Apple TV , Netflix, VPN en andere films

22-10-2014 10:46 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg Apple TV aan te schaffen. Ik heb een abonnement op Netflix en dmv een VPN server kijk ik ook naar Netflix USA en Netflix UK. Maar ik download ook nog wel eens een "losse" film



Kan dit via een Apple TV ? Dus kijken via die VPN en losse films ?



Zet ik die losse films dan in Itunes ? Moet ik dat eerst omzetten naar ander formaat ?



Heeft iemand een handleiding voor VPN/Gedownloade films kijken via Apple TV for dummies;-)
Jij hebt daar helemaal geen tijd voor mevrouwtje, hup naar de sportschool!
Alle reacties Link kopieren
Ik word oud. Herken alleen het woord Netflix. Vaag.



Sorry voor deze allerminst nuttige bijdrage.

Alle reacties Link kopieren
VPN doe ik niets mee, dus kan ik je niet mee helpen. Films downloaden doe ik wel en die zet je dan inderdaad in iTunes en speel je af met je Apple TV.
Alle reacties Link kopieren
Je kan de Apple TV ook laten jailbreaken. Dan kan je gewoon films en series streamen i.p.v. downloaden.
I would rather shit in my hands and clap
quote:Noah_ schreef op 22 oktober 2014 @ 10:51:

Ik word oud. Herken alleen het woord Netflix. Vaag.



Sorry voor deze allerminst nuttige bijdrage.

dan ben ik net zo oud...ik las ook enkel;"bla bla bla NETFLIX"
quote:tialtngo schreef op 22 oktober 2014 @ 10:53:

Je kan de Apple TV ook laten jailbreaken. Dan kan je gewoon films en series streamen i.p.v. downloaden.Correctie: ik voel me oud en dom. Jail wattuh????
Alle reacties Link kopieren
quote:tialtngo schreef op 22 oktober 2014 @ 10:53:

Je kan de Apple TV ook laten jailbreaken. Dan kan je gewoon films en series streamen i.p.v. downloaden.Kun je ook zelf doen, hoef je niet eens te laten doen.
Alle reacties Link kopieren
Ana Isabel.. Jahaaa... ik ga ook naar die sportschool.. maar er blijven genoeg uren over van de dag .. enne mijn kinderen kijken ook naar Netflix.. Manlief houdt van films kijken.. kortom.. reuze verantwoorde aanschaf..



Jailbreaken.. ook met die nieuwste (3e generatie)? Enne hoe moet dat dan..
Alle reacties Link kopieren
quote:Noah_ schreef op 22 oktober 2014 @ 10:51:

Ik word oud. Herken alleen het woord Netflix. Vaag.



Sorry voor deze allerminst nuttige bijdrage.

Ha ha.. ik heb tiener kinderen.. houd je jong
Alle reacties Link kopieren
quote:Ravati schreef op 22 oktober 2014 @ 10:52:

VPN doe ik niets mee, dus kan ik je niet mee helpen. Films downloaden doe ik wel en die zet je dan inderdaad in iTunes en speel je af met je Apple TV.Naar welk formaat zet je ze dan om ? Ik kijk graag films in Full HD (ivm TV)
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken ook via een VPN verbinding naar Netflix via Apple TV. Daar hoef je niks voor te downloaden. Gewoon selecteren op je scherm en afspelen.



Een gedownloade film kijken we zoals we altijd deden. Een externe harde schijf in de BlueRay speler en dan via dat ding kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:poldervrouw schreef op 22 oktober 2014 @ 11:01:

[...]





Naar welk formaat zet je ze dan om ? Ik kijk graag films in Full HD (ivm TV)Ik download alles in MP4, wij kijken idd ook alles in Full HD. Gewoon naar itunes slepen (map thuisvideo's) en dan staan ze ook meteen op je Apple TV (aangezien je je bibliotheek deelt). That's it! Heb er echt een waslijst met series en films opstaan, dus als ik eens ziek ben, hoef ik me weken niet te vervelen.
Alle reacties Link kopieren
Ravati, ik download in mkv bestand (speelt af via VLC) kan dat ook ?
Alle reacties Link kopieren
Nee, in principe niet (die speel ik normaliter ook af met VLC), maar ik kan wel alles wat ik doe op m'n laptop via Airplay op Apple tv streamen (dus tv gebruiken als 2e scherm zeg maar), dus zou je het evt zo kunnen doen. Of je zou het via een jailbreak kunnen omzeilen. Wij hebben em niet gejailbreakt, omdat de vaste websites waarvan wij series en films downloaden alles in MP4 hebben, dus dat levert geen problemen op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven