Gezellige (mama) vriendinnen gezocht in Breda e.o.

13-09-2014 10:27 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden,



Ik ben op zoek naar gezellige, vrolijke meid(en) de in de buurt van Breda. Met of zonder kinderen tussen 25-40 jaar. Ik vind t leuk om gezellig even een theetje te doen, een wijntje, lekker kletsen, stadten, sporten noem maar op. afhankelijk van het weer vind ik zwemmen en wandelen ook erg fijn! Ik zoek ook nog een sportmaatje. Zit nu bij blackandwhite en doe graag aan zwemmen. Maar zoals bij iedereen ontbreekt de motivatie wel eens :-)



Ik ben 30 jaar en heb een dochter van 10 maanden en woon in Breda! Ik zou t leuk vinden om in contact te komen! Je kan me altijd een berichtje sturen!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hee pliena,



Ik zag je oproep je net en ook ik ben nog op zoek naar een sportmaatje. Ik doe wel andere sporten dan jou, hardlopen en mountainbiken namelijk. Maar ik ben altijd wel in voor andere sportieve activiteiten.

Ook gezellig samen wandelen, kletsen, theetje/terrasje doen lijkt me leuk.

Misschien kunnen we eens mailen en kijken of het klikt?

Ik ben trouwens 26jr, sinds kort weer single, net naar Breda verhuisd en ik heb geen kids.



PS ik probeerde je net een pbtje te sturen maar die functie heb je uitstaan, mijn email kan ik dus niet doorgeven nog
Alle reacties Link kopieren
He walnootje,



Wat leuk dat je reageerde.ik ben nog niet zo bekend met de Viva site, maar zou het zeker leuk vinden om contact op te nemen!

Kunnen we eens even kijken wat voor sporten we leuk vinden en kijken of het klikt. Ik ga aan de slag om een pb te proberen!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Pliena,



Ik ben ook nog op zoek naar een sportmaatje! Ik zit officieel wel bij een andere club, maar doe daar weinig anders dan contributie betalen op het moment . Mijn zoontje is even oud als jouw dochter, dus samen fietsen en wandelen is ook erg leuk. Je kunt me mailen op xxx.



Groetjes,

Henkelien
Alle reacties Link kopieren
He henkelien!



Leuk! Ik ga je een mailtje sturen. Heb alleen een privé email. Dus stuur morgen even berichtje naar je.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey Pliena,



Ik ben (nog) geen lid van een sportschool maar hou wel van sporten zoals hardlopen en fietsen (mountainbiken). Ik ben niet heel fanatiek maar lekker actief buiten bezig zijn vind ik heerlijk. Het lijkt mij wel leuk om meer mensen uit Breda te leren kennen.

Ik ben trouwens 30 jaar en woon in net buiten Breda, naast sporten hou ik van gezellig kletsen met thee of wijntje erbij.

Ik heb zojuist gevonden waar ik de functie van prive berichten aan moest vinken. Dus dat zou moeten werken.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ha kia,



Ik heb je een berichtje gestuurd!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik zou ook leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen. Ik woon Etten leur. Getrouwd twee Kinderen 8 mnd en 2 jaar. Lid van sportschool.
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Ik ben een mama van 2 kinderen. 1 van 2 jaar en 1 van 5 maanden.



Het lijkt me leuk om in contact te komen met jullie.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



We kunnen evt. Ook met z'n allen een x in de stadion Breda afspreken en wat gaan drinken? Wie heeft daar zin in?



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven