Tijd voor Viva Forum!?

21-10-2014 22:11 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom nu al een aantal jaren af en aan met plezier kijken op het forum. Probeer af en toe es mee te kletsen maar elke keer vervaagd het helaas toch weer! Waar ik dus nieuwsgierig naar ben is waar jullie toch de tijd vandaan halen om hier gezellig te kletsen?



Groetjes Kim.
Wekker om half 5 zetten
quote:Nouschi schreef op 21 oktober 2014 @ 22:14:

Tv aan, laptop op schoot, zo moeilijk is het niet hoor.Dit dus!
Alle reacties Link kopieren
'Geen tijd voor? Dan maak je maar tijd' zei mijn moeder altijd.

Toen wilde ik niet luisteren en nu handel ik ernaar.
Alle reacties Link kopieren
Het is een primaire levensbehoefte, forummen, eat, drink, forummen, sleep, repeat. In die volgorde ook.
quote:S0LEIL schreef op 21 oktober 2014 @ 22:51:

[...]





Zoooo, tijd zat!En bedankt! Dat ik daar zelf niet op kwam Het leven is zo simpel!
quote:Noah_ schreef op 22 oktober 2014 @ 04:05:

Oh TeeDeeKaa, daar ben ik niet bang voor. Kom hier al jaren (deze nick is vrij nieuw). En zou niet meer zonder het forum willen. Dus als het kleine prutteltje als het er eenmaal is lekker slaapt, duik ik achter de laptop.



Gezellig, tot over twee jaar!



Ik ben overdag altijd thuis, heb een avond/weekendbaan. Dus als de kinderen op school zijn doe ik af en toe wat in huis, bakkie koffie forum, nog wat in huis, bakkie koffie forum, tot ik genoeg caffeine binnen heb en in één uur opeens het hele huis aan kant heb. En dan koppie thee forum
quote:StoraHuntur schreef op 21 oktober 2014 @ 22:22:

Ten eerste ben ik in de bijstand gegaan en ten tweede heb ik mijn man de deur uitgedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 21 oktober 2014 @ 22:31:

[...]



You can check out anytime you like but you can never leave.



True





Overigens hebben wij een hele moderne relatie thuis;

ik zit 's avonds op het forum en man zit dan te gamen.

Overdag multitasken; werken en af en toe even op het forum, de boog kan niet altijd gespannen staan he
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Wanneer ik ziek thuis ben kan het zoveel ik wil. En anders wanneer ik zin en tijd heb (nogal vaak overigens ).
Het is een verslaving en tegenwoordig het eerste wat ik doe als ik achter de pc zit.

Oei als mijn baas er maar niet achter komt.
Werkontwijkend gedrag
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 21 oktober 2014 @ 23:51:

Een dag niet geforumd, is een dag niet geleefd.



Dat heb ik een tijdje als motto gehad



Maar het is idd een handig sociaal leven, naast facebook natuurlijk
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen feesboek, vind ik niks aan en kost teveel kostbare tijd die ik ook in forummen kan steken. Ik hoef echt niet te weten wat een vage kennis uit een diep verleden vanavond gaat eten, boeiend.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Met alle voorafgaande reacties ben ik het eens. En dat beangstigt mij eigenlijk ook wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 21 oktober 2014 @ 23:00:

[...]





Je hebt geen twee handen en een mond?Ik ben zowaar aan het koken, Appen en Forummen!
Alle reacties Link kopieren
Zie je wel, multitasken kan je leren. Nu nog leren om tegelijkertijd een bord op een stokje op je neus te laten balanceren en je bent een circusact.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle alleenwerkende, kantoorhangende zzp`ers forummen en chatten bij gebrek aan kletsende, zeurende en jankende collega`s. Hetgeen op die manier, bijvoorbeeld hier, in ruime mate gecompenseerd wordt :-o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven