Ik wil zwanger worden praatgroepje |||

25-05-2014 13:16 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe, echte frisse topic. Iedereen is welkom om mee te schrijven. Gegevens graag dik gedrukt. Willen de meiden die in de tabel staan met ontbrekende gegevens, die doorgeven? Naam Leeftijd 1e,2e ….kind gestopt sinds ovulatie nod zwanger Bijzondrh.Rieke 1e 28-10 : spruit 21, p 231e jan 14 24-12-14 Myrna150422, p23 1e sept 13 bloempje 25, p30 1e sep 13 8-1-2015Jasmijn83 31, p 351e maart-april 16-11 Mies8330, p331e dec 13 27-7 Lilapie 28, p30 1ejuli 14 start december Evii21, p25 1e Feb 14 27-7 9-8 Missdanii 22, 28 1e Maart 14 25-59-6 Wiennie 23, 24 1e dec 13 29-10 11-11 Dance 26 1e Februari 14 - - laury89 24, p23 1e mei 14 10-11 2x vrg mk valerie 29, p30 1e juni 14 10-8 Lieffies 29, p30 1e dec 13 27-10 Bankie30 33, p33 1e jan 14 15-8 knuffeltijg 29, p 36 1e sept 14

een dikke knuffel voor lion en boederijgeit



update door: wiennie 2-11
Alle reacties Link kopieren
@ Iedereen:



Het eerste 'ik wil zwanger worden'-baby'tje is geboren!

IME is moeder geworden van een prachtige zoon!
Alle reacties Link kopieren
Jeej gefeliciteerd Ime! Veel geluk!
Alle reacties Link kopieren
ik ben zo blij dat ime mama geworden is



@myrna hoe was het bij de dokter?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk... gefeliciteerd IME !! genieten!
Alle reacties Link kopieren
@ laury hoe is het met jou?



@ evii ben je ondertussen al ongesteld geworden?



@ myrna wat heeft de dokter gezegt ? of ben ik verkeerd dat je bij de Ha zou gaan?



@ lion heb je al klachten? of een gevoel dta het raak kan zijn, morgen je NOD toch hé?



@ lieffies jouw nod begint ook te naderen
Alle reacties Link kopieren
@wiennie: ja dat klopt! Ben gisteren bij de ha geweest.. Helaas doen ze daar alleen buikecho's en ze wilde graag een gynaecologische echo.. Dus toch naar het ziekenhuis.. Daar voor vrijdag de 31e een afspraak staan.. En dan zien we t wel.. Gelukkig snapte de ha me wel..

Hoe is t nu bij jou?



@laury: hoe is het meid?
Alle reacties Link kopieren
@wiennie ja idd nog 6 daagjes .. duurt lang!!!
Alle reacties Link kopieren
@ Myrna hopelijk heb je de 31ste meer duidelijkheid!



@ lion jouw NOD is morgen toch? Ben heel hard aan het duimen voor je!



@ Laury hoe is het?



@ Rieke oeeee spannend! Hoop dat het raak js! Wat gaat de tijd langzaam he, als je moet wachten?



@ Wiennie hoe is het bij jou? Hopelijk is deze keer je cyclus korter!



@ hier heb nu elke keer steekjes in mijn baarmoederhals?? denk ik. Is dit voor iemand herkenbaar? Denk dat ik misschien mijn eisprong heb, dat zou wel betekenen dat mijn cyclus korter zou zijn. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
@ lieffies ik vind het ook altijd lang duren de dagen na eisprong,



@ myrna hier alles goed wachten tot ik een eisprong heb , he, ik zit vandaag op dag 9 dus, ben benieuwd of ik een regelmatige cyclus zou hebben van de maand. ik mag morgen bij de accupunturist terug zo heb ik elke fase van men cyclus gehad,

ik heb wel het idee dat men lichaam beter functioneerd, ik heb geen '' koude handen '' meer als daarvoor, kan elke dag naar toilet gaan, wat daarvoor 2x per week was. dankzij accupuntuur eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
@ kitty, ik hoop dat je cyclus alvast ook korter zal zijn, ik heb er ook last van , af en toe pijn in onderbuik zo steekjes, en ben nog maar dag 9 in cyclus,

ik neem nu ook men temperatuur op en hou alles bij in app. om beetje overzicht te houden, ik ben er alvast rustig bij.
Alle reacties Link kopieren
hoi, morgen inderdaad nod als ik mijn '1e eisprong' aanhoud maar aangezien ik heel rustig ben, ga ik gewoon lekker niet testen. Ik wacht het rustig af, ik ben al zoveel gek kwijt aan al die rottesten. Ik ben ook zo rustig omdat ik echt niets voel, geen hoop heb dat het raak is, misschien helpt dat. Het maakt me verdrietig, maar eigenlijk ook niet, het is een gek leeg gevoel.
Alle reacties Link kopieren
@ lion idd, als je geduld hebt, eventjes afwachten, ik hoor dikwijls toen het raak was dat ze niks voelden, dus wie weet, ik durf je ook geen valse hoop geven, ik zit alvast op de supportersbank voor jou ! want ik ben grote fan van jou en bewonder je enorm. hou ons op de hoogte hé
Alle reacties Link kopieren
dank je wel wiennie, superlief van je!!
Hier alles rustig in afwachting van de vruchtbare dagen, lief dat jullie het vragen mn app zei, nog 2 dagen tot uw eisprong haha ehm nope haha .. Volgens de app zou hij op dag 10 moeten vallen, maar is toch altijd pas rond dag 16 bij mij !



@lion Hoe voel je je ? Ik voelde beide keren ook niets en juist bij mn menstruatie wel !
Alle reacties Link kopieren
@ Lion, wel fijn dat je er zo relatief rustig onder bent, ik ga heel hard voor je duimen en hopen enz. ik gun het je zo!
Alle reacties Link kopieren
Laury welke app gebruik je ? Ik heb ook zo een app op mn gdm gezet



welke job doen jullie?en zullen julliehet werk kunnen blijven doen buj zwangerschap?
Alle reacties Link kopieren
@wiennie: oke wat fijn dat je duidelijk verschil merkt met de acupunctuur! Nu hopen dat het ook snel invloed heeft op je cyclus!



@werk: ik werk in de gehandicaptenzorg op een groep met agressie. Mocht ik dus weer zwanger raken moet ik zo snel mogelijk naar een groep zonder agressie.. En jij?
Alle reacties Link kopieren
Ik doe de zaak van men oudersxen verkoop vijver artikelen. Ik werk samen met architecten en tuinaanlegers en ik maak berekeningen voor hun en bepaal welke installatie het beste is. Particulieren komen ook bij ons. Ik heb eigenlijk een mannen job.
Alle reacties Link kopieren
Hoi wiennie dacht laat nog even weten hoe het bij de dokter was maar moet wachten tot december. Dan moet ik laten weten hoe het er voor staat met me ongesteldheid. Schiet er dus niks mee op. :(
Alle reacties Link kopieren
@Myrna, Lijkt mij wel echt een super uitdagende baan in positieve zin!



@Wiennie, Hoe gaat het nu met je?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
@ spruit zo lief dat je het vraagt, met mij goed ik ben aant wachten op men vruchtbare dagen ik blijf er wat rustig bij ook omdat het voor geen meter helpt, en het zal wel komen dat ik ook zal mogen pronken met mijn buikje hé , hopelijk hebben we deze maand raak, hoe gaat het met jou? jouw loodjes wegen al zwaarder zeker?



@ rihanna, wat ik misschien zou doen, is teunisbloemolie capsules nemen dan heb je sneller je menstruatie, de eerste cyclussen bij mij waren ook zeer lang en dan dacht ik van een eisprong zal ik nu niet hebben, en ben ik begonnen met teunisbloemolie en dan kwam de menstruatie zeer snel en was ik regelmatiger, dan kan je eindelijk weer starten, dokters hebben het altijd makkelijk te vertellen kom dan maar eens terug, of het is zeer normaal dat het een jaar duurt .. maar als je aan de andere kant van de tafel zit, begrijp je het zo gemakkelijk niet, het voelt aan alsof je onbegrepen voelt.en dat je de zoveelste bent die daar ongeduldig zit te wachten. ik hoop dat je menstruatie er snel is en dat je kan herstarten ! blijf je met ons meeschrijven?
Ik denk aan je vandaag Lion!
Alle reacties Link kopieren
Wat lief allemaal, meiden . Ik word sowieso altijd pas ongesteld laat in de avond, rond 11 uur, dus ik weet nog niets



Sowieso voel ik niets hoor, behalve wat opgezette borsten, maar dat hoort net zo goed bij mijn ongesteldheid, hoor. Enige wat ik niet echt heb, en normaal wel, is mijn pms-humeur en zin in chocolade. Geen chagrijn en geen zin in chocolade. Wie weet, maar ik denk dat de kans klein is



Laury, hoe werkt zo'n app dan precies? Berekent die het gemiddelde van je cycli? En fijn dat er weer vruchtbare dagen aan zitten te komen!!



Wiennie, voor jou ook snel de vruchtbare dagen dus! Fijn, je kunt er weer tegenaan, dat gun ik je.



Kitty, die steekjes in de baarmoederhals herken ik niet. Vreemd hoor! Heb je ook slijmverlies?



Rihanna, wat balen, meid, dat je zo lang moet wachten



Bloempje, dank je wel!
@wiennie de app heet period calender

Ik werk in de kinderopvang, zal mn rug goed moeten ondersteunen tijdens de zwangerschap !



@lion ja snap het niet.. normaal zet de app mn eisprong standaard op dag 14 dus weet ook niet hoe hij nu op dag 12 kwam .. ga wel mn slijm in de gaten houden en vanaf vrijdag ochtend denk ik testen zodat ik hem niet kan missen !

Duim voor je lieve lion! Niet getest ?
Alle reacties Link kopieren
Laury, gek zeg, zo'n app kan natuurlijk alleen met gemiddelden werken want hij kan niet kijken naar je hormonen via het scherm . Dus hoe hij dan zo'n andere uitslag kan geven?! Ach ja, toch even je lichaam in de gaten houden, dan maar. Ik merk het meestal duidelijk wanneer de eisprong eraan zit te komen.



Ik heb nog niet getest inderdaad, ik denk ook niet dat ik dat vandaag ga doen, hoor. Ook omdat ik vandaag op dag 29 zit en dat was wel gemiddeld maar dat zegt eigenlijk niets, want ik heb ook wel eens cycli van 30 en 28 gehad. Dus maar even rustig aan, zolang ik me er goed bij voel dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven