Mode & Beauty alle pijlers

Trouwschoenen gezocht!!

21-10-2014 20:22 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ga trouwen in januari. Mijn jurk heb ik al, maar ik zoek nog twee paar geweldige schoenen. Overdag wil ik graag in dezelfde kleur als de jurk (crème) maar niet al te netjes. Wel met hak en een beetje bijzonder. S avonds wil ik bij dezelfde jurk een paar knalschoenen in een lekker kleurtje, bijvoorbeeld rood. Maar ik zoek vooral iets bijzonders, tussen elegant en stoer in ofzo 😊 O ja, ik wil best een afbeelding van de jurk plaatsen maar hoe?!
Alle reacties Link kopieren
Keus genoeg hier of hier.



Of inspiratie hier.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Voor 's avonds:







Alle reacties Link kopieren
Voor overdag;





Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn trouwschoenen hier gekocht:

https://www.lisadore.com/



De fysieke winkel zit in den haag, eigenaar vertelde me dat hij de schoenen inkoopt in brazilie en dat er max 60 paar per schoen van wordt gemaakt en verkocht over de hele wereld.. Niet onbelangrijk: ik vond ze erg comfortabel!

Veel geluk!
Alle reacties Link kopieren
O, en foto van je jurk kun je uploaden bij tinypic.com en dan hier de link plaatsen
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel! Heb al wel leuke dingen gezien, ook die website lisadore is inderdaad een aanrader op het eerste gezicht. Zal even goed speuren! De jurk krijg ik niet ge upload, als iemand handig is? Hij staat op de website van de galazaak, nr 2325. Ik maak geen reclame hoor, ben wel heel blij ermee!
Jurk :



Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn schoenen gekocht bij jennyjoseph punt com.

Ze zijn alleen nog niet binnen dus ik kan je niet zeggen of ze lekker zitten
Alle reacties Link kopieren
Wauw, dankjewel Housewive! Ik denk dat er wel een beetje een elegant schoentje bij moet, liefst niet Peeptoe......
Alle reacties Link kopieren
O ja, hoewel ik bandjes over wreef heel mooi vind, denk ik dat het niet mooi is onder deze jurk omdat het de benen verkort. Die toch al niet eindeloos lang zijn :-)
Hier hebben ze mooie schoenen



http://www.bruidsschoenen.nl
Mooie jurk!
Alle reacties Link kopieren
Dankje Save The Day! Mengt: waar komen jouw schoenen vandaan?
Geen tips over welke schoenen maar wel een tip over schoenen. Je moet wel exact dezelfde 'hoogte' nemen... Ivm de jurk, die word op de lengte van je eventuele hak gemaakt. Dus als je 1 paar hakken hebt en 1 paar platte schoenen (of verschil in hak hoogte) dan kan je bij andere schoenen over je jurk struikelen!



Veel plezier op je bruiloft, ben zelf ook in de winter getrouwd en vond het super! Het vroor zelfs!
Wat is je budget? (De luxere designers hebben vaak kleur en neutraal, maar niet goedkoop).
Alle reacties Link kopieren
Ik had deze:







Model Gaga van Benjamin Adams
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal, budget is tussen 150 en 200 euro voor 2 paar. Mag zelfs 2e hands zijn als het iets bijzonders is. De jurk is aan de voorkant kort en achter tot enkel lengte, dus de schoenen zijn goed zichtbaar. Prulletje: die zijn wel heel gaaf ja! Waar komen ze vandaan?
Alle reacties Link kopieren
Mensen met schoenmaten van tussen 31 en 49 daarentegen kunnen bij Shoes of prey hun eigen schoenen ontwerpen.





Hoe werkt dat?



Simpel natuurlijk: je kiest een type schoen (hakken, plat, hoochi momma), kiest per onderdeel kleur en materiaal en voordat je het weet loop je op je zelf “ontworpen” kunstwerkje. Echt helemaal los kun je dus niet gaan, want de schoenen en de kleuren zijn voorgedefinieerd. Maar er zijn genoeg keuzemogelijkheden om jouw schoen toch uniek te maken.





https://www.shoesofprey.com/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:mooiweertje schreef op dinsdag 21 oktober 2014 22:38 Ha allemaal, budget is tussen 150 en 200 euro voor 2 paar. Mag zelfs 2e hands zijn als het iets bijzonders is. De jurk is aan de voorkant kort en achter tot enkel lengte, dus de schoenen zijn goed zichtbaar. Prulletje: die zijn wel heel gaaf ja! Waar komen ze vandaan?Kijk eens op de site van Mango. Hun pumps lijken wat op de laatste designmodellen en ze zijn heel fatsoenlijk geprijsd.
bij Spartoo staan staan enkele rode en beige.

Bij de witte staan mooiere, maar twijfel of die er wel bij passen.

Omoda heeft er ook enkele bij die vooral goed lopen.

Bij zalando kan je ook vrij snel op kleur selecteren.

Nu tegen de winter staan er heel veel in de sale. Dat scheelt in je budget.

http://www.zalando.nl/damesschoenen-bruidsschoenen/
Alle reacties Link kopieren
En ook kijken bij Jenny Joseph hoor! Veel aanbod.
Alle reacties Link kopieren
Hier, hier, hier!!



Alle reacties Link kopieren
Wauw bedankt weer allemaal! Wat heeft Mango gave schoenen, alleen wel heeeeeel hoog! Shoes of pray is ook wel heel leuk, alleen een beetje ruzie met de website. Bij Spartoo heb ik ook nog dagen kijk werk, wat hebben die veel zeg! Zou heerlijk zijn als ik gewoon een berg schoenen kom bestellen en rustig passen bij de jurk....was al bang dat schoenen moeilijker zouden worden dan de jurk op zich :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:mooiweertje schreef op 21 oktober 2014 @ 22:38:

Prulletje: die zijn wel heel gaaf ja! Waar komen ze vandaan?



Ik heb ze in Rotterdam bij Stylez shoes gehaald. Maar ik zie nu dat ze wel buiten je budget zijn. Ze waren 360,-.

Ik loop overigens zelden op hakken en kan het dus ook niet zo goed, snel pijn. Maar hier kon ik wel de hele dag op lopen!

Hier hebben ze ze ook online http://www.bruidsschoenen-online.nl/ben ... /gaga-1733

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven