Het grote kleine problemen topic van de nerds onder ons!

15-06-2011 20:28 2151 berichten
Welkom *knipt lintje door* in ons grote kleine problemen topic!



Dit topic is speciaal in het leven geroepen voor kleine, snel te fixen problemen!



Heeft je laptop kuren en wil ie niet meer opstarten?



Probeer je al dagen om je webcam te installeren maar krijg je het maar niet voor elkaar?



Ben je je o zo belangrijke bestanden kwijt omdat je dacht dat backuppen zoooo 1998 was?



Begint je hardeschijf te roggelen?



Heb je eindelijk een draadloze router die heel erg goed is volgens de meneer in de winkel maar krijg je hem niet aan de praat?



Kortom, wij, de niet licht-verdragende, neurotische, contactgestoorde nerds, lossen het voor je op!



En dan is het nu tijd voor de kleine lettertjes, de adders onder het gras, etc, etc... Ja, want we zien er misschien achterlijk uit, maar dat zijn we niet!



Er zijn een paar belangrijke stappen in de wereld van computers die je gedaan moet hebben zodat ons en jouw leven makkelijker wordt. Ja, het vooroordeel klopt, wij zijn inderdaad arrogant.















Zo, heb je dat allemaal gedaan en heeft het je probleem niet opgelost? Dan helpen wij je graag!



Alle reacties Link kopieren Quote
quote:roxie1990 schreef op 18 augustus 2014 @ 22:34:

[...]





Nee ik kan de toets er niet afhalen. Vuil had ik ook aan gedacht en geprobeert schoon te maken,helaas heeft dat niet geholpen.

Bedankt voor het mee denken.Je zou kunnen proberen om de muisknoppen om te draaien via het controlepaneel. Dan is je rechter muisklik je linker muisklik. Probleem blijft natuurlijk dat dan de rechter muisklik, die nu links zit, niet werkt.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Pumps_italiaans schreef op 25 september 2014 @ 20:03:

@nushy

Ik heb net een nieuw apparaat en daar stond bij dat ik de accu eerst 3x volledig opgeladen moest hebben voordat deze optimaal werkt.

Misschien kan je daar op zoeken. Maar vraag het anders even na bij een winkel die ze ook verkoopt. Ik doe dat bij een winkel hier in de buurt. Daar hebben ze personeel die ook echt weten wat ze verkopen en regelmatig contact hebben met gebruikers.

Dat komt niet vaak voor. Maar ik ben blij dat ik zo'n winkel in de buurt heb gevonden. Daar krijg ik ook service. Geen commerciële toezeggingen waar niemand iets mee kan.



O ja, ik heb e.e.a. verwijderd en elders opgeslagen. Ik had geen reacties gekregen. Verder heb ik ook geen reacties meer nodig.



De weg gehaalde regels is dus GEEN spam.

Voor deze batterij is het niet nodig, maar ik heb het alsnog gedaan en het heeft helaas niet geholpen. Het enige wat helpt is geen zware programma's draaien voordat ik m'n laptop op de lader aansluit, want dan wordt hij blijkbaar te warm om op te laden (geen idee hoe dat komt) en duurt het een kwartier voordat ik op kan laden.

Dankjewel in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe kan ik de Independer reclame die sinds gisteren steeds verticaal op mijn scherm verschijnt verwijderen?

Gaat dwars door alle tekst heen, uiteraard alleen op Viva forum
Iemand een idee waarom het geluid niet meer werkt op mijn PC?



Ik heb W8.1 en ik heb eigenlijk alleen een legale CD van Anoek geluisterd en dat ging goed. Het volume staat op 100% en toch is er geen geluid.



Iemand een idee?
Alle reacties Link kopieren Quote
waarom kan ik geen filmpjes meer afspelen op Facebook. Ik heb gegoogled, zelfs alle artikelen gelezen die mij het antwoord zouden kunnen verschaffen. Flash player(de nieuwste)er af gehaald, opnieuw geïnstalleerd, compu, opnieuw opgestart, maar ik krijg een draaiend af-speelteken, daarna springt het beeld op zwart.Hoe kan ik dit euvel verhelpen.

oh ja, ik heb een MAC 10.8.5



hopelijk heb ik morgen de oplossing al via jullie gehad.
volg je hart, want dat klopt.
Na een update gaat het geluid weer goed, maar ik heb nu via google een heleboel spam terug die ik had weg geklikt.



Flash player terug zetten naar de vorige versie?

Probeer anders eens rechtstreeks een filmpje te draaien via youtube. Daar krijg je misschien rechtstreeks foutmeldingen te zien en kan je gerichter zoeken naar de foutsituatie. Ik heb door google andere situaties waar ik graag van af wil. Ik heb geen MAC.



Ik heb dus het installeren van de nieuwste versie van Flash player gewoon weg geklikt en kan met geluid filmpjes via youtube kijken. Hiervoor deed het geluid het niet meer.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:yagua schreef op 22 oktober 2014 @ 22:09:

waarom kan ik geen filmpjes meer afspelen op Facebook. Ik heb gegoogled, zelfs alle artikelen gelezen die mij het antwoord zouden kunnen verschaffen. Flash player(de nieuwste)er af gehaald, opnieuw geïnstalleerd, compu, opnieuw opgestart, maar ik krijg een draaiend af-speelteken, daarna springt het beeld op zwart.Hoe kan ik dit euvel verhelpen.

oh ja, ik heb een MAC 10.8.5



hopelijk heb ik morgen de oplossing al via jullie gehad.

facebook gebruikt tegenwoordig html5 als ik me niet vergis, geen flash meer.



dus moet aan je browser liggen. die updaten. overigens zie ik dat je os x 10.8 hebt, 2 weken geleden is 10.10 yosemite uitgekomen, ik raad je aan je os x helemaal te updaten.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Pumps_italiaans schreef op 23 oktober 2014 @ 12:29:

Na een update gaat het geluid weer goed, maar ik heb nu via google een heleboel spam terug die ik had weg geklikt.



Flash player terug zetten naar de vorige versie?

Probeer anders eens rechtstreeks een filmpje te draaien via youtube. Daar krijg je misschien rechtstreeks foutmeldingen te zien en kan je gerichter zoeken naar de foutsituatie. Ik heb door google andere situaties waar ik graag van af wil. Ik heb geen MAC.



Ik heb dus het installeren van de nieuwste versie van Flash player gewoon weg geklikt en kan met geluid filmpjes via youtube kijken. Hiervoor deed het geluid het niet meer.ook youtube maakt tegenwoordig gebruik van html5, niet flash.
Dat geloof ik graag, maar bij youtube krijg ik wel een melding om de laatste versie van flash te installeren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kort vraagje: hoe krijg ik mijn avatar weer strak?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren Quote
Kort vraagje: hoe krijg ik mijn avatar weer strak?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Misschien ben ik gewoon te blond hoor, maar waarom krijg ik geen smiley's meer in mijn berichtjes? Ik druk op dat smiley ding onder het deel waar je in typt maar er gebeurd niets... Wat doe ik fout?
Alle reacties Link kopieren Quote
http://forum.viva.nl/forum//reactie-en- ... /246023/40
Je bent zelf een theepot
:-) Smiley werkt bij mij ook niet meer.

Ik had trouwens al langere tijd problemen. Vooral bij het forum van Viva.

Bekijk berichten zit er ook niet meer op.



Hier boven krijg je het 2e door een : en ) er achter. De 3e ; en - en ) achter elkaar.



Je kan wel je eigen post melden. Dat kon eerst niet. Melden via stafje.
Quoten gaat wel, maar tekst toevoegen lukt dan niet meer bij mij.

Kleurtje ook?
:-b
Dank je SuzanneSuus, ik kan gewoon niets vinden, dus ook dat topic niet. Maar ik heb er even mijn zegje gedaan. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel andere vraag: kun je in Viber de bellijst verwijderen? Ik heb al op internet zitten zoeken, maar vind het antwoord niet. Ik zie ook niet zo'n mogelijkheid in Viber.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil ook nog steeds een strak avatar-plaatje, hoe kan ik dat doen?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Smileys doen het weer.
http://forum.viva.nl/foru ... orum/list_messages/246023



Via Forum bovenaan en actieve forums krijg je toegang tot de meeste. En deze is heel actief.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Pumps_italiaans schreef op 02 november 2014 @ 11:50:

http://forum.viva.nl/foru ... orum/list_messages/246023



Via Forum bovenaan en actieve forums krijg je toegang tot de meeste. En deze is heel actief.Oké, dat is dus bekend en wordt t.z.t. (hopelijk) opgelost, begrijp ik?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
@ Pumps Italiaans, ik kan je nog steeds niet quoten, maar ook geen smiley's hier... blegh!
Ik weet helemaal niks...



Lang geleden, toen er nog geen nieuw forum was.

Was ik een keer aan het webshoppen voor nieuwe enkellaarsjes, ...... en sneakers ....... en vesten.

Toen was er iets aan de hand met mijn scherm.. Even op het Viva forum en al mijn instellingen waren zomaar verdwenen. Alles was zwart en de donkere letters waren geel.

Onleesbaar dus. Zelfs mijn bureaublad was veranderd.

Gelukkig had ik support van mijn provider en die heeft mij geholpen om alles weer goed te krijgen. Dat was een mazzeltje, omdat ik net een nieuwe applicatie had geïnstalleerd die ook bij hen was gekocht.

O ja, de letters waren ook minuscuul klein.



Ik weet nu dat er werk in uitvoering was op het forum van Viva. (Ik had het open staan, terwijl ik op een webshop aan het kijken was.)

Dat is alles. :( Smileys lukt nu ook niet.
Nieuw tabblad openen bij een link gebeurt ook niet. Dat kan ook heel verwarrend zijn via zo'n klein schermpje.

Niet overal kan je terug naar vorige.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven