Zwanger worden vanaf medio augustus

15-08-2014 21:05 1022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer geprobeerd een tabel te maken, niet heel mooi maar wel makkelijker aan te vullen voor een ieder



Als er iets anders moet zeg het even... ik kon niet zo snel iedereen zijn gegevens up to date maken...



NaamLeeftijdKindjeNOD Ronde #Bijzonderh.Loesjesss 28/31Kindje 1NOD 30-1 ronde 5Curettage 15/10 Ellepellie85 29/28Kindje 2ZWANGER! Milka8628/30Kindje 1NOD 29/10 ronde 2Onregelmatige cyclus AnB2730/33Kindje 1NOD 22/9 ronde 2Deppy21/29Kindje 1ZWANGER!ronde 2 All_3gra 30/30Kindje 1NOD 7/12 ronde 4Tot nu toe eisprong gemistIndyy29/31Kindje 2ZWANGER! Blonde8331/34Kindje 1 ZWANGER! ronde 513/10 vroege miskraam yara8430/30Kindje 1 NOD 27/12 ronde 5
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer naar de verloskundige geweest voor de derde echo. Nog steeds niks te zien natuurlijk. Ook geen tekenen dat er een miskraam aan zat te komen. Daarna is er meteen een afspraak voor me gemaakt in het ziekenhuis. Morgen kan ik in de middag terecht voor een gesprek. Schijnbaar gaan ze proberen me over te halen om de pillen te proberen. Ik zie wel hoe het loopt. Hoop dat ik deze week nog voor de rest terecht kan. Verloskundige zei ook dat ik bij de eerstvolgende ovulatie extra vruchtbaar zal zijn door de hormonen die nog wat verhoogd zijn en de schone baarmoeder door de miskraam. Hopelijk kunnen we snel weer genieten van een nieuwe zwangerschap! Bij een volgende zwangerschap wilden ze wel nog eerder een echo doen om te kijken of het goed zat. Denk dat ik dat ga weigeren. Dat verdomde afwachten is niks voor mij. Als ik bij 7 weken zie dat het mis is, is dat ook nog op tijd genoeg.



@ Blonde: Ik hoop voor jou dat de miskraam snel op gang komt. Kun je ook snel weer verder. Het is en blijft helemaal niet leuk natuurlijk maar dat afwachten is ook helemaal niks.
Dank jullie wel ladies!



Ja blijft ronduit kut om t maar ff plat te zeggen.



Alsof de goden ermee spelen kreeg ik een uur nadat ik thuis was bloedverlies. Niet helemaal tof, maar beter dan het alternatief dat er ingegrepen moet worden.



Dank je wel Loesjesss jij ook sterkte!
Alle reacties Link kopieren
@ Blonde83: inderdaad, wat een kut nieuws voor je zeg! Wel fijn dat je lichaam het nu zelf ook door heeft, hopelijk gaat het allemaal op de natuurlijke manier. Wel even heftig zo voor je vakantie! Heel veel sterkte iig

@ Loesjesss: fijn dat je morgen al terecht kunt in het ziekenhuis. Heb je voor jezelf sowieso al de keuze gemaakt dat je het niet via pillen wilt doen? Laat je morgen maar goed voorlichten over alle opties en doe wat voor jouzelf het beste voelt.

@ Alle3_gra: klinkt goed :-) Have fun!



Ik ben dus nog steeds niet ongesteld geworden. Vanochtend dus nog een test gedaan en die was negatief. Weet nu niet zo goed waar ik aan toe ben. Zit inmiddels op dag 31 en geen tekenen van ongesteldheid, maar ook niet zwanger Vorige keer was m'n cyclus 27 dagen, had gehoopt dat ik nu ook rond dat aantal zou zitten. Maar goed, nog maar even afwachten dus!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een intake. Had de verloskundige me 'vergeten' te vertellen dat ik vandaag ook weer een echo kreeg en daarnaast ook een inwendig onderzoek! Was daar in mijn eentje want ik dacht dat het alleen een gesprek was. Dat inwendig onderzoek deed echt pijn. Ze gingen kijken of de baarmoedermond al wat open stond. Dat was niet het geval.

Het vruchtje is overleden net voordat ik mijn eerste echo kreeg. Dat konden ze mooi zien op de echo. Daarna een gesprek over mijn opties waarbij ik voor curettage heb gekozen. Ik kan morgenochtend al terecht. Daarna moest ik langs de anesthesist en bloed laten prikken. Weer in mijn eentje... Anesthesist was helaas niet beschikbaar dus dat moet morgen dus hoefde alleen bloed te prikken. Daar ben ik echt als de dood voor dus was goed over de zeik dat ik dat alleen moest gaan doen. Viel gelukkig wel mee maar ben niet blij met de voorlichting van mijn VK. Denk dat ik volgende keer een andere VK kies.

Dus nu afwachten op morgenvroeg. Heb nog geen idee wat voor verdoving ik krijg en hoe lang ik daar moet blijven. Dat hoor ik allemaal morgenvroeg. Gelukkig kan mijn vriend dan wel mee!



En nu ben ik werkelijk kapot moe. Vandaag maar heel vroeg naar bedje.



@ Milka: Hoop dat je snel ongesteld wordt zodat je naar de volgende ronde door kan. Dit afwachten is ook niet fijn.



@ Blonde: Hoe gaat het nu met je? Heeft de miskraam doorgezet?
Alle reacties Link kopieren
.
Loesjesss idd niet professioneel hoe ze daar met je omgaan. Ik hoop voor je dat alles vlug gaat en.je het snel een plekje kan geven.

Dikke knuffel!



Blonde83 oh wat kut..... ik hoop dat het snel over is... en je weer opnieuw kan beginnen.. ookal is het moeilijk.. ook voor jou een dikke knuffel.





Elliepellie85 ookal leven we hier erg mee met elkaar en steunen ee elkaar . Blijven we allemaal natuurlijk hartstikke blij voor je!!!!

Heb er alle vertrouwen in dat we over een tijd allemaal vrolijk en zwanger zijn van gezonde kindjes! Daar gaan we gewoon voor.

Hoe voel je je ondertussen?



Milka86 ik snap je zo goed.. ik denk ook iedere maand laat ik eens testen.. maar dan blijkt mijn cyclus die keer toch weer net wat langer te duren.. Erg frustrerend.



Ik zit net voorbij mijn eisprong denk ik... berekend met die app dan. Hebben alleen.niet zo veel kunnen klussen helaas. Vriendlief werkt alleen nachten van 7 tot 7 en had toevallig deze week veel diensten. Dusja.. niet echt toppie. Ik ga er dus van uit dat het deze ronde niet gelukt is. Volgende ronde maar weer dan...

27-10 is mijn nod ongeveer volgens de berekening. Dus daarna maar weer knallen.



Voor de rest... succes met klussen.. wachten !
Alle reacties Link kopieren
I'm back on earth! Het is echt heel erg meegevallen. Ik was echt schijtzenuwachtig maar heb echt bijna geen pijn gehad. Eventjes toen ik net uit de OK was wel maar daar heb ik meteen iets voor gekregen. Nu heb ik bijna nergens meer last van, ook niet van bloedingen. Echt, mijn menstruaties zijn gemener



Eindelijk kunnen we het nu afsluiten. Dat is echt zo'n opluchting.

Ik raad alleen niemand aan om na een algehele narcose alleen M&M's te eten. Ik werd hyper! Vriend werd gek van me en zelfs mijn moeder aan de telefoon vroeg zich af wat ik aan het doen was, haha. Gelukkig deed een goede maaltijd en een kopje ontspanningsthee wonderen.



@ Ellepellie: Hoe gaat het met je? Al kotsend de ochtend door moeten worstelen of blijft het je tot nu bespaard? Hoop dat alles goed gaat! Met de miskraam van Blonde en ik, zitten we qua statistieken weer prima (sorry, moet het even droog benaderen).



@ Jooo en Deppy: Jammer dat jullie er geen goed voorgevoel bij hebben. Maar wie weet, verrast de natuur jullie wel! Kunt er altijd maar het beste zo weinig mogelijk van verwachten, dan is de teleurstelling ook wat minder.



Ik mag nu twee weken niet klussen (moet er ook ff niet aan denken zeg). Daarna krijg ik weer een eisprong en kan ik weer de tabel in! Weer gezellig met jullie wachten en ongeduldig zijn. Ik kijk er stiekem wel naar uit!
Alle reacties Link kopieren
Goedenacht meiden,



Weer eens een berichtje van mij Ten eerste wil ik Loesjesss & Blonde veel sterkte wensen. Vond het heftig om jullie berichtjes te lezen :( Ik hoop wel dat jullie dit goed zullen verwerken en weer vol goede moet de volgende ronde in kunnen gaan.

En ik mag zelf voorzichtig blij zijn :D Gisteren getest, NOD was 14/10, en kreeg een knal positieve test! Wauw! Voelt nog heel onwerkelijk!!! Had nooit gedacht dat het zo snel zou gaan. Voel me verder goed, nog geen sterke symptomen. Vanavond ook nog lekker ruim een uur gesport, hoop dat nog lang te kunnen doen. We zijn erg blij, vriend voelt zelfs vlinders in zijn buik. Zo cute <3 Wilde dit graag met jullie delen voor het slapen gaan. Welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Elisabeth! Geniet ervan :-)
Alle reacties Link kopieren
Hi dames! Hoe is het met iedereen?

@ Loesjesss: wat knap van je dat je alweer zo positief bent! En wat fijn dat het je uiteindelijk toch nog is meegevallen. Zeker na de slechte voorlichting van je VK!! Hoe is het nu met je? Heb je nu nergens last van?

@ Joooo_: hoe is het met je? Houd je het wachten nog vol?

@ Deppy: inderdaad te frusterend een cyclus waar je nix van begrijpt Wat lastig voor jou en je vriend dat je zulke verschillende werktijden hebt! Maar wellicht is het gewoon gelukt, je weet maar nooit! En anders idd door naar de volgende ronde :-)

@ Elisabethv: wat een super nieuws, van harte gefeliciteerd!!!

@ Ellepellie85: waaaaaar ben je??? Gaat alles nog goed met je? Kom maar snel terug, want volgens mij horen we allemaal graag ook de positieve verhalen hoor!!



@ Hier; ik ben dus nog steeds niet ongesteld geworden grrrrr, zit inmiddels op dag 34. Had vanochtend met naar de wc gaan ineens super veel slijm.....snap er helemaal nix meer van als dat misschien m'n eisprong is geweest Ga denk pas na het weekend testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Ondertussen maar gewoon regelmatig seksen en proberen me niet te druk te maken.
Alle reacties Link kopieren
Raar Milka, dat je nog niet ongesteld bent geworden. Inderdaad snel nog maar een testje er tegenaan gooien!



Ik heb de hele dag werkelijk nergens last van gehad en daardoor ook waarschijnlijk iets teveel hooi op mijn vork genomen. Nu lig ik op de bank met buikpijn. Eigen schuld, dikke bult. Maar weer even rustig aan doen. Merk nu wel dat mijn borsten al minder gevoelig aan het worden zijn. Hormonen beginnen nu dus goed af te nemen.

Wel een raar idee dat ik over twee weken alweer een eisprong ga krijgen. Heb mijn NOD in de tabel ook aangepast.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend van je buikpijn loesjesss. Wat je zelf al zegt, even rustig aan doen nog! Van zo'n algehele narcose kun je je vaak ook nog een tijd ellendig voelen, dus rust maar lekker uit komende dagen!

Wat fijn dat je het idee hebt dat de hormonen weer afnemen! Na een miskraam ben je wel extra vruchtbaar toch? Dus zeker een gek idee dat je over 2 weken weer zwanger kunt worden!

Ik wil nog niet te snel testen, want merk dat als ik bedacht heb dat we een bepaalde dag gaan testen ik er erg veel mee bezig ben. Wil het daarom maar zo lang mogelijk uitstellen zolang ik genoeg geduld heb
Alle reacties Link kopieren
Klopt inderdaad dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent. Mijn hele baarmoeder is mooi schoon van binnen waardoor een innesteling gemakkelijker kan plaatsvinden. Ook schijnen de hormonen die nog aanwezig zijn, voor extra vruchtbaarheid te zorgen. Moet nog even niet denken aan seks na de curettage

Ik ga er niet van uit dat het de eerste keer nu weer raak zou zijn. Zou wel leuk zijn natuurlijk maar zou ook wel heel toevallig en heel veel geluk zijn.



Milka, knap dat je kunt wachten hoor met testen. Zodra ik ze in huis had, lagen ze gewoon te branden in de lade. Ze moesten eruit en gebruikt worden. Haha, ik was echt niet te houden.



@ Jooo: Hoop dat je mis zit en mooi helemaal niet ongesteld gaat worden. Slijm blijft iets raars. Had er de dagen voor mijn curettage ook veel last van. Maar rond de eisprong is het toch een handige voorspeller.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames!!



Ik ben er nog hoor, ben alleen de afgelopen dagen echt vreselijk druk geweest, pff.



Maar wat fijn om te lezen dat het goed is gegaan Loesjesss!! Oh wat zul jij er tegen op hebben gezien.. Heb je het ook een beetje een plekje kunnen geven nu? Hopelijk kun je snel weer melden dat je weer zwanger bent! I'll keep my fingers crossed!



Blonde, wat een ontzettend naar bericht ook van jou zeg... Verdorie!!!! Moet je nog weer komen voor controle en hoe voel je je eronder?



Jooo & Milka, zijn jullie al ongesteld geworden???? Wat spannend!!!



Deppy, hopelijk toch goed getimed.. Maar is wel rot als je vriend juist in die dagen zo moet werken!!



Hier, ik voel me prima! Ben wel wat moe, maar dat mag geen naam hebben. Ik groei wel als een gek en weet niet hoe ik dit nog weken verborgen kan houden! Heb wel veel puistjes, maar goed ook daar word je niet ziek van

Van misselijkheid e.d. echt (nog) helemaal niks!!!

Dinsdag 6 weken, dus wat niet is ...... Ik geniet hier zo van, bij de eerste hing ik al 2 weken boven de wc haha...
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij bleek hij wel heel goed te werken Jooo :-)

Maar inderdaad gewoon nog even afwachten. Ik durfde ook pas echt blij te zijn na een tweede positieve test. Feestje wel leuk geweest?



Leuk weer van je te horen Ellepellie! Blij dat het zo goed met je gaat. Hopelijk blijven alle vervelende kwaaltjes achterwege en kun je er heerlijk van genieten.



Hier weer terug in de echte wereld. Ben verdikkie 4 kilo aangekomen sinds het begin van de zwangerschap. Heb me een beetje laten gaan met het troosteten. Dus nu weer even goed opletten. Heb ook nog steeds een bollere buik. Die zal wel langzaam weg gaan trekken. Darmen doen ook af en toe nog rare dingen.



Vandaag eens gaan genieten van het heerlijke weer! Wat een geluk, zo'n lekker weer aan het einde van oktober.
Alle reacties Link kopieren
halloo!

Ik ben er nog, even druk geweest en topic was steeds onvindbaar!

Maar we gaan deze week klussen, nu op dag 12 dus het komt eraan!

Ik vind het zo spannend en ben zo ongeduldig!



Ik heb geen tijd want ik ben op het werk maar ga snel uitgebreider reageren!!
Alle reacties Link kopieren
Wil er iemand aub mijn nod in de tabel aanpassen naar 7-11?

thanks!
Alle reacties Link kopieren
Gezellig dat je er ook weer bent All3gra.



Jooo, ondertussen al opnieuw getest?



Hier gaat het zijn gangetje. Miskraam begint door te dringen en ben af en toe wat verdrietig. Buikpijn wordt steeds minder gelukkig. Alleen nog last als ik me inspan.

Echt alle zwangerschapskwaaltjes zijn nu verdwenen op de rare darmen en opgezwollen buik na. Dat zal eventjes duren. Tijdens mijn zwangerschap was mijn libido ongeveer 0 maar die is nu ook weer gezellig terug aan het komen. Haha, heel fijn voor de komende tijd! Nu moeten we ons nog even inhouden totdat ik hersteld ben van de ingreep. Volgende week mogen we weer aan de slag, dan is waarschijnlijk ook mijn eisprong. Hoop dat ik hem weer zo goed kan voelen en het welbekende slijm weer kan spotten.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hee dames, hoe is het met iedereen?

Ik zit zelf op dag 40 cyclus en had zondag een negatieve test. Ik denk dus dat vorige week (aan het slijm te herkennen) echt m'n eisprong pas was . Dat zou betekenen dat ik ergens volgende week ongesteld wordt en m'n cyclus dan zo'n 47 dagen was. Echt super balen en vind het heel erg frustrerend!

@ Jooo_: pffff wat een lastige situatie dat je al een keer heel licht positief hebt getest. Kunt inderdaad niet veel meer doen dan afwachten Hoe is het nu met je? Heb je nog andere klachten?

@ Loesjesss: hoe is het nu met je? Gaat het nog steeds elke dag wat beter met je? Neem je tijd he!

@ All3_gra: succes en have fun!

@ Ellepellie85: jeeej je bent er nog en goed om te horen dat alles nog goed gaat met je. Nog steeds niet zoveel klachten? Fijn dat je je zwangerschap nu zo anders beleeft dan de vorige lijkt me
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Dat is shit Milka, zo'n lange cyclus! Maar wel nog altijd fijn als je je eisprong zelf kunt waarnemen.



Jooo, hoop heel hard op een positieve test zaterdag!



Hier gaat het vandaag weer prima. Gisteravond erg veel buikpijn gehad en ook veel bloedverlies. Ik denk dat dat het laatste restje was dat eruit moest. Als dat vandaag was doorgegaan, had ik het ziekenhuis gebeld maar gelukkig ging vandaag alles weer prima. Als het bloedverlies gestopt is, mag er ook weer geklust worden!
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven