Ik heb zin in de Kerst!

27-05-2014 21:18 92 berichten
Man en ik zitten Boston Legal te kijken en het is nu rond de Kerst in de serie. En nu hebben we enorm zin in de Kerst....



Gezelligheid, familie, kerstboom, cadeaus, samen eten: Kerst! Oh men, wat heb ik daar nu een zin in... Wie van jullie ook?
Dat zeg ik, helemaal gek.
Heerlijk. Kijk er nu al naar uit.
quote:Trotter schreef op 28 mei 2014 @ 07:33:

Dat zeg ik, helemaal gek.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-10-2014 15:15
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De mooiste tijd van het jaar

.

.

.

.

.

.

.

.

om even onder te duiken in een hotel, geen familieverplichtingen, heerlijk.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik haat kerst. De christelijke variant om zijn hypocrisie (heb er een paar in de familie; vrede op aarde, maar ondertussen doen we alsof we God zelf zijn en 'slaan' anderen de hersens in met ons oordeel). En ik heb ook een hekel aan het zogenaamd verplicht gezellig zijn.



Maar... Dit jaar heb ik er zin in. Dit jaar zit ik met mijn pasgeboren kindje op mijn borst te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Hier iemand die de hele zomer door kerstliedjes zingt....uit volle borst. Dus ja, ik heb zin in de Kerst. Maar herfst en vooral winter zijn sowieso mijn favoriete seizoenen, dus Kerst is dan een beetje the icing on the cake
Alle reacties Link kopieren
Heb nog steeds een kerst droom:

Ergens in de alphen dat er zo's kerstboom staat van minimaal een meter of 3, dat er buiten een dik pak sneeuw ligt en dat het zacht sneeuwd. Ondertussen zitten we voor een echte openhaard.



Tja, geboren in Zuid-Afrika dus heb tot 4 jaar geleden nooit met kerst sneeuw gezien. En was er sneeuw dan was het flut sneeuw.



Ja, kan lang blijven dromen! Iets met op bezoek bij schoonfamilie in de VS, en dochter die 1 kerstdag bij haar moeder door brengt in de VS. Vorig jaar heb ik door een sneeuwstorm heen de LAASTE kerst inkopen moeten doen, was dus wel even genezen van de sneeuw.



Toch blijf ik hopen dat ooit, ooit..
Alle reacties Link kopieren
www.skyradio.nl

heeft de christmas radio al on air!
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik haat winter, en er is maar een aspect wat er mooi aan is, en dat is kerst! Ik voel me heel prettig en tevreden bij al die mooie kleuren en verlichting! Het is iets waar ik lang van te voren naar uit kijk, naar de kerstboom. Ook de aanlooptijd tegen kerst. Ik ga de boom vroeg zetten,
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaja007 schreef op 20 oktober 2014 @ 17:20:

www.skyradio.nl

heeft de christmas radio al on air!







Nu moet ik me inhouden om te gaan luisteren, anders heb ik Chris Rea natuurlijk halverwege november alweer uitgekakt.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren nog naar Jeff Dunham zitten kijken met achmed die jingle bombs zingt. Te leuk!

Ik vind kerst helemaal alleen ook fijn, onder een dekentje op de bank in huispak kerstfilms kijken en kerstkransjes eten.

Helaas is er altijd wel wat te doen terwijl ik dan meestal zo moe ben van al het werken dat ik alleen maar lui wil zijn.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Vroeger keek ik er echt naar uit. Veel nieuw speelgoed krijgen en daar de hele avond mee spelen. Tussendoor riepen mijn ouders wel voor het eten. Toen zag ik het echt nog als een feest. De avond vloog om.

Nu vind ik het nog wel gezellig als we het klein vieren (moeder, stiefvader, oom en ik). Cadeautjes en gourmetten, wokken of fonduen. Bij hun kan ik mezelf zijn en af en toe gaan computeren. Ik heb dat dan even nodig. Bij een ander doe je dat niet als volwassene. Dan wordt verwacht dat je "gezellig" meepraat.

Als we het groot vieren met de familie van mijn stiefvader (kinderen en kleinkinderen) vind ik er niks aan. Want dat noem ik opzitten en pootjes geven. Vooral als het bij zijn oudste dochter wordt gevierd. Zij en haar man zeggen amper iets tegen mij. Die man heeft een erg harde stem en is altijd aan het woord. Hij tettert er gewoon doorheen. Ze eten altijd laat, om 21:00 of 21:30 het hoofdgerecht en om 23:30 het dessert. Dat is gewoon te laat voor mij en daar erger ik me aan. Tussendoor kijken ze Youtube filmpjes waarbij de muziek keihard staat. Ik ben helemaal overprikkeld als ik daar vandaan kom. Vorig jaar had ik het echt gehad. Nu is er dit jaar iets voorgevallen waardoor mijn moeder er niet meer naartoe wil. Het boterde vanaf het begin al niet tussen dat gezin en ons. Aan de ene kant jammer. Maar ik ben ook blij dat ik er niet meer naartoe hoef. Stiefvader mag natuurlijk wel gaan, alleen gaan wij dan niet mee.
Ik was vandaag bij Van Cranenbroek en daar stonden de kerstspullen al en we hebben lekker ingeslagen. Dochters hebben alles in het paars uitgekozen, dus dit jaar een vernieuwde boom. De vorige spullen waren 9 jaar oud en sommige dingen kapot. En nu heb ik ook wel zin om die boom op te zetten, maar dat doen we pas 6 december.
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar heb ik geleerd dat de voorpret het leukst is (zo rond kerst had ik opeens geen zin meer?) dus ik pak groots uit met voorpret! Fijne aanloop-naar-kerst allemaal! (En de eerste oliebol heb ik ook al op!)
Alle reacties Link kopieren
quote:Bluum schreef op 20 oktober 2014 @ 17:45:

[...]









Nu moet ik me inhouden om te gaan luisteren, anders heb ik Chris Rea natuurlijk halverwege november alweer uitgekakt.



Het is voor mij wel het ultieme kerstlied!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bluum schreef op 20 oktober 2014 @ 17:45:

[...]









Nu moet ik me inhouden om te gaan luisteren, anders heb ik Chris Rea natuurlijk halverwege november alweer uitgekakt.





Heerlijk, kan er niet genoeg van krijgen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven