Entertainment alle pijlers

Flatteuze en Onflatteuze Celebs en wannabe-Celebs

06-08-2014 16:29 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic dat weer volgeplakt kan worden met foto's van de celebs.



Kom maar op met die lekkere mannen-plaatjes en prachtige vrouwen-kiekjes, met de rode loper-verslagen, met onvoordelige, rare of ordinaire foto's, met fotoshoots en niet te vergeten met je commentaar op alles wat er te zien is in dit topic.



Ter ere van dit nieuwe topic stel ik voor de Miley-ban tijdelijk zo lang we het volhouden op te heffen.



Die appelwangetjes had ze altijd al. Dat was erg herkenbaar aan haar. Idd oogleden laten liften, dat snap ik. Dat kan best vervelend zijn als die op je wimpers hangen namelijk

Haargrens zie ik weinig vreemds aan, maar wat er dan wel veranderd is durf ik zo niet te zeggen. Maar ze lijkt iig niet op zichzelf meer helaas.

Moet wel zeggen dat ze niet heel lelijk is. Het is best een knappe vrouw, alleen lijkt ze niet meer op Renee Zelwegger
Alle reacties Link kopieren
Leighton Meester:

Ik vind dit jurkje en mutsje zó leuk (staan)



Ben eens benieuwd hoe de verdere carrière van Zellweger gaat lopen. Voor Jennifer Grey (Baby uit Dirty Dancing) heeft dat schijnbaar ook niet zo super uitgepakt.



Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 21 oktober 2014 @ 12:41:

Renee Zellweger volgens Nu.nl. Maar misschien een foutje van de redactie want ik herken haar niet.



Ik dacht precies hetzelfde, maar ze is het dus toch...



Misschien had ze last van haar 'hangende' oogleden en is dat de reden dat ze ze heeft laten liften, maar er is daardoor ook iets bijzonders en unieks bij haar verdwenen. Ze is nu wat meer doorsnee.
Alle reacties Link kopieren
renee zelwegger



waarom, waarom, waarom





In de derde bridget jones film kan ze nooit meer gaan spelen nu
Alle reacties Link kopieren
Renee Z. is onherkenbaar geworden!



Jammer, vond dat best een mooie vrouw. Niet standaard maar wel een leuke vrouw om te zien.
Wat zonde van Renee Z, ze lijkt een totaal ander persoon. Kan haast niet geloven dat zij het is..
Alle reacties Link kopieren
quote:millennial schreef op 21 oktober 2014 @ 19:53:

[...]





Ik dacht precies hetzelfde, maar ze is het dus toch...



Misschien had ze last van haar 'hangende' oogleden en is dat de reden dat ze ze heeft laten liften, maar er is daardoor ook iets bijzonders en unieks bij haar verdwenen. Ze is nu wat meer doorsnee.Dat lijkt me duidelijk en dat kan ook echt heel vervelend zijn, als je daar last van hebt (ik sluit niet uit dat ik later ook een dergelijke operatie 'moet'). Verder zie ik niet veel anders aan haar, lippen, voorhoofd en wangen zijn volgens mij nog gewoon hetzelfde, ik denk alleen dat ze een stuk dunner is dan in de before-foto. En misschien botox in haar voorhoofd, hoewel ze op de beforefoto ook geen voorhoofdrimpels heeft. Dat feit, dat ze dus dunner is en daardoor ook in haar gezicht + de gelifte ogen, maakt dat haar gezicht erg veranderd is en ze dus vrij onherkenbaar is. Maar ik vind het niet lelijk. Ik vind alleen die wenkbrauwen lelijk, maar die had ze al.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Nou ik heb mijn oogleden ook laten bijsnijden maar ik word nog gewoon herkend hoor.

Enige wat mensen opvalt is dat de vermoeide blik verdwenen is.

René Z heeft echt wel meer gedaan.
quote:Bieb2.0 schreef op 21 oktober 2014 @ 23:47:

Nou ik heb mijn oogleden ook laten bijsnijden maar ik word nog gewoon herkend hoor.

Enige wat mensen opvalt is dat de vermoeide blik verdwenen is.

René Z heeft echt wel meer gedaan.



Volgens mij ook. En erg veel kan ze niet afgevallen zijn. ondanks de bolle toet was ze al heel erg dun (behalve in de Bridget Jones periodes).



Wat heb jij laten doen Bieb? Alleen oogleden of een voorhoofd lift?
Oogleden gelift en wenkbrauwen niet bijgewerkt?







Hier is met fotosjop haar wenkbrauw erbij getekend en dan zie je dat ze toch niet echt iets heeft veranderd (links is wenkbrauw gesjopt, rechts is wenkbrauw zoals ie nu echt is)





Zelf zegt ze:

'I'm glad folks think I look different! I'm living a different, happy, more fulfilling life, and I'm thrilled that perhaps it shows.'
En hier lijkt ze toch ook wel weer op de ouwe Renee





Botox in voorhoofd (maar dat had ze al), een ooglidcorrectie en erg rommelige wenkbrauwen denk ik. Moet je nagaan wat wenkbrauwen doen voor je gezicht!!
quote:zoembaya schreef op 22 oktober 2014 @ 09:49:

[...]





Volgens mij ook. En erg veel kan ze niet afgevallen zijn. ondanks de bolle toet was ze al heel erg dun (behalve in de Bridget Jones periodes).



Wat heb jij laten doen Bieb? Alleen oogleden of een voorhoofd lift?Alleen bovenoogleden (was bij mij genoeg voor frisse blik, minder hoofdpijn en meer zicht )
quote:Supersoulfighter schreef op 22 oktober 2014 @ 11:16:

En hier lijkt ze toch ook wel weer op de ouwe Renee





Botox in voorhoofd (maar dat had ze al), een ooglidcorrectie en erg rommelige wenkbrauwen denk ik. Moet je nagaan wat wenkbrauwen doen voor je gezicht!!



Idd wenkbrauwen maken veel verschil.

Zo van een afstand is ze weer herkenbaar
Andere celebs die echt enorm veranderd zijn



Donatella Versace



1993



2014





Cher



60s



2013





Tori Spelling. Ze zegt alleen een nosejob te ebben gehad en dat klopt wel denk ik (los van botox/fillers en haar borsten). Ze is gewoon erg dun geworden door de jaren heen.



1994





2014





Kim K

2006



2014





Nicole Kidman: iedereen weet toch dat zij strakgetrokken/ingespoten is?







Lil' Kim

1997



2014

Kate in een prachtige jurk. Geweldig haar heeft zij ook! Ik hoop dat ze zich vanaf nu alleen maar beter gaat voelen.









Kanye, wat een loser





Elizabeth Hurley en haar zoon, een plaatje!





Kate Hudson





Anne Hathaway





Cara





Jessica Alba

Oh nee, wat heeft die nou weer?

Mogen onflatteuze kinderen ook?



quote:Lebowski schreef op 22 oktober 2014 @ 11:42:

Mogen onflatteuze kinderen ook?



[afbeelding]
Ach gossie.... (wie is dat?)



Als ik mijn kinderen een slapeloze nacht wil bezorgen laat ik ze een plaatje van Donatella zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:lala87 schreef op 21 oktober 2014 @ 19:32:

Leighton Meester:

Ik vind dit jurkje en mutsje zó leuk (staan)



[afbeelding]Beeld en beeld schoon.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 20 oktober 2014 @ 14:16:

Nou, Kim Kanye Kimye heeft ook weer wat moois bij elkaar gezocht



[afbeelding]

[afbeelding]



Ik dacht bij die eerste foto: mwa, niet heel erg.

Tot ik de 2e zag hahahahaha
Dames, de reden waarom Renee Zellweger er zo anders uit ziet heeft uiteraard niets met plastisch chirurgie te maken. Nee, dat komt omdat ze tegenwoordig zo gezond leeft en zo gelukkig is.



http://www.wtf.nl/spotlig ... eger-verklaart-looks.html



Ik wist wel dat ze in Hollyweird een ruime fantasie hadden, maar dat het al zo erg is.
Alle reacties Link kopieren




Virginia van Eck (het liefje van Peter Jan Rens) heeft een nieuw kapsel.
Alle reacties Link kopieren
Renée Zellweger zag er eerst veel leuker uit. Haar oogleden waren juist karakteristiek en hadden iets schattigs. Nu lijkt ze sprekend op Heleen Mees!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven