Napraattopic 6 (Lees OP voor gewijzigde regels!)

04-10-2014 19:51 3154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:

Bans bespreken Bantopic

Beleid bespreken

Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)



*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

Het uitvechten van privé-vetes.



Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star! Ik zweer je ik heb vandaag nog een hele tijd zitten zoeken via de "british tv actresses" wiki pagina en ik ben tot letter H gekomen. Maar ze staat er nog niet tussen.

Ik blijf zoeken
quote:BellatrixVanDetta schreef op 22 oktober 2014 @ 15:36:

Dankjewel!

Het valt me allemaal zo mee en ik merk al positieve veranderingen.



Hoe is het met jou vandaag?

Las dat je al denkt over een verse puppy?Fijn Bella
quote:Merisi schreef op 22 oktober 2014 @ 16:25:

Star! Ik zweer je ik heb vandaag nog een hele tijd zitten zoeken via de "british tv actresses" wiki pagina en ik ben tot letter H gekomen. Maar ze staat er nog niet tussen.

Ik blijf zoeken Je hebt nog wat letters te gaan dus.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 22 oktober 2014 @ 15:36:



Las dat je al denkt over een verse puppy?



Puppies, puppies!



Alle reacties Link kopieren
Stora



MrsS



Je spreekt zo liefdevol over jouw Brutus.

Ik denk dat elke pup in zijn pootjes mag knijpen met een baasje als jij.



Ik krijg mijn logeerdog weer met de Kerstvakantie. Een week.

Ik kijk er al naar uit!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Aaaaah Stora....*smelt*



Net kennisgemaakt met een superlieve, enorm enthousiaste golden. Wat een heerlijk beest, maar moet nog wel het een en ander leren. 1,5 jaar oud. Nu afwachten of beide partijen het eens zijn over het overnemen...



We hebben nog een paar andere lijntjes uitstaan (al iets te vaak ernaast gegrepen, we willen per se een herplaatser), maar dat is via een organisatie, deze was van een particulier.
Alle reacties Link kopieren
Ah, Ginger wat lief van je om voor een herplaatser te gaan.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alleen maar herplaatsers gehad, en alleen maar schatten gehad. Dan haal ik met liefde nog zo'n schat ergens weg waar hij niet op zijn plek zit. Al moet je dan af en toe flink door de ballotage ;)
Hebben jullie al eens op de site van Mirtos gekeken?

http://www.mirtos.nu/baas_gezocht

Zitten ook veel bijzondere dieren die een 2de kans verdienen.
quote:*Ginger* schreef op 22 oktober 2014 @ 17:08:

Alleen maar herplaatsers gehad, en alleen maar schatten gehad. Dan haal ik met liefde nog zo'n schat ergens weg waar hij niet op zijn plek zit. Al moet je dan af en toe flink door de ballotage ;)



Ik heb geen problemen met ballotage, ik vind het alleen maar goed. Al kneep ik 'm wel bij de fokker het eerste gesprek

Herplaatsers uit andere landen heb ik niks mee. Ik heb voorkeur voor bepaalde rassen en dat is dan vaak lastig. Herplaatsers via rasvereniging vind ik geen probleem.



Katten, konijnen en ratten daarentegen zijn wel allemaal zieligerds die ik per se wilde redden
Ik zal als ik de iPad terug heb geconfisqueerd van dochter even kijken, bieb, bedankt voor de tip.



Star, ballotage is zeker goed, maar ik ben dan toch wel zenuwachtig. Of ze me wel goed genoeg vinden, kind goed genoeg enz enz. Die vandaag vond de tuin wel heel klein. Klopt, maar gelukkig wonen we tegenover het bos. Nou ja, dat soort dingen.

Herplaatsers uit andere landen, had niet mijn voorkeur maar nu zat er toch een knappe Toller tussen... Mijn favoriet. Mans ras is Golden Retriever. Maar het hoeft niet per se dat ras te zijn, ook geen zuivere. Maar ik kijk dus niet naar Staffordachtigen, trekt me niet, en niet naar formaat iemiemini. Ik wil wel met een Hond wandelen
Ik zie nu dat dit mopje nog een huis zoekt. Ik ga manlief stalken

Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 22 oktober 2014 @ 18:01:

Ik zie nu dat dit mopje nog een huis zoekt. Ik ga manlief stalken

[afbeelding]



Dat is als ik het goed zie een Ierse Wolfshond pup.

Hou je er rekening mee dat dat een formaatje Deense dog wordt?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 oktober 2014 @ 18:04:

[...]





Dat is als ik het goed zie een Ierse Wolfshond pup.

Hou je er rekening mee dat dat een formaatje Deense dog wordt? Jaaaaaaaaa ik hou d'r van
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 22 oktober 2014 @ 16:42:

[...]





Puppies, puppies!



[afbeelding]



Enorm cute, maar ik ben toch minder van de hele grote honden.

Het zijn bijna altijd van die lobbige, sullige, énorm rustige goedzakken.

Ik zoek meer uitdaging en spirit bij een hond.

Niet zo heel verrassend, denk ik?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 oktober 2014 @ 18:06:

[...]



Ik zoek meer uitdaging en spirit bij een hond.

Niet zo heel verrassend, denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor bij RTL4 net dat ze asielhonden willen gaan aanbieden tijdens het weeroverzicht.



Edit: en inderdaad, ze hadden er een hond bij, grappig wel.

En tegelijkertijd triest dat de asiels blijkbaar zo vol zitten dat ze dit soort dingen nodig vinden.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Wat een schitterende hond bij RTL4 , die is zo weg!
De asiels zitten al goed vol, maar ik merk wel dat er steeds meer honden ook uit het buitenland gehaald worden. Het aanbod is enorm. Als je bv op dierenasiels.com kijkt is een groot deel afkomstig uit het buitenland. En enerzijds denk ik ja die gun je ook een mooi leventje, maar anderzijds, het betekent wel wat voor de honden die hier al in het asiel zitten.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder heeft twee honden uit het buitenland (Spanje). Ze heeft speciaal voor deze beestjes gekozen omdat buitenlandse asielen vaak ook in slechtere staat zijn dan Belgische/Nederlandse asielen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor het eerst iemand onder de geneer gezet. Moest even zoeken waar die knop zat, maar wat een rust. Had jullie hier wel over iemand zien klagen, maar toen was ik haar diaree van commentaar nog niet tegengekomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:manmar schreef op 22 oktober 2014 @ 19:00:

Ik heb voor het eerst iemand onder de geneer gezet. Moest even zoeken waar die knop zat, maar wat een rust. Had jullie hier wel over iemand zien klagen, maar toen was ik haar diaree van commentaar nog niet tegengekomen.O, de geneerknop, bestaat die ook?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 oktober 2014 @ 18:06:

[...]



Het zijn bijna altijd van die lobbige, sullige, énorm rustige goedzakken.





Zeg, mijn honden lebberen regelmatig mensen omver hoor.





Herplaatsing is altijd mooi; ik ben nog steeds lid van de NL-se Newf rasvereniging en in het clubblad worden regelmatig stukjes geplaatst over herplaatsers. Soms zooooo schrijnend. Ik zou ook wel graag een Newf herplaatser willen maar het is ontzettend moeilijk honden deze kant op te krijgen én ik heb 2 honden dus het risico dat het niet zo klikken is te groot. Ik zou om deze rededen zoïzo al niet in aanmerking komen.



Over honden uit buitenlandse asielen halen heb ik nogal een uuuh, niet zo'n milde mening. Iets met instandhouding.
quote:manmar schreef op 22 oktober 2014 @ 19:00:

Ik heb voor het eerst iemand onder de geneer gezet. Moest even zoeken waar die knop zat, maar wat een rust. Had jullie hier wel over iemand zien klagen, maar toen was ik haar diaree van commentaar nog niet tegengekomen.O, wie dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 oktober 2014 @ 19:16:

[...]





O, de geneerknop, bestaat die ook? Ja sorry, ik kan je geen bronvermelding geven, maar toen ik hier las over de geneer ipv negeerknop, vond ik het zonde om niet te gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven