vrouw wil geen sex?

22-10-2014 11:49 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
graag advies!



ik ken nu een leuk meisje bijna 2 maanden. samen op veel dates geweest en zo. ken haar via via. ze zegt dat ze mij heel leuk vind, maar wil steeds niet met me naar bed.



vrienden van me kennen haar al eerder en weten dat ze met andere jongens wel sex heeft gehad maar wil niet met mij? hoe los ik dit op?
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 22:02:

en waarom wil ze dan wel op date met mij?Om je dus beter te leren kennen. Om te kijken of je iemand bent aan wie ze zich open wil stellen. Iemand die haar op haar gemak doet voelen, iemand die om haar geeft, iemand die helemaal voor haar wil gaan. Zie daten een beetje als een proefperiode, om te zien of een persoon bij je past en of je daar meer van zou willen dan alleen vriendschap.
Alle reacties Link kopieren
ja is toch zo, ze wil blijven daten, dan is ze toch open voor meer dan vriendschap.
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 22:07:

ja is toch zo, ze wil blijven daten, dan is ze toch open voor meer dan vriendschap.

Wie zegt dan dat ze dat niet is? Jij.

Ze wil alleen nog geen seks.
Alle reacties Link kopieren
Boy o boy, groei maar snel op! Echt wat wil je dan? Dat ze te makkelijk is? Dat ze dus zo haar beentjes spreid? Je wilt toch neem ik aan wel een meisje met zelfrespect?

Wellicht wil ze het serieus met jou, kijken of jij het ook serieus met haar wilt en het niet alleen om de seks doet. Want een serieuze relatie draait niet alleen om seks. Zou jij dan bij haar weggaan als ze zwanger is en geen zin heeft, als ze ziek is en geen zin heeft of als ze in het ziekenhuis ligt?

Dus blijf haar verwennen, wijst ze je alsnog af, dan zegt dat meer over haar dan over jou. Maar als ik wist dat mijn vriend zo respectloos praat over mij, als jij over haar, dan was ik weg!



En als je zo praat, mag ik hopen dat je officieel nog onvolwassen bent, want je praat echt respectloos, vol spellingsfouten en grof.
Waarom vandaag doen wat morgen kan.
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 22:02:

en waarom wil ze dan wel op date met mij?





Om je te leren kennen schat. En als jullie elkaar even leuk vinden, dan komt er seks.



Jij date om te seksen, zie je het verschil dan niet?



Zij heeft donders goed in de gaten dat seks op plaats 1 staat bij jou, daarna komt de relatie pas. Foute volgorde dus vriend.



Jij geeft haar niet het gevoel belangrijk te zijn in je leven, jij wilt seks en zij past daarvoor.



Hoe moeilijk is dat te begrijpen?
Alle reacties Link kopieren
ik praat niet eens over haar, heb alleen gezegd dat ze leuk is dus niet zeuren.
Lijkt me wel duidelijk dat ze niet onmiddelijk nieuwsgierig is naar je pik.



Meisje is dus waarschijnlijk wat minder oppervlakkig dan jij.
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 22:07:

ja is toch zo, ze wil blijven daten, dan is ze toch open voor meer dan vriendschap. Ze wil blijven daten. Ze wil je dus beter leren kennen. Dat is nog geen garantie voor seks, dat geeft alleen aan dat ze je interessant vindt. Praten jullie ook? Deel je gedachten met haar, gevoelens, emoties? Wil je haar echt als jouw vriendin? Of wil je alleen met haar vrijen en je opties verder open houden?
Alle reacties Link kopieren
eerst kijken hoe de sex is, daarna zie wel of ik relatie wil toch
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 22:10:

ik praat niet eens over haar, heb alleen gezegd dat ze leuk is dus niet zeuren.Dus ze is alleen maar leuk en je wilt seks, er zit geen achterliggende gedachten achter voor een relatie of zo. Je wilt slechts neuken!
Alle reacties Link kopieren
nee ik wil best relatie met haar, maar niet met iemand die slecht is in bed. is gewoon logisch.
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 22:15:

eerst kijken hoe de sex is, daarna zie wel of ik relatie wil tochEn voor veel vrouwen (en mannen) werkt het dus precies andersom. Eerst kijken of iemand relatiemateriaal is, dan seksen. Stel nu dat de seks tegenvalt? Dan dump je haar. Ze loopt dus het risico dat zodra ze zich aan je geeft, je haar laat vallen. Veel vrouwen zouden zich op zo'n moment gebruikt voelen.
Schep je tegen haar ook op dat je iedere dag een andere meid hebt?



Want je klinkt behoorlijk desperate.



Ik denk dat ze je donders goed door heeft en dus groot gelijk heeft.
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 22:15:

eerst kijken hoe de sex is, daarna zie wel of ik relatie wil tochdan hoop ik dat je, met deze instelling, tegen heel veel teleurstellingen aanloopt en geen relatie krijgt. Wat een egoïstische instelling. Ik hoop dat de dames, net als je huidige vriendin, je snel doorhebben, en je links laten liggen.
Ik denk dat je beter een andere hobby kunt gaan zoeken.



Want een talent om een beetje leuk met meisjes om te gaan ontbreekt een beetje geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
waarom zou ik desperate zijn, is niet nodig. waarom ga jij ook op mij zeuren, ik vraag toch gewoon advies. gelukkig reageren sommige mensen wel normaal.
Wie dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 22:15:

eerst kijken hoe de sex is, daarna zie wel of ik relatie wil toch

Juist! Zo werkt het! We hoeven je niets meer uit te leggen.



Misschien bespoedigt dit de zaken:

Zet haar even on-hold en kijk hoe ze daarop reageert.
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 22:17:

nee ik wil best relatie met haar, maar niet met iemand die slecht is in bed. is gewoon logisch.



Ik denk dus dat jij de grote loser bent in bed. Dat dacht ik al door je schrijfsels maar nu bevestig je dat door de grote egoïst uit te hangen.



Wat hoop ik ontzettend dat jij nooit een slaafje tegenkomt. Wat een creep en egoïst ben je! Je denkt alleen aan jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil ze juist bij jou het verschil maken. Waardeer dat ze nog niet wilt.
Alle reacties Link kopieren
Tegen alle datende mannen wil ik nogmaals zeggen: Als je niet van samen lachen houdt, date dan geen vrouwen.



Tegen alle datende vrouwen wil ik zeggen: als je niet van sex houdt, date dan geen mannen.
Voor de meeste personen geldt: Eerst daten, dan een relatie, dan seks. Jij wil graag een andere volgorde. Eigenlijk eerst seks, dan een relatie en daten. Klopt dat? Dat hoeft op zich geen probleem te zijn, als je iemand vindt die daar hetzelfde in staat als jij. Dat lijkt dit meisje niet te doen. Dat betekent dat je dus haar volgorde aan moet houden, of op zoek moet gaan naar iemand anders die er hetzelfde over denkt als jij. Zou je haar volgorde aan willen houden?
Alle reacties Link kopieren
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 22:17:

nee ik wil best relatie met haar, maar niet met iemand die slecht is in bed. is gewoon logisch.

Pas als je met haar seks hebt, kun je zeggen of ze slecht is in bed. En zo ja, kun je dat bespreekbaar maken. Maar je hebt nu nog geen seks met haar. Misschien is het verstandig om het initiatief tot seks bij haar te laten.



Verder eens met de meeste bovenstaande reacties.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Goh, TO, voor nog geen tientje heb je je de hele dag leuk geamuseerd, tips gekregen hoe je met meisjes om zou moeten gaan en hier en daar ook nog Nederlandse les!

Ga je dan nu braaf je huiswerk maken, tandjes poetsen en naar bed !

Tjonge jonge, ik heb zelf een zoon van 20, maar mag toch hopen dat hij weet dat je zo niet met meisjes om moet gaan.

En dan nu..slapen met de handjes boven de dekens !
Alle reacties Link kopieren
quote:jajajade49 schreef op 22 oktober 2014 @ 22:35:

Goh, TO, voor nog geen tientje heb je je de hele dag leuk geamuseerd, tips gekregen hoe je met meisjes om zou moeten gaan en hier en daar ook nog Nederlandse les!

Ga je dan nu braaf je huiswerk maken, tandjes poetsen en naar bed !

Tjonge jonge, ik heb zelf een zoon van 20, maar mag toch hopen dat hij weet dat je zo niet met meisjes om moet gaan.

En dan nu..slapen met de handjes boven de dekens !Wat een denigrerend-arrogante reaktie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven