Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ben bang dat dit weer eens een korte nacht word. Lig helemaal op het randje gedrukt, vriend ligt breeduit zoon ligt breeduit en kat ligt languit in bed. Zoon wou bij mij slapen, hij was al een keer naar mijn bed gekomen toen ik op bed ging, stuurde hem gewoon terug naar zijn eigen bed. Ging ik even plassen en wie lag er in bed met toestemming van papa.



Zei hij nog voordat hij in slaap viel; mama hele harde waai buiten. Ik vind het wel gezellig bij jullie in bed!

Ja jonge, heel gezellig! Mama vind het ook zo leuk dat ik 2 snurkende mannen in bed heb en op het randje van het bed moet slapen zonder kussen.
Alle reacties Link kopieren
Lekker in het bed van zoon gaan slapen!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook even langsgewaaid.

Best winderig hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 21 oktober 2014 @ 23:28:

Ik kom ook even langsgewaaid.

Best winderig hier.Ik heb de storm van hier jouw kant opgestuurd, waai hier uit mijn voegen. Onweer toenstraks gehad.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
En bedankt

Onweer hebben we hier ook al gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te rillen in bed omdat ik te lui ben om nu nog naar de box te lopen (moet ik me weer helemaal aankleden). Ik lig nog onder een zomer laken maar moet echt mijn dekbed morgen pakken want dit is even niet lekker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Alleen een laken lijkt me echt niet fijn nu dan zou ik toch maar even naar de berging lopen.

Of met je jas aan gaan slapen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 21 oktober 2014 @ 23:39:

Alleen een laken lijkt me echt niet fijn nu dan zou ik toch maar even naar de berging lopen.

Of met je jas aan gaan slapen.Net in slaap gevallen maar helaas nu weer wakker door de `kou`. Even net een portie spruitjes beneden gehaald en het is nu 18 graden, voor hier vrij kil, het komt eigenlijk weinig onder de 20 graden. Morgen ga ik zeker naar de box. Ik heb voor mijn verjaardag een mooi dekbed gehad dus dan kan ik die ook gebruiken op de manier waarvoor ik hem heb gekregen en niet als laken gebruiken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog wakker. Studeren is soms niet goed voor de gezondheid . Wat een mooie avatar heb jij! Is dat jouw kat?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Te herkenbaar
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 22 oktober 2014 @ 02:19:

Hier ook nog wakker. Studeren is soms niet goed voor de gezondheid . Wat een mooie avatar heb jij! Is dat jouw kat?



Moge allemaal,



Ja die rooie donder is van mij. Ik heb zelfs 2 rooie, die jongste is alleen te vaak gewassen dus die is meer `lilac`.



Heb je nog kunnen slapen?

Ik heb nog heerlijk kunnen slapen.





He Passie , zie Wordfeud.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:AnneRoos74 schreef op 22 oktober 2014 @ 20:41:

He Anne!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hoe open je een eigen bericht?
Alle reacties Link kopieren
quote:kjell schreef op 22 oktober 2014 @ 23:21:

Hoe open je een eigen bericht?



bovenaan de pagina staat:

> plaats een nieuw onderwerp
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik ook maar even mijn eigen topic ga open, over of ik niet ff wat geld kan bietsen
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 22 oktober 2014 @ 23:49:

Ik denk dat ik ook maar even mijn eigen topic ga open, over of ik niet ff wat geld kan bietsen Niet geschoten is altijd mis, dus succes.
Goedemorgen allemaal,



Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Darriva niet meer terugkomt hier.
Alle reacties Link kopieren
Dat idee had ik ook al, Prada
Alle reacties Link kopieren
He moge allemaal.



Lekker bijna weekend he!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Myleen.

Ja, het is alweer vrijdag. Nog leuke plannen voor het weekend?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 24 oktober 2014 @ 09:56:

Goedemorgen Myleen.

Ja, het is alweer vrijdag. Nog leuke plannen voor het weekend?



Ik wil al weken voor het eerst een appeltaart maken. Dus nu denk ik dat ik dat morgen ga maken



En jullie, hebben jullie al leuke plannen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh lekker MV, die ga ik woensdag maken voor mijn pleegzus.
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 24 oktober 2014 @ 10:00:

Oh lekker MV, die ga ik woensdag maken voor mijn pleegzus.



Ah wat lief, vergeet geen foto ervan te maken



(hoe is het met je zoon? Was laatst toch dat je niet helemaal blij was? )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven