Ben ik nou gek?

22-10-2014 16:11 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb dit voorjaar een mail gestuurd naar een man en daarin verteld dat ik gek op hem was en vond dat hij het moest weten. Aangezien ik een relatie heb, heb ik ook kenbaar gemaakt dat ik het een plek moest geven en dat hij niet hoefde reageren. Het idee 'uit het oog uit het hart'.

Daarna nog een paar keer contact met hem gehad, zakelijk, en ik kwam tot de ontdekking dat hij eigenlijk de liefde van mijn leven is. Ik heb toen besloten om dit aan hem te vertellen via de mail in de vorm van een gedicht. Hij heeft het nooit gehad over een vriendin, relatie of iets dergelijks, dus ik hoopte een kans te maken.



Een paar weken gingen voorbij......geen reactie, noppes! Vooral het feit dat hij helemaal niets van zich liet horen, vond ik echt zo erg. Een liefdesverklaring, jezelf zo blootgeven, kwetsbaar opstellen en dan niets horen......Dat deed zo'n pijn!



Na een paar weken de euvele moed om nog een mail te sturen met daarin dat ik het gedicht niet zomaar had verstuurd, daar goed over nagedacht had, het belangrijk voor mij was. Verder nog vroeg ik mij in die mail af of zo'n mail niet een antwoord verdient alleen al uit respect voor diegene, ik dus, die hem verstuurd. Dat ik mij door dit negeren erg gekwetst voelde en mij afvroeg waarom hij daarvoor gekozen heeft. Het duurde weer.....



Uiteindelijk belde hij mij op een moment dat ik niet kon bellen. Na een aantal dagen ontving ik een sms dat hij niet had gereageerd omdat hij niet wist wat hij ermee moest. Hij dacht dat het e.e.a. wel duidelijk was. Dat was het. Weer vaag, hoezo duidelijk?



Hij heeft nooit iets gezegd, gesuggereerd of wat dan ook. Hoe had ik het moeten weten? Natuurlijk, als het wederzijds was geweest zou hij gereageerd hebben, maar hij heeft nooit iets gezegd.



Mijn grootste probleem is eigenlijk.....dat hij alles zo heeft genegeerd.....is dat hoe je om gaat met iemand die aan jou de liefde verklaart? Ben ik nou gek? Hoe je gevoelens ook zijn, met zoiets ga je toch respectvol om? Ik ben behoorlijk op hem afgeknapt, maar vraag me ook af hoe ik me zo in hem heb kunnen vergissen! Ik ben boos op hem, voel me diep gekwetst. Is dat terecht? Til ik hier nou te zwaar aan? Is het normaal om niets te laten horen, doen alsof het er niet is?



Pfftt...heel verdrietig.....
Alle reacties Link kopieren
En je man/vriend weet hier ook van?



Tsja, ik zou ook niet weten hoe ik als ik, out of the blue, want zo lijkt het, zou reageren op een liefdesverklaring. Helemaal niet als diegene ook nog aangeeft dat daar geen reactie op nodig is.



Denk eerder dat ik zou denken 'oke' en het er idd verder bij laten.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Het is vooral gek om als gebonden vrouw een liefdseverklaring te sturen in gedichtvorm per mail, zonder dat daar enige aanleiding voor is.

Ik zou er behoorlijk de kriebels van krijgen.

Zijn zwijgen lijkt me meer dan duidelijk.

'Hoe kon ik het weten' vind ik dan ook een hele rare vraag van jou.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Jij praat over respectvol.....?
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Na je eerste mail had je beter de conclusie kunnen trekken dat hij niet van jou gecharmeerd is.
Alle reacties Link kopieren
Wat verwacht je dan? Hij hoeft helemaal niks hoor... Ook niet uit respect. Waarom verklaar je hem de liefde als je al een relatie hebt? Komt op mij vrij theatraal over allemaal.
Je verklaart je liefde via een mail en zegt er meteen bij dat je een relatie hebt en dat hij niet moet reageren.

Even later stuur je hem een liefdesgedicht en wordt boos omdat hij niet reageert en laat hem weten dat hij je daarmee kwetst.

En dit is iemand die je vooral zakelijk kent?



Als iemand mij zou benaderen zoals jij hem hebt benaderd zou ik maken dat ik wegkwam, wat een labiel gedoe zeg. Ik vind het ook niet terecht dat je boos op hem bent want hij doet niets verkeerd en als hij niet reageert is het duidelijk dat hij niets voor jou voelt. Jij zat al verkeerd op het moment dat je hem de liefde verklaarde terwijl je in een relatie zit.
Alle reacties Link kopieren
Zou ook niet weten hoe ik hierop zou moeten reageren.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Je reageert hier nu heel sterk vanuit je emotie, maar als je eerlijk bent, dan snap je dat hij het zich niet kan permitteren hierop in te gaan als zijn gevoelens niet wederzijds zijn en misschien heeft hij wel een vrouw in zijn leven en dan zou het een zeer gebrek aan respect zijn tegenover zijn vrouw om wel iets aan je te laten weten.

Hij heeft ook aangegeven dat hij niet weet wat hij ermee aan moet en dan lijkt het me meer dan duidelijk dat het niet wederzijds is.

Je hebt geluk gehad en ben op een goede man gevallen. Een andere had het misschien wel zien zitten om je eventjes alle hoeken van de slaapkamer te laten zien en je daarna te dumpen als een hete kool.

Respect voor die man.
Hoe zit het verder met je inlevingsvermogen in het dagelijks leven?

Allereerst naar je man toe, dit kan je toch niet maken?

Ten tweede naar die man toe, ik zou diegene die mij een liefdesverklaring per email toestuurde, zomaar out of the blue, een grote griezel vinden. Ik denk dat deze man ook gewoon denkt dat je niet helemaal lekker bent in je bovenkamer. Een getrouwde vrouw die je een liefdesverklaring stuurt..... hoe kan je jezelf erger voor gek zetten?
quote:carlahoek schreef op 22 oktober 2014 @ 16:11:

Heb dit voorjaar een mail gestuurd naar een man en daarin verteld dat ik gek op hem was en vond dat hij het moest weten. Aangezien ik een relatie heb, heb ik ook kenbaar gemaakt dat ik het een plek moest geven en dat hij niet hoefde reageren. Het idee 'uit het oog uit het hart'.

Daarna nog een paar keer contact met hem gehad, zakelijk, en ik kwam tot de ontdekking dat hij eigenlijk de liefde van mijn leven is. Ik heb toen besloten om dit aan hem te vertellen via de mail in de vorm van een gedicht. Hij heeft het nooit gehad over een vriendin, relatie of iets dergelijks, dus ik hoopte een kans te maken.



Een paar weken gingen voorbij......geen reactie, noppes! Vooral het feit dat hij helemaal niets van zich liet horen, vond ik echt zo erg. Een liefdesverklaring, jezelf zo blootgeven, kwetsbaar opstellen en dan niets horen......Dat deed zo'n pijn!



Na een paar weken de euvele moed om nog een mail te sturen met daarin dat ik het gedicht niet zomaar had verstuurd, daar goed over nagedacht had, het belangrijk voor mij was. Verder nog vroeg ik mij in die mail af of zo'n mail niet een antwoord verdient alleen al uit respect voor diegene, ik dus, die hem verstuurd. Dat ik mij door dit negeren erg gekwetst voelde en mij afvroeg waarom hij daarvoor gekozen heeft. Het duurde weer.....



Uiteindelijk belde hij mij op een moment dat ik niet kon bellen. Na een aantal dagen ontving ik een sms dat hij niet had gereageerd omdat hij niet wist wat hij ermee moest. Hij dacht dat het e.e.a. wel duidelijk was. Dat was het. Weer vaag, hoezo duidelijk?



Hij heeft nooit iets gezegd, gesuggereerd of wat dan ook. Hoe had ik het moeten weten? Natuurlijk, als het wederzijds was geweest zou hij gereageerd hebben, maar hij heeft nooit iets gezegd.



Mijn grootste probleem is eigenlijk.....dat hij alles zo heeft genegeerd.....is dat hoe je om gaat met iemand die aan jou de liefde verklaart? Ben ik nou gek? Hoe je gevoelens ook zijn, met zoiets ga je toch respectvol om? Ik ben behoorlijk op hem afgeknapt, maar vraag me ook af hoe ik me zo in hem heb kunnen vergissen! Ik ben boos op hem, voel me diep gekwetst. Is dat terecht? Til ik hier nou te zwaar aan? Is het normaal om niets te laten horen, doen alsof het er niet is?



Pfftt...heel verdrietig.....

Je geeft hier volgens mij antwoord op je vraag.



Hij hoeft er niks mee te doen en als hij er dan niks mee doet, ben jij teleurgesteld? Vraag je je af of he tnormaal is?
Alle reacties Link kopieren
quote:carlahoek schreef op 22 oktober 2014 @ 16:11:

Mijn grootste probleem is eigenlijk.....dat hij alles zo heeft genegeerd.....is dat hoe je om gaat met iemand die aan jou de liefde verklaart? Ben ik nou gek? Hoe je gevoelens ook zijn, met zoiets ga je toch respectvol om? Ik ben behoorlijk op hem afgeknapt, maar vraag me ook af hoe ik me zo in hem heb kunnen vergissen! Ik ben boos op hem, voel me diep gekwetst. Is dat terecht? Til ik hier nou te zwaar aan? Is het normaal om niets te laten horen, doen alsof het er niet is?



Pfftt...heel verdrietig.....



Ja, jij bent gek. Je verteld iemand (die je oppervlakkig kent) via de mail dat je gek op hem bent. Daar heeft hij niet op gereageerd.

En na wat zakelijke (!) contracten bedenk jij dat hij de liefde van je leven is (....).

Dit laat je hem weten via de mail, in een gedicht. Hij reageert weer niet. Jij vindt dat je respect verdient omdat je hem een gedicht hebt gestuurd met een liefdesverklaring. Hij reageert niet.

Hij SMS't je later met de mededeling dat het wel duidelijk zou moeten zijn. Jij snapt dat niet, je hebt een bord voor je kop.

Wat is er NIET duidelijk aan? Hij heeft geen interesse in je.



Stop met huilen en boos en teleurgesteld zijn. Haal een reep chocola, eet hem op en ga je niet meer gedragen als een stalkerige puber.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hetzelfde reageren als die man heeft gedaan. Als ik zo terloops, uit het niets van een vage bekende zo'n verklaring per mail krijg, zou ik helemaal niet blij zijn. En dan ook nog eens van een bezet iemand!



Ik zou ik dit gewoon uit zijn mond willen horen, pas nadat er serieuze afspraken waren geweest en nadat blijkt dat er een klik was.



Ik begrijp hem wel, hij is van slag en jouw mail is niet in goede aarde gevallen. Nogal logisch dat hij het doodzwijgt!
Alle reacties Link kopieren
Wat ben je nou aan het doen? Misschien eens kijken naar je thuissituatie?



Ik heb meer respect voor hem dan voor jou..
Nou ja.. dat dus..
Ik zou je nog net voor stalking aangeven ben ik bang..
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 22 oktober 2014 @ 16:19:

Hoe zit het verder met je inlevingsvermogen in het dagelijks leven?

Allereerst naar je man toe, dit kan je toch niet maken?

Ten tweede naar die man toe, ik zou diegene die mij een liefdesverklaring per email toestuurde, zomaar out of the blue, een grote griezel vinden. Ik denk dat deze man ook gewoon denkt dat je niet helemaal lekker bent in je bovenkamer. Een getrouwde vrouw die je een liefdesverklaring stuurt..... hoe kan je jezelf erger voor gek zetten?Bingo !
Alle reacties Link kopieren
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je dat iemand waarmee je zakelijk contact hebt de liefde van je leven is? Privé kan hij heel anders zijn.



Ik zou het heel benauwd krijgen als ik een liefdesverklaring van een klant zou krijgen. En daarna nog een gedicht. Oef.



Wat mij bevreemd, waarom heb je die eerste mail geschreven als het alleen was om een plek te geven?



Ben je trouwens eigen baas?
Man man man, wat ben je een aandachttrekker.

Eerst moet hij niet reageren, dan weer wel. Dan ben je weer gekwetst, terwijl je een relatie hebt.

Vind jij jezelf niet heel vermoeiend?

Jij bent respectloos bezig, niet hij.
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt ze niet alle 24 in 't kratje is 't niet?
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Om op de vraag in je titel in te gaan: Je hebt ze wel alle zeven op een rijtje, alleen de volgorde klopt niet erg.
Ik denk dat TO aan het genieten is van haar herfstvakantie...
Alle reacties Link kopieren
jij stuurt out of the blue een liefdesgedicht?

Ik zou hier ook niet op reageren. Zeker niet als ik weet dat de persoon en kwestie gewoon een relatie heeft

Wat een mafkees ben jij dan, dat je serieus denkt dat daar een reactie op komt



Je had toch in je eerste mail al gezegd dat hij niet hoefde te reageren?

Nou dan!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ehm. Dus. Tsja.



Ik denk dat je blij mag zijn dat deze man je niet aan heeft gegeven voor stalken!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Hoe ging het gedicht? Kun je zo goed dichten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven