Entertainment alle pijlers

The Walking Dead (USA seizoen volgend)

19-10-2014 00:10 3012 berichten
Seizoen 5 alweer! Een topic om na te bespreken, te speculeren, te griezelen, te lachen en te huilen. En natuurlijk vooral om te genieten.



De enige afspraak: géén spoilers vanuit de comics! En ook niet van internet af!!!!





Alle reacties Link kopieren
En rick heeft dan wel een volle baard gekweekt, de rest ziet er nog best goed geknipt en geschoren uit...



Het valt mij ook erg op dat het nooit regent.... nooit!

Zal wel niet goed zijn voor de zombie make-up
Ganzen houden het gras perfect kort
Alle reacties Link kopieren
Grasmaaierwalker



Ik probeer me ook niet te hechten hoor maar zou het toch vreselijk vinden als michonne dood zou gaan
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Alle reacties Link kopieren
Walking dead zoals hun karakter en op de rode loper
Valt me mee, dat verschil. Alleen Tyreese ziet er een stuk leuker en minder 'leeg' uit.
Ik vind Michonne zo'n mooie vrouw! Tyreese lijkt dunner in de serie. Maar dat moest mssn ook ivm de omstandigheden in TWD



En tja, ik in herhaling maarre.... Andrew



Die kerk... Toch raar dat een kerk helemaal op zichzelf staat, midden in een bos. Hier staat een kerk altijd middenin een gemeenschap, een dorp. Als een kerk helemaal los moet staan, wat gebeurt er dan daar binnen?



Het was een "Episcopal church", dat werd even duidelijk in beeld gebracht. Ik zocht het op en een van de eerste dingen die ik daar over vond was:

The center of Episcopal teaching is the life and resurrection of Jesus Christ.[87] The basic teachings of the church, or catechism, include:

Jesus Christ is fully human and fully God. He died and was resurrected from the dead.!
Het Vinsent! Ik miste je al.
Omg omg! Ik had een nachtmerrie
Alle reacties Link kopieren
Ja zo'n kerk midden in het bos vond ik ook erg vreemd.
Alle reacties Link kopieren
quote:savetheday schreef op 22 oktober 2014 @ 12:29:

Omg omg! Ik had een nachtmerrie Zat er iemand aan je been te kluiven?
Alle reacties Link kopieren
quote:Oh_life schreef op 21 oktober 2014 @ 19:38:

Heb even m'n bericht gewist. Trek me terug, vind het naar als ik per ongeluk toch spoil wat niet de bedoeling is.



Veel plezier met kijken!



Je hoeft je toch niet terug te trekken? Zolang je alleen dingen schrijft die in de TV-serie al gebeurt zijn kan er weinig fout gaan. Of ben je bang dat je je vergist?

Zou toch jammer zijn als jij niet ook gewoon mee kan kleppen.
quote:savetheday schreef op 22 oktober 2014 @ 12:29:

Omg omg! Ik had een nachtmerrie Ik ook
Pffff, soms wou ik dat het een soap was, dus dagelijks... Aan de andere kant is dat gespeculeer hier ook wel erg leuk! En ben ik nou de enige die Carl best ok vindt? Joh, die arme knul...

Ben ook heel benieuwd als Judith begint met lopen: a. schiet dat natuurlijk voor geen meter op, en b. nog even en ze is niet meer te tillen!
Ik begrijp niet waarom ze voor judith geen draagdoek maken/zoeken. Dan heb je je handen vrij

Comfortabeler, praktischer en veiliger.



Ik vind Carl best okay. Zeker gezien de omstandigheden

Je zou maar zo opgroeien.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Carl nu iets minder irritant worden. Het ergst vond ik um in zijn ' pistool-periode'. Waar hij continu als een kleuter aan het zanikken was dat hij zich ook moest kunnen beschermen, maar het ook steeds voor elkaar kreeg om zich in de nesten te werken.
quote:Istar_ schreef op 22 oktober 2014 @ 16:57:

Ik begrijp niet waarom ze voor judith geen draagdoek maken/zoeken. Dan heb je je handen vrij

Comfortabeler, praktischer en veiliger.

Hee Is! Ik moest eerst even verbijten dat iemand de clou van seizoen 5 verraadde...



Zoals ze nu doen met Judith is veiliger: als de situatie echt te erg wordt kun je haar nog weggooien, en "afstaan aan de hongerige troep" (https://www.youtube.com/watch?v=rAaL1pO3qAw)



Die Bob is waarschijnlijk een soort verrader, die op een of andere manier verbonden is met Terminus. Wanneer kwam hij er ook alweer bij?

Misschien maakt hij die tekens wel op de bomen.

Hij is wel f*cked nu. Met een missend onderbeen kun je nog wel lopen, maar zover als het er nu bij hem af is...
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 22 oktober 2014 @ 15:17:



Ben ook heel benieuwd als Judith begint met lopen: a. schiet dat natuurlijk voor geen meter op, en b. nog even en ze is niet meer te tillen!

Ziet er niet uit, natuurlijk. Rick en zijn stoere groep met wapens voorop en Judith op haar loopfietsje erachteraan.

óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:vinsent schreef op 22 oktober 2014 @ 19:32:

[...]



Hee Is! Ik moest eerst even verbijten dat iemand de clou van seizoen 5 verraadde...



Zoals ze nu doen met Judith is veiliger: als de situatie echt te erg wordt kun je haar nog weggooien, en "afstaan aan de hongerige troep" (https://www.youtube.com/watch?v=rAaL1pO3qAw)



Die Bob is waarschijnlijk een soort verrader, die op een of andere manier verbonden is met Terminus. Wanneer kwam hij er ook alweer bij?

Misschien maakt hij die tekens wel op de bomen.

Hij is wel f*cked nu. Met een missend onderbeen kun je nog wel lopen, maar zover als het er nu bij hem af is...Seizoen 4, in de gevangenis dacht ik. Bob zei toen dat hij al twee eerdere groepen had gehad, maar steeds alleen overgebleven was.
óu sont les neiges d'antan

Dat kan ik me voorstellen Vinsent, ik ben er nog ziek van.

Dat kind als afleiding gebruiken is natuurlijk een optie, al kan ik me zo voorstellen dat het beschermingsinstinct overheerst



Bob mag van mij opgegeten worden, ik vind hem stom. Volgens mij hebben ze hem van de weg geplukt toen ze nog in de gevangenis zaten.



Dat loopfietsje, ik zie het al voor me, dwars door die bossen heen.

Ze blijven wel steeds in hetzelfde gebied hangen hè?
Wacht es, ik vind mezelf nu ook eens reuze scherp: was het boordje van die priester niet ook spik en span? Ik bedoel, als ik szoons sportkousen in de bleek zet, zijn ze nog lang niet zo wit als dat priesterboordje!



Ik zou voor Judith zo'n rugdrager zoeken, kun je evt ook nog snel afdoen...👶
Alle reacties Link kopieren
Yep daarom had ik al zoiets misschien is het geen echte priester. Maar aan de andere kant wie weet heeft hij daar 100 boordjes liggen:-)
quote:Liadan schreef op 22 oktober 2014 @ 13:07:

[...]





Zat er iemand aan je been te kluiven? Jaaaaa
quote:dolfje schreef op 22 oktober 2014 @ 23:03:

Yep daarom had ik al zoiets misschien is het geen echte priester. Maar aan de andere kant wie weet heeft hij daar 100 boordjes liggen:-)Da's ook een mogelijkheid. En het is ook niet alsof hij geen tijd heeft om af en toe es een wasje te draaien. Beetje blikjes openen en sorteren, bijbeltje overschrijven....
En waarom zou hij die bijbel overschrijven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven