Goedkope site voor geboortekaartjes gezocht!

21-10-2014 23:54 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar leuke kaartjes voor een spotgoedkope prijs. Meestal hangen de kaartjes eventjes en gaan daarna de papierbak in, dus hou ik het graag op cheap.



Wie heeft er een idee?



Ik heb al op wat sites zitten neuzen, maar altijd komen er kosten bij voor het drukken (al dan niet in het zwart... in kleur wordt het weer duurder), of staan er heel leuk prijzen vermeld exclusief BTW, maar daar heb ik als particulier natuurlijk helemaal niks aan.



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht eens cheap kaartjes gevonden te hebben. Maar de kwaliteit was echt slecht. Je zag allemaal pixels zeg maar, geen duidelijke inkt. En het niet open klapbaar maar gewoon een ansichtkaart zeg maar. Baalde achteraf flink. Let hier dus op, verder weet ik geen sites. Succes :)!
Alle reacties Link kopieren
Wat is je budget?
Alle reacties Link kopieren
Als je echt cheap wil: zelf printen op fotopapier. Hebben wij gedaan om aan te kondigen dat we getrouwd waren. Met zo'n speciale snijder netjes uitgesneden en nog openklapbaar ook.
Timelessgifts.nl valt mee
Alle reacties Link kopieren
e-mail
Alle reacties Link kopieren
Al op poobies.nl gekeken? Ik vond het daar wel meevallen. En anders zelf iets ontwerpen en maken?



Succes!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Wij hadden een kaart van www.geboortepost.nl

Niet heel duur, goede kwaliteit en levering.
Alle reacties Link kopieren
Digitaal iets leuks versturen.
Ja ja, nu weet ik het wel!
Bedenk wel dat je eigen kind dat kaartje nog wel vaker gaat zien. In het plakboek, bij een thema op de basisschool, misschien lijst je er 1 in, bij het uit huis gaan/ dozen van zolder halen. Althans ik ben zelf regelmatig mijn eigen geboortekaartje tegengekomen. Let daarom idd goed op de kwaliteit. Die paar tientjes meer of minder zou ik dan ook echt niet op letten, wel dat het een mooi kaartje is.
Ik heb beide keren zelf een geboortekaartje gemaakt via Greetz.nl



Erg leuke kaartjes! En goede kwaliteit.
Greetz inderdaad, ik denk dat dat het makkelijkst/ goedkoopst is en de kwaliteit is gewoon oké.
Alle reacties Link kopieren
Per mail versturen of iedereen een app'je of op je facebook alleen, is het alllllergoedkoopst denkik.



Kaartje2go deze week in de bus gehad, zien er leuk uit en volgens mij ook redelijk geprijsd.
Alle reacties Link kopieren
als je nou maar een paar kaarten verstuurd, maar wel mooie. Voor iedereen die het kaartje gaat bewaren: Oma, tante, kind-zelf.

En je vriendenkring mail/app je
http://www.kaartmix.nl/b_site/
Alle reacties Link kopieren
Hier besteld via kaartje2go, mooie kaartjes en goedkoper dan Greetz.



Overigens staat het geboortekaartje hier nog steeds te pronken op de kast. Ook bewaar ik alle kaartjes van familie en vrienden.

Gaat hier echt niet in de papierbak! Het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel kaarten je wilt versturen, hoeveel je kwijt bent!
Alle reacties Link kopieren
Zazzle.nl
Alle reacties Link kopieren
Zit zelf inderdaad ook maar weer op Kaartje2go, hebben we de vorige keer ook gedaan en was goed bevallen, maar wilde even kijken of het goedkoper kon :-). De 2x daarvoor nog gedaan via van die grote mappen van de drukker, maar dat is niet meer helemaal van deze tijd!



Maar bedankt voor alle reacties! Heb overal rondgeneusd... en vwb facebook of een appje: dan ben ik toch wel weer een tikkeltje te ouderwets denk ik, hoewel dat echt een super goedkope oplossing is.



We hebben zeker 70 stuks nodig, vandaar dat ik de kosten een beetje binnen de perken wil houden.



En bij mij gaan de kaartjes ook niet in de papierbak, bewaar ze in de kaartendoos (handig voor teksten als je het zelf nodig hebt), maar ik ken er heel veel bij wie dat wel gebeurt.



Bij de kids plak ik er 1 in hun album en ik laat altijd een item maken van hun kaartje zodat ze er ook dagelijks mee geconfronteerd worden
Alle reacties Link kopieren
Ik zou kijken bij:

http://hipdesign.nl/geboortekaartjes



Wij hebben hier onze trouwuitnodigingen besteld. Als je ze zelf ontwerpt/aanpast op hun site, valt de prijs erg mee vond ik.

Wij gaan hier ook kijken als het bij ons zo ver is.

Toen een aantal een vlek bleken te hebben, gemaild naar hun en nieuwe opgestuurd gekregen. Goede service dus ook.
Bij optimalprint heb je met kortingscode save50 50% korting
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de kaartjes ook bij Geboortepost.nl besteld.



Daar zijn ze nog iets goedkoper zelfs dan bij Kaartje2g. Ik zou sowieso bij verschillende websites proefdrukken bestellen, die zijn bij de meeste gratis, en dan kun je kijken welke kwaliteit je aanspreekt.



Het hoeft de hoofdprijs niet te kosten ...... maar het is wel je kindje

:-)



Succes mop!
Samen kom je verder
Alle reacties Link kopieren
http://www.hoedoe.nl/fami ... -ik-zelf-geboortekaartjes
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.pimprint.nl/geboortekaartjes ... en-nl.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Copieshop.

Wij hebben de kaartjes zelf ontworpen en daar laten printen op dik papier.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik had het geluk dat ik bij ons eerste kind bij g.reetz een korting had gewonnen van ¤ 100 dus die keer was het extra goedkoop.



Bij ons tweede kind waren we iets van ¤ 175 kwijt voor 60 kaartjes + enveloppen + geboortezegels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven