Hoor de wind waait door de bomen...

20-10-2014 22:58 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een bekend Sinterklaasliedje, maar toch is dat niet het doel van dit topic. Wind zal er dadelijk wel zijn... en hoe!



Morgen is word er storm verwacht. Nu is er nog rustig en ik overnacht bij mijn ouders. Normaal zou ik gewoon thuis zijn, maar morgen kan het reizen riskant zijn.



Volgens de tweet van het KNMI regent het morgen en in de middag en avond zijn er zware windstoten.



Vertel eens hoe het weer in jullie buurt is (zonder precies te vertellen waar je zit).
World of Warcraft: Legion
Het waait hier (midden NL) toch wel erg hard. Vlizotrap knalde uit zichzelf open door de tocht, best gevaarlijk als ik op de overloop had gestaan Heb het raam dus maar dicht gedaan.



En nu hoor ik een helikopter over komen. Dat die überhaupt nu kan vliegen zeg...
Het miezerd een beetje, geen wind.
--
Alle reacties Link kopieren
Regenbuitjes, geen storm of harde wind.

Noord-Groningen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:nina1966 schreef op 21 oktober 2014 @ 09:35:

[...]



Een kleuter zou ik niet op de fiets zetten. Er word niet voor harde wind gewaarschuwd maar voor windstoten. Dan kan jouw kleuter zo onder een auto of in de sloot geblazen worden. Vriend moet door de weilanden met sloot en fietst ook liever niet met windstoten. Daar ben je gewoon niet op bedacht en je kunt er weinig tegen doen.

Storm zou ik windkracht 6 niet willen noemen en in de stad kun je volgens mij ook prima fietsen als volwassene.Een tijdje geleden nog van mijn fiets gevallen toen opeens de wind heel hard van opzij blies. Net een klein stukje dat onbeschut was, daar lag ik, midden op de weg. Het was geen stad, maar wel een stukje met gewoon huizen en winkels, maar dat ene kleine onbeschutte stukje was genoeg om mij van mijn fiets te blazen.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 oktober 2014 @ 06:46:

Hans,



Waar jij en ik wonen komt de storm niet.

Het blijkt dat jij gelijk hebt gehad... tot nog toe. En als het nu flink gaat waaien, zal ik er geen last van hebben, vermoed ik, want ik ben thuis en ik ga vanavond nergens naar toe.



Tussen 15:30 en 16:30 heeft het flink geregend. Daarna was het vrijwel droog, hooguit hier en daar een druppie. Nu is het rustig en hoor ik buiten niks.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de onweer hier heel eng, normaal ben ik nooit bang maar nu wel beetje. Die flitsen zijn ook zo dichtbij het verlicht de hele boel hier
.
Alle reacties Link kopieren
Hier beint het nu te stormen. Noord holland . Onweren doet het al vanaf zeven uur. Waaide en regende wel hard maar viel nog wel mee. Maar wind begint nu goed te bulderen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Onweer nu hier in Nijmegen
Flink noodweer hier (omgeving Haarlemmermeer). Zware regenbuien met veel geweld tegen de ramen en het stormt vreselijk. Van mij mag het overwaaien.
Het stormt u hier in zuid holland zuid, wind en regen beukt op de ramen en het onweert. Ik ga straks met een kruik naar bed!
Alle reacties Link kopieren
Door alle waarschuwingen kon ik heerlijk doorrijden vanavond (Zuid-Holland). Op het laatst was het minder relaxed, op een grote brug rukte de wind enorm aan mijn autootje. Ook was er een superkorte, maar zeer heftige hagelbui. Veilig thuisgekomen, alleen vriend is nog op de weg. Vind ik niet zo fijn, want op dit moment begint het onwijs te regenen en te waaien...maar het hoort bij de herfst he.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn woning staat een grote boom (Yasmijn, ik ben kort geleden weer verhuisd) en die woei een uur geleden nogal heen en weer. Nou beweegt hij niet meer.



Om 21:50 viel mijn Vodafone-TV-ontvanger uit. Stekker eruit en er weer in en rebooten. Ik weet niet of dat door de storm kwam. Zoals ik al min of meer zei: de storm stelt hier niet veel voor, dus geen opzienbarend nieuws uit Twente.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net naar hockeytraining geweest. Op de fiets.



Ik vind mezelf wel een enorme bikkel!



Al was het hier (Brabant) vanmiddag een stuk dramatischer dan vanavond, toch nog veel wind en hagel gehad.
Alle reacties Link kopieren
Oh en het wc-water was omhoog gekomen



Nu begint het onweer ook te rommelen in de verte...
Alle reacties Link kopieren
Het gaat hier (regio Utrecht) nu aardig tekeer, hoor. Al een tijdje blijft het onweer hangen/ terugkomen, windstoten en harde regenbuien. Rest van de dag viel het hier ook mee. Hondje is bang voor onweer en gisteren geopereerd, dus kan ik nog niet naar bed zolang het precies hierboven blijft hangen..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Nu is het opeens heel stil en windstil.. niet over, maar heeft altijd iets onheilspellends, meestal juist precies middelpunt.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Regen en windvlagen.

Noord-Groningen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Hier ook provincie Groningen (het zuidelijkste puntje) alles en iedereen veilig thuis rond een uur of elf, wel veel regen. Maar ondertussen heftige windvlagen en regen. Maar ego als ik ben iedereen veilig thuis, lekker slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven