Hebben jullie dit ook weleens?

22-10-2014 15:20 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat je het allemaal effe goed zat bent; je werk, je collega's, familie, vrienden, kennissen en buren... je levenspartner! Je huis, het weer, al het onnodige gezeik in je leven?! Dat je op zulke momenten gráág een huisje voor jezelf hebt, met niemand rekening hoeft te houden?



Herkenbaar? Of weet je helemaal niet waar ik het over heb



Het zijn gewoon van die dagen dat ik de boel de boel wil laten en alles wil veranderen, in theorie dan. In de praktijk toch eigenlijk niet echt, want ergens heb ik best een mooi en fijn leven, wel met verbeterpuntjes uiteraard
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, dat heb ik ook wel eens. Daarom ben ik zelfstandig ondernemer geworden.



Neem een lekker glas wijn en heb gewoon een middagje *** aan iedereen. gaat het morgen weer een stuk beter. Echt.
Alle reacties Link kopieren
Wordt het dan niet erger, als je zelfstandig ondernemer bent? Ik zou bang zijn dat ik me nog meer ga ergeren namelijk

Ja, ik geniet van deze dag en je hebt gelijk, morgen gaat alles beter!
Ja regelmatig. Maar dat is dan niet anders, er zullen maar weinig mensen zijn die vinden dat hun leven altijd alleen maar leuk is.
Alle reacties Link kopieren
Daarom forum ik. Jullie kan onder de negeer zetten.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
@Merisi; kwestie van effe accepteren en weer doorgaan?
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen herkenning. Soms ben ik mijn collega's zat, dan denk ik 'over 3 uur ben ik weer thuis'. En als de buren mij irriteren, dan ga ik lekker een wandeling in het bos maken en geniet ik van de mooie luchten, de lekkere geur, het stampen door de bladeren.



En soms heb ik gewoon nergens zin in en doe ik niks en hang ik op de bank met een boek en een pot thee. Ofzo.



Alles gaat voorbij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als ik alles zat ben, dan verzin ik iets om mezelf mee te verwennen, dan komt de flow vanzelf wel weer.

Al is af en toe mopperen wel lekker natuurlijk.
FF offtopic: Hoe was je vlucht Merisi?
Alle reacties Link kopieren
quote:Anna_69 schreef op 22 oktober 2014 @ 15:30:

Wordt het dan niet erger, als je zelfstandig ondernemer bent? Ik zou bang zijn dat ik me nog meer ga ergeren namelijk

Welnee. Ik bepaal zelf wanneer, hoeveel en eventueel met wie ik samenwerk. Vooral alleen en vanuit huis. En als ik op pad moet, weet ik waarvoor ik het doe; vanuit mijn passie.

Maar vooral het niks met collega's te maken hoeven hebben is echt heerlijk!



Ja, ik geniet van deze dag en je hebt gelijk, morgen gaat alles beter!Tuurlijk gaat morgen alles weer beter. Waarschijnlijk vanavond al, als je lekker aan het relaxen bent.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat al een stuk beter! Vooral niet vergeten dat alles maar een momentopname is... this too shall pass! Dank allemaal voor de reacties
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde dat ik mensen in mijn irl op de negeer kon zetten. :D



En ja hoor, regelmatig gil ik: IK WIL NAAR HUIS!!! ook als ik thuis ben. OF "IK GA NAAR EEN HOTEL JULLIE REDDEN JE MAAR"



Ik denk alleen dat ik dat exact een halve dag leuk vind. :D
Alle reacties Link kopieren
Ik roep thuis geregeld, dat ik op kamers ga (eeuh, thuis is voor mij 'man en kinderen', niet nog bij mijn ouders).



meestal als ik me zo voel... moet ik ongesteld worden trouwens
Ik had dat wel toen ik nog samen met ex was. Nu ik al jarenlang geen partner meer heb kan ik er soms wel enorm naar uitkijken tot het bedtijd is van de kinderen. Lekker de avond voor mezelf en niemand die aandacht wil en me aan mijn kop zeikt, heerlijk.
Ik heb dat elk half jaar echt dat gevoel, ik heb soms tijd alleen nodig om bij te komen en met kinderen en man ben je nooit eens echt alleen, hooguit een paar uurtjes.

Mij lijkt het heerlijk om ze een paar dagen uit logeren te doen, ook manlief en dan in mijn eigen huis een paar dagen op vakantie te zijn helemaal alleen
Alle reacties Link kopieren
Ik woon alleen en dat bevalt me prima. Geen partner en kind waar ik rekening mee moet houden. Vrijheid, blijheid. Om die reden wil ik ook geen kinderen. Want dan ben je nooit meer echt vrij. Maar ik heb ook wel eens dagen dat ik nergens zin in heb. Dan zou ik eigenlijk de badkamer moeten poetsen of alles stofzuigen. Dan laat ik het maar liggen. Tot ik me eraan ga ergeren.

Maar bij vlagen ben ik de eisen van de maatschappij zo beu. Je moet je ontwikkelen, iets van je leven maken, sterk, aantrekkelijk zijn, veel vrienden hebben. Net of je alleen dan iets voorstelt. Soms zou ik willen dat het leven een grote vakantie was. Zonder verplichtingen.
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar! Daarom vind ik het ook heerlijk dat mijn vriend in ploegen werkt. Ik zit tijdelijk in dagdienst maar ga ook de ploegen weer in straks. Voor mij werkt dat perfect! Zo heb je regelmatig es wat tijd voor jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Elke maand weer. Zodra in begin te huilen en mijn vriend met chocola aan komt zetten begint er weer wat te dagen.
Alle reacties Link kopieren
"Fijn" dat jullie er ook weleens last van hebben, ik begon me al een beetje weird te voelen

Maar net als wat iemand al zei hier;, het is leuk voor een middagje. Ik wil ook niet écht een eigen flatje, maar op die momenten lijkt het de oplossing. Ik voel me al heel anders nu dan vanmiddag, echt een momentopname dus. Zolang dat het blijft en ik niet de hele week zo denk, komt het wel goed met mij
Alle reacties Link kopieren
Dit heb ik ook een paar keer per jaar. Nu heb ik wel het geluk dat ik alleen woon en geen relatie heb. Maar soms komt alles en iedereen me echt de neus uit. Dan heb ik ook echt geen zin om sociaal te zijn. Dan zet ik lekker mijn telefoon uit, en sluit ik me op in mijn huis en meet ik me een soort kluizenaarsbestaan aan, voor hoe lang het kan. Vaak helpt het ook als ik op vakantie ga, alleen, ver weg van alles en iedereen: heerlijk! Maar ja dat kan natuurlijk niet iedere keer (kon het maar)



Je bent in ieder geval echt niet de enige die dit heeft. Dus nee, niks raars aan. Morgen gaat het vast weer beter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nu last van haha

Maar, ik heb lekkere dingen en een fles wijn dus morgen gaat het vast wel weer.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Ik voel me wel vaker zo en deels komt dat door iets van dat moment. Dat probeer ik dan los te laten omdat ik weet dat het toch zo weer over gaat.

Deels omdat ik niet helemaal tevreden ben met hoe mijn leven is. Daar probeer ik iets aan te doen, stapje voor stapje.

En ik probeer te accepteren dat frustratie er ook bij hoort en daarnaast om het leven voldoende leuk te maken.
quote:O.L.L.A schreef op 22 oktober 2014 @ 20:44:

Ik heb er nu last van haha

Maar, ik heb lekkere dingen en een fles wijn dus morgen gaat het vast wel weer. Proost luv, drink maar een lekker glaasje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 22 oktober 2014 @ 20:47:

[...]





Proost luv, drink maar een lekker glaasje.

Proost, liefje!

Hoe was het in good 'ol London?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:O.L.L.A schreef op 22 oktober 2014 @ 20:48:

[...]



Proost, liefje!

Hoe was het in good 'ol London?



Druk!

Maar heerlijk gegeten bij Ottolenghi en veel mooie kunst gezien.

Hoe was jullie vakantie?



Sorry TO voor OT

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven