Napraattopic 6 (Lees OP voor gewijzigde regels!)

04-10-2014 19:51 3154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:

Bans bespreken Bantopic

Beleid bespreken

Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)



*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

Het uitvechten van privé-vetes.



Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 21 oktober 2014 @ 21:22:

Als er iemand bij ons thuis komt, dan noemt onze dochter ook altijd onze overleden hond. 'Wij hebben 2 honden, maar eentje is al dood. Dat is niet erg, want hij was heel oud. En hij was ook lief, want ik speelde altijd met hem. Wil je limonade of thee?'



Ik vind het mooi dat de hond er voor haar altijd nog wel bijhoort, ook al is hij overleden,







Mooi he, die kinderlijke onschuld. En blijkbaar ook haar begrip, dat is fijn om te weten.



Hier het buurmeisje tegen ander buurmeisje: Ja, eerst hadden ze *piep* ook nog, maar die is dood. (Buurmeisje is 4,5 en ander 3,5).

Zo lekker 'droog' gecommuniceerd, je weet wel.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 oktober 2014 @ 21:23:

[...]





Dat was het niet, Star.

Ik geloof er heilig in dat dieren moeten zien dat een dier uit hun roedel/kudde is overleden. Voor hun begrip.

En ja, op het moment dat het zo ging was het hartverscheurend, maar het was ook wel mooi. Het was hun afscheid van de roedeloudste.Ben het helemaal met je eens, maar op dat moment zou het voor mij echt de kranen weer keihard openzetten.
quote:Nouschi schreef op 21 oktober 2014 @ 21:24:

[...]





Ik wilde nét deze quoten "Wel een beetje offtopic hier, maar ik wil ook jóuw eigen topic niet vervuilen met mijn verhaal, MrsS"



Doe gerust hoor



Maar ik dacht dan word ik weer voor graftak uitgemaakt dus laat maar
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 21 oktober 2014 @ 21:24:

[...]





Ik wilde nét deze quoten "Wel een beetje offtopic hier, maar ik wil ook jóuw eigen topic niet vervuilen met mijn verhaal, MrsS"



Doe gerust hoor



Maar ik dacht dan word ik weer voor graftak uitgemaakt dus laat maar



Ja, da's best graftakkerig...



Maar ik hou er hier ook al over op hoor.

Ik ben niet zo van de praatgroepjes
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Mijn dochter is nu 4,5 inderdaad. Ze was bijna 4 toen ik de hond liet inslapen.
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 oktober 2014 @ 21:26:

[...]





Ik ben niet zo van de praatgroepjes Beste grap van de avond
Alle reacties Link kopieren
Je vervuilt echt mijn topic niet met jouw mooie verhalen over jouw lieverds, Miss. Ik vind het juist heel fijn.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 21 oktober 2014 @ 21:37:

Je vervuilt echt mijn topic niet met jouw mooie verhalen over jouw lieverds, Miss. Ik vind het juist heel fijn.





Nee, 't is wel goed zo. Ik word er zelf weer verdrietig van en daar heb ik geen zin in.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Honden zijn nou eenmaal da bomb.
Alle reacties Link kopieren
Stora



Dat is zo.



Ik had afgelopen weekend een logeerhond.

Een Duitse Dog in een studio van 50m2.

Wat een uitdaging!



Maar nu is hij weer thuis en ik mis hem. Nooit gedacht van mezelf!



Lieve honden-verliessters... veel sterkte.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Haha, dat is als een olifant in een porceleinkast. Wat een onhandige, lompe beesten zijn dat.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Duitse doggen zijn lief en lomp en heerlijk onnozel!
Alle reacties Link kopieren
Enn zal zo ook nog wel even komen woef miauwen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Welk merk is jouw avatar ook weer Stora? Zo'n hond had ik vroeger als uitlaathond, zo'n lieve lobbes.
Alle reacties Link kopieren
En LUI.



Ik dacht dat ik een luie hond was.

Maar deze overtreft alles.



Ik zou er bijna één aanschaffen.

Maar ik denk dat hij niet gelukkig zou worden op 50m2.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 21 oktober 2014 @ 23:01:

En LUI.



Ik dacht dat ik een luie hond was.

Maar deze overtreft alles.



Ik zou er bijna één aanschaffen.

Maar ik denk dat hij niet gelukkig zou worden op 50m2.Hoe groot is de poepzak die je mee moet nemen voor zo'n hond? Maatje Komo?
Alle reacties Link kopieren
In plaats van een schepje, heb je een bats nodig.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Dat viel nog zat mee!



Een diepvrieszakje zeg maar



Dit exemplaar was zo lui dat ie ook weinig vrat en weinig scheet.

Maar ik weet niet of dat voor alle Doggen geldt!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 21 oktober 2014 @ 23:07:

In plaats van een schepje, heb je een bats nodig.



Loop je dan s'avonds laat voor het naar bed gaan met je bats. Met een beetje pech wordt de politie nog ingeschakeld wegens verdacht persoon met onduidelijk voorwerp op z'n schouder. Mogelijke inbreker.

Alle reacties Link kopieren




Ik zie ze al lopen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Muis legt kleine sigaartjes die ik dan niet meer terug kan vinden. Als je dus s avonds een keurige dame met mobiel lampje ziet speuren in de struikjes dan is dat Granny op drollenjacht.
Ye ken.
Alle reacties Link kopieren
Je trekt als dame van 1.65 m al aandacht zat met zo'n hond kan ik je vertellen!



Wat een lol met dat beest.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Dan is dit iets voor jouw Muis, Opoe: heb nog geen plaatjesplakrechten aangevraagd.
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 21 oktober 2014 @ 23:21:

Je trekt als dame van 1.65 m al aandacht zat met zo'n hond kan ik je vertellen!



Wat een lol met dat beest.Ik voel liefde hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven