Mode & Beauty alle pijlers

Dikke billen

21-10-2014 18:39 303 berichten
Hoe belangrijk zijn billen voor een blanke Nederlandse vrouw? Heb het idee dat het allemaal niet zo belangrijk is, als je plat bent vind men het vaak geen probleem, borsten zijn belangrijker.



Ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 oktober 2014 @ 00:25:

[...]





http://the60s.blogspot.nl/2013/03/twiggy.html



Ik weet niet hoe oud dat jij bent, maar in de jaren 60 was Twiggy hot, hoor.@blijfgewoonbianca Twiggy was niet hot bij de mannen maar bij de vrouwen. Ze was een model. Hot was Marilyn Monroe en die had ook lekkere billen.
I'm a long long way from home
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 22 oktober 2014 @ 00:22:

[...]





Echtniet! Niet altijd, ik ken mannen zat die dikke billen gewoon akelig vinden.



En nee, ik ben geen mager speenvarken, wel mager.Ach die billen zijn niet doorslaggevend. Als een meisje andere mooie kenmerken heeft dan doen ze er niet toe. En als ze alleen maar mooie kenmerken maar geen mooi karakter dan is het ook niet goed.
I'm a long long way from home
Alle reacties Link kopieren
quote:koiboi schreef op 22 oktober 2014 @ 00:33:

[...]



@blijfgewoonbianca Twiggy was niet hot bij de mannen maar bij de vrouwen. Ze was een model. Hot was Marilyn Monroe en die had ook lekkere billen.Bij haar klopten de verhoudingen, bij die Kim Kazan kloppen die voor geen meter.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Maar Kim heeft ook hele mooie ogen en haren! Wat ziet ze in die Kanye?
I'm a long long way from home
Alle reacties Link kopieren
Koiboi, niet elke man vindt Kim mooi. Net zoals niet elke vrouw op George Clooney valt.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:koiboi schreef op 22 oktober 2014 @ 00:37:

Maar Kim heeft ook hele mooie ogen en haren! Wat ziet ze in die Kanye?Ik heb geen idee wat die Kim doet of wat ze is, laat staan dat ik weet wie Kanye is.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Maar toch zijn er heel veel vrouwen die op George Clooney vallen. En heel veel mannen zullen Kim meer dan leuk vinden. Ik vind zelfs haar moeder leuk.
I'm a long long way from home
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 22 oktober 2014 @ 00:39:

[...]





Ik heb geen idee wat die Kim doet of wat ze is, laat staan dat ik weet wie Kanye is.Ik weet ook niet wat ze doet. Is ze actrice? Kanye ken ik van de rapmuziek.
I'm a long long way from home
Alle reacties Link kopieren
quote:koiboi schreef op 22 oktober 2014 @ 00:49:

[...]



Ik weet ook niet wat ze doet. Is ze actrice? Kanye ken ik van de rapmuziek.Ik niet, ik gruw van rapmuziek, in die videoclips zie je ook altijd van die dikkonten die staan te schudden met die vetkwabben, of ben ik met een andere "muziek"soort in de war?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Dan moet ik duidelijk vaker videoclips gaan kijken!
I'm a long long way from home
Alle reacties Link kopieren
Ik vind billen heel belangrijk. Heb zelf volle, ronde billen waar ik erg blij mee ben. Ik vind de meeste billen van Nederlandse vrouwen vrij klein en soms plat, maar ja, daar kun je weinig aan doen. Ik vind ze dus wel belangrijk en ik vind het lekker als een man ook een goeie bil heeft.
Alle reacties Link kopieren
Mooi speenvarken: keira knightley

Amper borsten, amper billen. Maar ik denk dat mijn man me ter plekke vergeet, als zij voor hem staat
Mijn man word niet warm of koud van Kim. En ze heeft toch ook enorm brede heupen? Een echte peer.



Beyoncé vind ik mooier, dikke billen ok,maar zoals Kim is echt TE.



Ik vraag me af of het echt is, zowel haar zadel als haar borsten.
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, allemaal brazilian buttlifts. Liposuctie op de plekken die je slank wil en terugspuiten in je kont en tieten. Kimmie heeft al haar zwangerschapsvet gewoon verplaatst.



Zodoende kon ze ook die rontgenfoto's van haar kont laten zien. Nee geen inplantaten, gewoon lichaamseigen vet.
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 22 oktober 2014 @ 17:26:

Nee joh, allemaal brazilian buttlifts. Liposuctie op de plekken die je slank wil en terugspuiten in je kont en tieten. Kimmie heeft al haar zwangerschapsvet gewoon verplaatst.



Zodoende kon ze ook die rontgenfoto's van haar kont laten zien. Nee geen inplantaten, gewoon lichaamseigen vet.Aha. Slim.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 22 oktober 2014 @ 17:26:

Nee joh, allemaal brazilian buttlifts. Liposuctie op de plekken die je slank wil en terugspuiten in je kont en tieten. Kimmie heeft al haar zwangerschapsvet gewoon verplaatst.



Zodoende kon ze ook die rontgenfoto's van haar kont laten zien. Nee geen inplantaten, gewoon lichaamseigen vet.Mag zij blij zijn...
quote:khemam schreef op woensdag 22 oktober 2014 17:26 Nee joh, allemaal brazilian buttlifts. Liposuctie op de plekken die je slank wil en terugspuiten in je kont en tieten. Kimmie heeft al haar zwangerschapsvet gewoon verplaatst.



Zodoende kon ze ook die rontgenfoto's van haar kont laten zien. Nee geen inplantaten, gewoon lichaamseigen vet.





Had ie het dan niet wat hoger kunnen spuiten, straks hangt alles over haar knieholten.



Nouja als je geld heb, kan je doen wat je wil.
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op 22 oktober 2014 @ 15:05:

Mijn man word niet warm of koud van Kim.



Kan mij hier bij aansluiten. Een erg onaantrekkelijke vrouw.



Als je op gezette types valt kies dan voor Christina Hendricks. Dat is tenminste een knappe vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ach haar baby heet north en haar kont went south. Het is ook een heel klein vrouwtje denk dat ze meer in haar kont heeft gespoten dan haar lijf aankon. Dan krijg je zo'n afhangende kont. Die van mij doet dat helemaal uit zichzelf trouwens.



Persoonlijk vind ik Amber Rose (ex van Kayne en nu Wiz kalifa) wel een hele mooie dikke kont hebben. Kan niet plakken want zit mobiel maar u kunt altijd ff googlen.
Alle reacties Link kopieren
Net even gekeken en die is ook behoorlijk aan de maat.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel blij met deze trend, voel me eindelijk niet meer als een freak of nature tussen alle slanke dennen met mooie strakke kontjes. Onder moet ik altijd 2 maten groter kopen en dan de taille flink in laten nemen of alleen stretch dragen.



Dus ja sinds J-Lo is de grote kont aan een opmars begonnen en ben ik daar stiekem wel blij mee.
Ja dat geloof ik, sws lijkt het alsof dik meer geaccepteerd is. Je zag voorheen dikke vrouwen in wijde gevallen en nu is alles veel strakker. Voor dik zijn hoef je je tenminste niet meer te schamen.





Wat me inderdaad opvalt, is dat een Surinamer of Antiliaan nooit met een slanke vrouw loopt. Ook de blanke vrouwen zijn behoorlijk aan de maat, misschien dat ze als slanke den niet eens bekeken zouden worden door hun man.
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op 22 oktober 2014 @ 20:18:

Ja dat geloof ik, sws lijkt het alsof dik meer geaccepteerd is. Je zag voorheen dikke vrouwen in wijde gevallen en nu is alles veel strakker. Voor dik zijn hoef je je tenminste niet meer te schamen.





Wat me inderdaad opvalt, is dat een Surinamer of Antiliaan nooit met een slanke vrouw loopt. Ook de blanke vrouwen zijn behoorlijk aan de maat, misschien dat ze als slanke den niet eens bekeken zouden worden door hun man.kim en j lo zijn toch niet dik?



Er zijn vast Surinamers enz met dunne vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Kim is niet moddervet maar ze is zeker niet slank. Ze heeft een heel raar figuur wat totaal niet in verhouding is. Ze is heel erg klein en petite (volgens mij). Waarom zou je dan in hemelsnaam je billen zo injecteren?? Geef mij Beyonce maar, die is tenminste in verhouding.
Alle reacties Link kopieren
Slank niet, maar dik is wel heel anders. Heeft gewoon een platte buik ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven