Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Bieb, weer thuus! Heb je toch nog een beetje kunnen genieten? Hoop het wel, maar niet voor herhaling vatbaar dan....

Nu maar hopen dat je niet de 2 flessen door elkaar gaat halen, hoewel rum (vooral de donkere variant) best wel lekker ruikt (zegt zij die zelfs kersenbonbons vind stinken )



Hier is het prachtig weer, al de hele week incl het weekend dat wij in NY zaten. Gek hoor dat dit alweer een week achter ons ligt.

Ben een beetje dullig en veel pien in de been'n, komt denk ik omdat het zo'n rollercoaster ve zomer is geweest en nu is het zomaar ineens allemaal afgelopen en staat zomaar ineens de winter voor de deur. Dus gisteren maar wat gezellige herfstspullen gekocht en nu ga ik zo speculaas bakken.



En gisteren G's verjaardag gevierd, buiten op een terrasje, en dik 2 maand te laat. Hij wou heel graag, de koffieleut, de nieuwe Nespresso Vertuoline, waar je ook grote koppen koffie mee kunt zetten. Nu hebben we er dus 2, 1 voor de espresso's en 1 voor "gewone" koffie. G is een enorme koffiegek en dus is hij helemaal happy Riekels werkt in een winkel waar ze die dingen verkopen en kreeg ook nog eens 30% korting dus was het leuk betaalbaar.
Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 19 oktober 2014 @ 19:51:

Bieb, weer thuus! Heb je toch nog een beetje kunnen genieten? Hoop het wel, maar niet voor herhaling vatbaar dan....



O ja hoor, lekkere week gehad.

Ik geloof dat je mijn irritatiewegschrijverijtje iets te serieus op hebt gevat.

(en ook al erger ik me aan de bejaarde, betekent niet dat ik niet van haar hou hoor)



En niet voor herhaling vatbaar heb ik nergens genoemd hoor.
quote:Deedot schreef op 19 oktober 2014 @ 15:41:

Lekker! En fijn dat je weer thuis bent. Wat is je eigen bed, douche en wc dan weer heerlijk he.Dat idd én wakker worden naast mijn eigen vent
Alle reacties Link kopieren
Sorry Bieb, ben niet zo helder op dit moment. Heb het dus verkeerd opgevat. Het is ook mijn gevoelige snaar (pingggg, geluid v snaar) en das nie goed nie. En dan is het ook nog oktober :(



Ik vind sowieso dat jij een dochter bent zoals ik hoop dat mijn kinderen worden later als ze groot zijn of moet ik zeggen als ik groot ben



En ooooh en idd heerlijk is het om in slaap te vallen in het lepeltje v mijn man
Optimist tot in de kist!
Grr pas net weer online sinds gistermiddag 4 uur. Stroomstoring gehad (alweer!) en dan moet wifi-ding gereset worden, maar die staat bij de buurman en die was gisteravond en vandaag niet thuis en de sleutel lag niet op de afgesproken plek zucht, maar ik ben er weer.



Bieb, welkom in de herfst



Haha Fantje, leuk plaatje! Voor mij is het Hello Again! Duurt nog erg lang, maar kan me er nu al ontzettend op verheugen!
Alle reacties Link kopieren




Plakje Indische Cake dan maar Fantekind?

Jammer hoor, dat G nu pas dat apparaat heeft en niet een maandje eerder
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, wat ik heel grappig vond is dat Plous en ik op best veel dingen op 1 lijn zaten, qua denken en ook qua smaak in boeken. Toch heel grappig om iemand die je zo oppervlakkig kent in 10 dagen ineens een heel stuk beter leert kennen. Nu de rest nog
Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
Lekker, bij het bakkie leut, morgen want nu moet ik bakken, ik moet speculaas, ik moet mijn huis laten ruiken naar speculaas (kan natuurlijk ook een speculaas kaars kopen)



Heb lekker Phantom aanstaan....toch anders als je het meemaakt dan nu via de luidsprekers
Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 19 oktober 2014 @ 21:18:

Trouwens, wat ik heel grappig vond is dat Plous en ik op best veel dingen op 1 lijn zaten, qua denken en ook qua smaak in boeken. Toch heel grappig om iemand die je zo oppervlakkig kent in 10 dagen ineens een heel stuk beter leert kennen. Nu de rest nog haha, geen probleem Fantje, stuur de tickets maar en dan komen we 1 voor 1 en dan leer je ons allemaal kennen
Alle reacties Link kopieren
Het is hier rustig, heel rustig



Ik ben kaput, heb gisteren de hele dag staan te bakken, kon mijn rem weer eens niet vinden
Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
Bieb! Ken je deze al? http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R534878/melanzane

Goddelijk lekker.
Oh dat ziet er erg lekker uit.

Jij hebt het al gemaakt dus?



Ik sla m op!
Alle reacties Link kopieren
Ja, gister met PM.

Ik had er ook pijnboompitjes tussen elke laag bij gedaan. Superlekker
jammie, la ik op! Mijn moeder was hier vandaag en die had een receptje van pasta met (allerlei) tomatensaus, verschillende kip, spekjes, kruiden en champignons en stoven maar! Niet gedacht, maar was hartstikke lekker. En genoeg over voor morgen nog een morgen
jammie, sla ik op! Mijn moeder was hier vandaag en die had een receptje van pasta met (allerlei) tomatensaus, verschillende kip, spekjes, kruiden en champignons en stoven maar! Niet gedacht, maar was hartstikke lekker. En genoeg over voor morgen nog een keer
Alle reacties Link kopieren
Een recept willen we Slof, recept!



Ik heb een lange, strakke, zwarte rok gekocht die tot halverwege mijn kuiten komt. Maar wat doe je dan eigenlijk voor bovenkleding aan?




















quote:Pil0u schreef op 22 oktober 2014 @ 21:57:

Een recept willen we Slof, recept! Ja Plous, slik, ik zal het ff aan mijn moeder vragen, maar die is ook nogal vanuit de losse hand, maar recept volgt
Alle reacties Link kopieren
Thnx Bieb! Inspiratie!
Alle reacties Link kopieren
Zit heerlijk aan mijn grote bak Nespresso. Toch erg lekker dat we nu ook grotere koppen koffie kunnen zetten met dezelfde kwaliteit als de kleintjes. Ik kan slecht tegen caffeine en sinds de Nespresso vind ik eindelijk ook de decaf's lekker.



Man zit helemaal in Z. Alberta bij de Shell. En ik ga straks op de scoot naar de kapper. Ben veels te weinig weg geweest deze zomer ivm stomme depressie/menopause en nu vind ik alles ineens een beetje eng. Heel stom. Maar hoop thuis te komen met een lekkere kleurige kop. Lekker e-reader mee, trouwens iemand nog mooie boeken advies? Ik houd van zielige boeken, heb net weer de Kite Runner uit en heb nu Thousand Suns op mijn lijstje maar helaas is hij niet goed op mijn ereader gekomen.



Had ik verteld v mijn nieuwe ereader, v mijn pillen/prikkenpuntjes Ben er dolblij mee, backlight is geweldig, heel zacht aan je ogen en past zich aan aan hoe donker/licht het is.
Optimist tot in de kist!
Leuk Fant! Geniet ervan, wind in je haren en scheuren maar op die scoot! Wat zijn pillen/prikkenpuntjes?



Hèhè, ik ben lekker een avondje thuis. De laatste tijd ben ik zo vaak van huis, helemaal niet leuk. Vandaag met mijn moeder naar de sauna geweest, bij m'n ouders gegeten en nu thuis en kan ik mooi nog een rapportje te schrijven. Dat is dan eigenlijk weer jammer, maar het is nogal druk op het moment.

Morgen ga ik mijn eerste training meelopen als trainer, in BoZ! Helemaal leuk. En daarna weekend. En lekker lang slapen want de klok mag terug.



Spannende rok, Ploutje! Weet je al hoe je hem graat dragen?
Alle reacties Link kopieren
12 years of slave Fant, heb je die al?

En 'komt een vrouw bij de dokter' van Kluun



Fijn Splint, avondje thuis Hoewel de sauna ook wel lekker klinkt. Ben ik ook al heul lang niet meer geweest. Tussen nu en twee weken zie ik het er niet van komen en daarna mag ik weer een tijdje niet ivm tattoo.



Leuk van training ook! Gaat het goed allemaal daar qua hoeveelheid dagen/uren verdelen over projecten?



Mijn rok is wel iets langer. maar ik denk met een bloesje/vestje of truitje.



Ben vandaag ziek thuis. Koorts en lamlendig. Gaat nu wel weer wat beter gelukkig.
Oh, da's niet fijn Plou. Lekker rustig aan, kopje thee en onder een dekentje.

Gaat goed in BoZ wat betreft dagen, uren, inhoud, samenwerking, leukigheid en alles. Alleen het reizen valt me best zwaar, het gebeurt regelmatig dat ik 12 uur van huis ben op een dag.

Het andere werk bij Haan is eigenlijk te veel. Te veel werk om in 2 dagen te proppen. Wel lastig, want ik wil de combi zelf heel graag, ik wist dat het druk zou worden, maar eigenlijk is het gewoon niet goed. Haan is nog niet bezig met een nieuwe werven trouwens.... Dus tijd om te bedenken wat ik daar mee ga doen.

Eerst maar eens dat rapportje schrijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven