijk mannen die open staan voor een relatie dus ... juist ja: beschikbaar!! En dat is voor mij helemaal doodeng.

Misschien is dat moeilijk te volgen voor de meeste mensen maar ik wil dit juist graag veranderen, vandaar dat ik deze stap genomen heb.

En even to the point, ik weet dus niet hoe het werkt, wat de beste manier is om te beginnen, hoe lang chatten/mailen/appen whatever voordat je elkaar gaat ontmoeten enzovoort..

Ik zou graag jullie ervaringen en/of tips willen horen!
Alle reacties Link kopieren
Zo.... het is heel lang geleden maar ik kom weer even koekeloeren op het vivaforum en kon het niet laten om hier weer even te lezen.

Wat een leuk topic was dit toch, jammer dat het zo is 'doodgebloed'.

Ik ben zelf niet meer aan het daten en betwijfel of ik er uberhaupt ooit aan toe zal zijn.. Worstel nog steeds met angst (voor afwijzing vooral) en voel me nog steeds aangetrokken tot mannen die zich niet willen binden. Ik denk zelf ook dat ik me niet meer wil binden (dit denk ik al jaren) en dit komt ook echt doordat ik steeds dingen meemaak waardoor steeds weer wordt bevestigd dat ik me bij niemand (meer) veilig kan voelen om mezelf écht te laten zien.. Ik doe dit vervolgens dan soms toch bij mannen waarbij ik dit juist niet moet doen, gevalletje bindingsangst, i know...

Anyways, ik ben benieuwd of er nog 'oude' bekenden rondhangen hier en hoe het met jullie gaat!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben geen oude bekende, maar hoi.

Vanwaar de bindingsangst? Een specifiek voorval tijdens het daten?
Ruby! Wat leuk dat je reageert. Zonde dat je de liefde laat leiden door angst. En zelf de bevestiging steeds blijft opzoeken, waardoor je in cirkeltjes blijft draaien.

Je ziet het, hoe komt het dat je dat dan niet eerder stopt?

Voel je aan als iemand een foute man is?



Mijn alarmsignalen waarbij ik geleerd heb, wat voor mij fout is zijn:

- onzekerheid waarbij ik mij niet prettig voel. Echt op m'n handen moet zitten om geen contact te zoeken.

- constant op zoek naar bevestiging.

- instant verliefd. En hevig verliefd ook.



Bij een veilige man voel ik mij rustig, is alles net wat minder spannend of uitdagend. Maar dat is wel wat ik wil. Weten wat je aan iemand hebt, zonder gedoe en gekkigheid.



Ik heb woensdag date vier met een leukerd! Zit echt potentie in. Ben benieuwd waar het heen gaat, maar voelt goed.



Hopelijk kan jij je angst overwinnen! Het is je echt gegund.

Leuk dat je dit topic hebt ge-upt. Ben ook benieuwd naar de rest!
Alle reacties Link kopieren
Eva! Wat leuk om van je te horen! En nog steeds aan het daten dus, ben heel benieuwd naar je leukerd, waar heb je hem ontmoet?



En om antwoord te geven op je vraag waarom ik niet stop, ik was al niet écht op zoek de laatste jaren moet ik eerlijk toegeven. En dat is dan denk ik ook de reden dat er mannen in mijn leven 'verschijnen' die zich ook niet willen binden. Zo heb ik 'hete man' (ken je hem nog?) nog een paar keer ontmoet (hij heeft mij in het voorjaar bezocht en ik hem in de zomer) maar we weten allebei dat er niet meer in zit. Zonder dat we een relatie met elkaar hebben is er al drama geweest en hij geeft sowieso heel duidelijk aan nooit meer een relatie te willen. Maar hij voelt zich goed bij mij en wil me graag blijven zien als de gelegenheid zich voordoet (hij woont niet hier in NL). Contact is er nauwelijks, ik neem dat initiatief niet meer. En dat vind ik dan eigenlijk ook prima, ook al zou ik stiekem willen dat hij mij wel interessanter dan dat zou vinden.... Maar dat is meer een ego kwestie vrees ik.(ALs hij dan weer eens appt, dan ben ik gelijk weer even van de kaart).

Verder heb ik nog een minnaar aan de andere kant van de wereld (ik zoek ze wel uit, haha) waar ik af en toe een weekje mee doorbreng, wel regelmatig contact mee maar dat ik gewoon heel duidelijk en prettig, voel geen verliefde gevoelens voor hem.



Misschien heb je wel gelijk, dat ik me laat leiden door angst. Echte liefde is natuurlijk ook eng, je hart kan weer gebroken worden....Maar aan de andere kant, zonder risico ook geen kans dat het wel goed kan uitpakken natuurlijk.



Laat je even weten hoe je date was? Alvast heel veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Hoi akivasun, geen specifiek voorval tijdens het daten maar ik denk, dat als een paar keer flink een gebroken hart hebt gehad, het steeds enger wordt om je weer kwetsbaar op te stellen. Het lijkt ook alsof ik me veilig voel bij mannen die toch verder niks van me willen. Het lijkt dan dat ik geen 'gevaar 'of risico loop. Maar ik voel me daar natuurlijk ook lang niet altijd goed bij.quote:akivasun schreef op 21 oktober 2014 @ 03:43:

Hoi, ik ben geen oude bekende, maar hoi.

Vanwaar de bindingsangst? Een specifiek voorval tijdens het daten?
Hete man ken ik nog, foute man is dat voor je. Maar kan mij voorstellen dat dat hem enorm aantrekkelijk maakt. Zeker als hij dan weer af en toe bereikbaar is.

Hij wil geen relatie meer zegt hij, totdat de juiste voor zijn neus staat. Is vaak zo met dat soort mannen, hij wil geen relatie met jou. Hoe jammer dat ook is.

Afsluiten zulke types, dan neem je de regie terug. Zelf besluiten niks van hem te willen, ondanks dat hij leuk is en aantrekkelijk. Hij gaat niet 100% voor je.

Dus bij een volgende app, hem dat duidelijk maken en daarna blokkeren die hap.



Een minnaar is alleen maar leuk, mits je die gevoelens kan scheiden inderdaad. Heb ik ook een tijd gehad. Echt van genoten, werd blij van hem, maar ik had ook heel helder dat dat geen relatie materiaal was.



Ik ben ook een type die voor foute types valt hoor, totdat ik dat zag en besloot dat niet meer te willen. Ik wil geen pijn meer! Zodra ik door heb dat een man mij niet kan bieden wat ik wil, of de bovenstaande dingen ervaar uit mijn lijstje in mijn post vanochtend. Ben ik heel hard (of eigenlijk heel goed) voor mezelf en zet ik er een punt achter en is het blokkeren.



En echte liefde is heel eng. Ik loop nu ook constant tegen mijn angstjes en onzekerheden op hoor. Ook al merk ik vaak genoeg dat hij mij echt ziet zitten.

Het hoort er bij, dit zijn angstjes en onzekerheden van mezelf, die vervelend zijn, maar in een startende relatie normaal (voor mij, ik heb ook moeite met binden, stoot ook vaak af). Niet alarmbel rinkelend.

Ik heb 1 persoon in m'n omgeving waarbij ik soms kan spuien mijn onzekerheid of angstjes en dan merk ik al snel weer dat het mijn eigen gedachten waren en niet hij waardoor ik onzeker werd en daarmee ben ik het afstoten ook voor.

Dat maakt mij steeds zekerder, waardoor iets steeds lekkerder aan voelt. Vertrouwen opbouwen in iemand kost echt gewoon tijd.



Ik zie patronen bij mezelf in elk geval en ik weet waardoor angst gevoed wordt en hoe ik die kan uitschakelen. Ik merk ook wanneer ik in mijn eigen web van gedachten gevangen zit, dat niks met hem te maken heeft. Dus dan moet ik weer even relativeren en mij helpt het om gedachten die ik dan heb op te schrijven. Als ik ze visueel voor mij zie, zie ik ineens hoe belachelijk het is en kan ik het loslaten en voel ik mij weer beter.



Wat houdt je tegen om echte liefde te vinden? Wat is jouw grootste angst? Het weer verliezen?

Dan ga je uit de weg wat je het liefste wilt, uit angst voor iets wat niet eens hoeft te gebeuren. Straks word je 100 met elkaar ;)

Gun het jezelf, je bent het echt waard.



Mijn date ken ik via RP. Ik zal als de date geweest is wel even een update doen.

Hopelijk komen er nog meer van toen, ons vergezellen in dit topic. Even wat nieuw leven in blazen.



Pff flinke post ;)
Alle reacties Link kopieren
Oude bekenden : zal ik jullie dan verblijden met het nieuws dat ik met net-niet-relatie-man de romantische stekker er een half jaar geleden definitief uit heb getrokken? We hebben nog vriendschappelijk contact, maar of dat nog jaren stand houdt moeten we ook maar zien. Het is iig niet meer iets dat me dagelijks (of wekelijks zelfs) bezig houdt.

Ik ben gelukkig met mijn leven zoals het is en geniet ook weer van daten. Leuke ontmoetingen en soms daarbij horende kriebels. Nog geen verkering ;)

Las al eerder over je meerdere dates, Eva. Leuk, klinkt alsof jullie het fijn hebben. Spannende fase altijd, het begin.

En lieve Ruby, als je op deze manier beter in je vel zit dan ben ik blij voor je. Maar ik gun je ook nog steeds een echte geweldige, meeslepende, grootse liefde.
manamana...tutuutududu
Goed dat je de stekker er uit hebt getrokken! Hopelijk kom je snel een leukerd tegen die wel helemaal voor je kan gaan.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Verkeerde topic
Alle reacties Link kopieren
He wat leuk!! Allemaal oude bekende, hahaha.



Ruby : Heb je er nu wel iets mee gedaan met dat gevoel van bindingsangst van jou? Je was er op zich toch wel mee bezig? En ik denk ook dat je aan je oude vertrouwde patroon vasthoudt en dat is zo jammer voor jezelf. Want dan blijf je maar rondjes draaien en daar van weet je zeker dat je er niet gelukkig van gaat worden.



Eva: super leuk joh! Genieten van je leukerd hihihi!



Lady Dana: Goed bezig!!! Ben trots op je ;)



Ff update over mij, het lijkt wel dat ik door ben geslagen naar de ander soort mannen, haha. Van "stoere" mannen, naar de wat lievere maar te "onzekere" mannen, haha. Had een leuke man leren in mijn nieuwe vriendengroep we zouden echt gaan daten, maar toen puntje bij paaltje kwam vond hij het toch allemaal te spannend en was hij er niet aan toe. Jammer maar oke. Laatst weer een jongen ontmoet een date mee gehad en er kwam wat passie bij kijken en toen heeft hij het afgekapt omdat hij het te snel vond gaan. Ik moet er eigenlijk zelf wel om lachen dus nu heb ik twee soorten mannen gehad en nu maar eens voor de middenmoot gaan, haha.
Alle reacties Link kopieren
Voordat ik beschuldigd word van dubbelnicken; ik gebruik de laptop van een vriendin die ook actief is hier en vergat in te loggen onder mijn eigen naam.

Dus hier nogmaals mijn reactie:



Mooie post Eva, jij hebt heel helder in beeld wat je wilt en gaat er voor, mooi om te lezen!

En joehoe lady_dana!! Leuk dat je ook even weer komt posten! Ik herinner me jouw verhaal ook nog goed! Fijn dat je geniet van het daten en vooral dat je gelukkig bent met je leven zoals het is. Dat is het allerbelangrijkste vind ik; proberen te leven in het nu en je te laten verrassen door wat er op je pad komt.

Ik weet zelf in elk geval dat ik met mezelf door het leven moet en het het allerbelangrijkste is, dat ik mezelf accepteer zoals ik ben. Als ik dat niet doe, ga ik een ander ook nooit geloven dat ik goed ben zoals ik ben. En dat is nog een best lastig soms!

Wat hete man betreft, vind ik dat ik er best goed mee omga. Een aantal jaren geleden zou ik steeds contact zijn blijven zoeken en dat doe ik nu niet. Ik weet wat het is en daar kan ik mee dealen. Ik verwacht verder niets en daarom is het geen contact hebben verder ook goed voor mij. En voor zover we allebei geen relatie hebben, kunnen we van elkaars gezelschap genieten als de mogelijkheid zich voordoet.

Oh en om nog even op jouw vragen terug te komen:



Wat houdt je tegen om echte liefde te vinden? Wat is jouw grootste angst? Het weer verliezen?



Ik weet niet of echte liefde te vinden is in een romantische relatie, om heel eerlijk te zijn.. Daarvoor heb ik teveel teleurstellingen meegemaakt vrees ik. Ook zal ik nooit vergeten hoe eenzaam ik me heb gevoeld tijdens relaties. Ja ik zat dan naast mijn ex op de bank en had alles zeer goed voor elkaar (huis, baan, man, huisdier, vakanties etc) maar van binnen ging ik dood... En er waren ook heus mooie momenten maar ik weet niet of ze opwegen tegen de nare momenten, het gevoel weer afhankelijk te worden van een ander. Want in een bepaalde mate word je dat toch.. Anders zou liefdesverdriet ook niet zo vreselijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Vogelbekdier!!

Ook nog steeds aan het daten dus en je houdt het lekker afwisselend!! Ik kan het niet laten maar jij zag ook op fb wat ik zag toch!!?

Ik heb er trouwens bewondering voor hoe jullie door blijven gaan met daten en niet opgeven. Ik had het er toevallig vandaag nog over met collega's, dat het tegenwoordig zo'n andere tijd is om relaties in stand te houden. Het aangaan is niet zo moeilijk maar om vol te houden als het moeilijk wordt, daar lijkt bijna niemand meer zin in te hebben.



Ik weet niet of ik aan mijn oude vertrouwde patroon vasthoud trouwens, ik ga eigenlijk helemaal niet meer met mannen in zee omdat ik me nog steeds afvraag of ik het nog wel wil. Maar natuurlijk mis ik soms ook intimiteit en me speciaal voelen voor 1 persoon.
Alle reacties Link kopieren
Ja heb het ook gezien :D..



Nou ik loop gewoon tegen die mannen aan en vind het wel prima ze komen vanzelf binnengelopen en ze lopen er ook weer vanzelf uit. En wie weet wat ik nog tegen ga komen en mogelijk dat er dan een blijft plakken. Op dit moment ben ik vooral veel lol aan het maken, ga naar leuke feestjes toe, leer nieuwe mensen kennen, zit dus ook niet op datingsites enz want daar heb ik geen zin meer in. Ik ben eigenlijk ook niet echt bezig om een man te ontmoeten, maar om gewoon te genieten van de dingen die mij blij maken. En dat bevalt mij eigenlijk erg goed.



O het missen van intimiteit ja dat snap ik wel, je bent een vrouw van vlees en bloed he en het is ook leuk als iemand je het gevoel geeft dat je bijzonder bent. Ik mis dat gevoel ook wel eens en had bij de mannen hier boven even dat gevoel alleen als ze daarna bang zijn voor alles, dan valt dat gevoel wat ze mij eerst gaven snel weg.

Het fijne is wel dat ik mij echt heel goed voel dus dat ik er niet onzeker van word en denk ach ja ik heb het leuk gehad, heb genoten en tja en als andere moeilijk willen doen moeten ze dat vooral doen. Maar dat is hun stukje en niet de mijne
Ik zag ook wat jullie zagen haha. Update zou dan ook leuk zijn ;)
Vogelbekdier *zwaait* Leuk je hier ook te zien!

Jammer dat jouw dates afhaken, maar zoals je er nu in staat komt die man die bij je past vanzelf aanwaaien!

Het leuk hebben, gezellig en gelukkig zijn met je leven is het beste wat je kan doen toch.
Alle reacties Link kopieren
Zag ik opeens weer nieuw leven in dit topic, leuk om jullie weer te zien hier! En dat sommigen van jullie nog steeds aan het daten zijn. Of niet aan het daten, dat kan ook fijn zijn, wat rust in je hoofd.



Ik ben niet meer aan het daten, maar dat hadden jullie gezien op facebook denk ik haha. Gek hoe het leven zo ineens kan omslaan he.... een heuse tinderbaby op komst. Nieuwe liefde, dat ging heel snel, de vlam sloeg in de pan en de zwangerschap was niet gepland en in het begin ook best wel schrikken maar het voelde goed tussen ons en we hebben besloten er samen voor te gaan. Het gaat supergoed, ik ben nu 20 weken zwanger en we zijn op zoek naar een huis in A'dam. Ik heb het gevoel dat alles is zoals het moet zijn. Soms klopt alles ineens... Dus, so far mijn succesverhaal! Met een beetje dank aan dit topic, anders was ik vast nooit op tinder gaan kijken en had ik hem niet ontmoet ;)
Alle reacties Link kopieren
Zo is dat ook Eva! Maar ik vind het ook leuk om te lezen dat je een leukerd ontmoet hebt en dat je lekker aan het daten met hem bent. Nou ga ik zeker het hier in de gaten houden hoor, want ben natuurlijk wel nieuwsgierig!



Jaahaaa de babymysterie is opgelost! Ik was er ook echt nieuwsgierig naar Floor ( had je denk ik al gemerkt ;) haha), echt geweldig, haha super super leuk! Geniet lekker met je Tinderlover van jullie Tinderbeeb! Leuk om te lezen dit!



O ja ik ga zaterdag trouwens gezellig uiteten met die vriend die wou daten en toen niet meer, haha. Maar nu onder de noemer verjaardagskadootje en vriendschappelijk. Dus eigenlijk helemaal niet spannend, maar wel gezellig.
Super leuk Floor! Fijn dat het zo goed voelt. Gefeliciteerd en heerlijk genieten.



Vogelbekdier (moet nu echt oppassen steeds, wil ik je naam niet noemen haha)

Leuk dat jullie vrijblijvend gaan 'daten'. Misschien wil hij het allemaal niet zo'n naam geven en kan het uiteindelijk uitgroeien tot meer?

Wat vind jij van hem?




Gefeliciteerd namens mij (schreef vroeger mee onder dater74)

Wat een super leuk nieuws...
Alle reacties Link kopieren
OMG! Wat leuk dat je weer bent gaan posten Ruby! Wat een gaaf verhaal Floor! Jeetje wat kan het snel lopen. Ik ben echt super blij voor je.... Was echt een surprise op FB ja!



Vogelbekdier wat leuk dat je ook nog aan het daten bent en Eva idem natuurlijk



Ik ben ook weer aan het daten en binnenkort de 3de date! Spannend... Maar ook heel eng aan de andere kant...
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 22 oktober 2014 @ 06:50:

Super leuk Floor! Fijn dat het zo goed voelt. Gefeliciteerd en heerlijk genieten.



Vogelbekdier (moet nu echt oppassen steeds, wil ik je naam niet noemen haha)

Leuk dat jullie vrijblijvend gaan 'daten'. Misschien wil hij het allemaal niet zo'n naam geven en kan het uiteindelijk uitgroeien tot meer?

Wat vind jij van hem?





Ja oppassen jij Eva, haha. Maar nee joh het is geen date en het is ook niet vrijblijvend daten. We zijn vrienden en wat er is geweest en gebeurd tussen ons dat hoofdstuk is afgesloten.



Zal het even het korte verhaal vertellen. Ik ken hem al langer en zag hem vaker met het uit gaan, hij is een vriend van een vriend van mij ( haha snap je hem nog). Ik heb altijd gezellig met hem kunnen kletsen en had hem nog nooit als mogelijk iets gezien ( qua uiterlijk net te smal voor mijn smaak en hij is een lieve jongen, ik hou meestal van wat stoerder). En opeens vanuit het niks zoende hij mij en ik dacht HUH en ach ja wat maakt het uit, ik doe mee. De week erna zijn we naar de film gegaan niet als date maar als ja gezellig iets doen samen ( omdat iedereen zijn weekend vol had). Uiteindelijk die avond weer gezoend en toen vroeg hij of ik met hem op onderzoek uit wou gaan wat dit was en met mij wou daten. Ik dacht ja waarom niet ( een keer een ander soort man, gewoon een lieverd) en ik was eigenlijk toch wel nieuwsgierig naar hem en hij had toch wel iets met gedaan.

De volgende dag kwam hij terug op zijn voorstel, want hij wou toch liever vrijgezel zijn en zijn vrijheid blijheid behouden.



Daarna hebben we nog een paar keer gezoend, maar dat werd allemaal maar een beetje raar dus dat heb ik het afgekapt.

En hebben we samen besloten om gewoon verder vrienden te blijven en verder niks. Zo dat er geen verwarringen kunnen ontstaan tussen ons. Later werd mij ook meer duidelijk dat hij specifieke dingen wilt in een relatie of hoevoor hem een relatie zou moeten zijn in zijn beleving en dat komt niet geheel overeen met mijn beleving van een relatie hebben.



Wat wel grappig is dat hij een hobby heeft wat mij ook aanspreekt en mij heeft gevraagd om mee deel te nemen aan zijn hobby en dat doe ik nu, dus zie hem nu standaard elke zaterdag.



Dus ja ik vind hem nog steeds een leuke vent, maar we blijven gewoon vrienden. En ik denk dat hij nog bezig is om zijn vorige relatie te verwerken alleen denkt hij dat van niet, haha.



Genoeg over mij, Appel! Vertel jij eens over je dateman!! Leuk leuk! Hoe ken je hem enz???!!



En Eva heb je al kriebels? haha.
Alle reacties Link kopieren
@Floor, ik had je al gefeliciteerd op fb maar wat leuk om nu ook nog even je verhaal te lezen. Het is je van harte gegund, fijn dat alles zo goed voelt!



@ de rest: Leuk om jullie dateverhalen weer te lezen, blijf vooral posten dan blijf ik meelezen! Ik ga over niet al te lange tijd naar mijn minnaar, ook zin in!!
Alle reacties Link kopieren
Hi Ruby-Ann, Vogelbekdier en hoe gaat het met Leaf? Jammer dat mr. Right nog niet voorbij is gekomen. Ik ben dankzij Ruby-Ann via Paiq op IML terecht gekomen ongeveer een jaartje geleden. Met één van mijn contacten had ik een beter contact mee maar afgaande op zijn foto was het niet mijn type. Maar verder hadden we een hele goede klik en elke dag spraken we elkaar of op IML of WA. Hij vertelde over z'n hobby en een optreden wat zou plaats vinden. Daar ben ik dus gaan kijken; omdat het een publiek optreden was, hij eigenlijk al met een ander aan het daten was en het toch mijn typ niet was durfde ik wel. Dit was voor mijn gevoel absoluut geen date. Enfin, een lang verhaal kort; ik zag hem en dacht; oh jéé hij is wel leuk & lekker. Gelukkig dacht hij hetzelfde en nu 10 maanden bij elkaar :-) Omdat wij beide kinderen hebben, fulltime werken en 65 km bij elkaar vandaan wonen is het vaak passen en meten. Maar als het even kan zijn we bij elkaar of gaan samen een weekendje weg. Ik ben zo blij met hem en hoop dat nog heel lang te blijven! Lieve dames, succes en natuurlijk veel plezier met de dates die nog volgen! Ik hoop voor jullie dat ergens die ene speciale snel op jullie pad mag komen. Liefs, Max
Ah helder vogelbekdier. Wel jammer als jullie zo leuk met elkaar kunnen opschieten.



Mijn date gisteren was super! Echt zo fijn samen. Hij is lief, we lachen veel, heerlijk knuffelen, kletsen over van alles, ben helemaal mezelf. Heb nog geen echt verliefde kriebels, maar dat komt vast. Als ik aan hem denk word ik in elk geval heel blij.



Er is nog niet gesproken over wanneer we elkaar weer zien, ik vind dat altijd fijn en leuk om te weten. Maar wil hem met een voorstel laten komen haha. Ik weet wel dat het goed zit hoor, hij heeft vandaag de hele dag met mij mee geleefd, de schat!

Zie hem het liefst weer snel, maar hij is al een tijd vrijgezel en een heel druk bezet typetje en wil het ook rustig aan doen.

Wat dat betreft ben ik wat ongeduldig ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven