Mode & Beauty alle pijlers

Hoge hakken, echte liefde

22-10-2014 22:21 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu voor de tweede keer dat ik fantastische pumps heb, die na het inlopen gaan slippen aan de achterkant. Maatje kleiner zou je denken. Maar daar pas ik met mijn poezelige voetjes niet in, heus!

Wie heeft een goede oplossing voor de achterkant die slipt. Zooltje is het niet want dan zitten mijn tenen en voorvoet weer klem
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt toch van die anti-slip/opvulling- dingen voor alleen onder de bal van je voet of een extra hielopvulling? Hoef je geen geheel zooltje voor aan te schaffen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Zooltje knippen en alleen de achter kant gebruiken? Ik doe niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar. Ik heb van die plakkers gekocht die je in de hak kunt plakken, waardoor ze op hun plaats horen te blijven. Helaas hier zonder succes, ze blijven uitschiten.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Dank engel. Maar waar koop ik dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 22 oktober 2014 @ 22:23:

[afbeelding]Hahahahahahahahhahaha. Geweldig!
Alle reacties Link kopieren




Waarom moet je lachen? Ik gebruik deze echt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Banba schreef op 22 oktober 2014 @ 22:24:

Herkenbaar. Ik heb van die plakkers gekocht die je in de hak kunt plakken, waardoor ze op hun plaats horen te blijven. Helaas hier zonder succes, ze blijven uitschiten.Klote zeg! Hoe komt dat bij jou?ik vind het wel het proberen waard. Maar Enn..zijn er echt aparte sticker daarvoor? En vooral waar te koop?
Alle reacties Link kopieren




Misschien vult het:

http://www.heelsrus.nl/sh ... -zooltjes-voor-je-hielen/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Bij de schoenenwinkel koop je de handige plakkers die Enn post!

Ik heb ze ook, werken geweldig! Ook tegen blaren trouwens.

Niet te hoog plakken, want dan zie je net een randje boven je schoen uitkomen. (En nee, dat knip je niet netjes bij met een nagelschaartje, been there.)
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 22 oktober 2014 @ 22:24:

Je hebt toch van die anti-slip/opvulling- dingen voor alleen onder de bal van je voet of een extra hielopvulling? Hoef je geen geheel zooltje voor aan te schaffen.Top idee! Waar. Kan ik dat kopen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze hier ooit bij de plaatselijke schoenmaker gehaald. Ik vermoed dat als hij ze heeft echt iedere schoenmaker die dingen heeft.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Bij mij blijven ze er ook uitschieten. Ik heb gewoon echt een schoen nodig met toch nog een bandje over de wreef. Ik heb me er bij neergelegd
Alle reacties Link kopieren
Dank pop! I have à mission for Tomorrow. 😊
Alle reacties Link kopieren




http://blokhak.eu/webshop/3/inlegzolen/ ... -slip.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hahah, Enn! Een man die weet hoe de vrouwenpump werkt. :-) Daarnaast gebruik ik een inlegzooltje van de Ziengs. Soort Partyfeet, die ik in elke pump kan gebruiken zonder te uit de pump te glijden. Plus, geen pijnlijke voeten na een shoptocht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 22 oktober 2014 @ 22:29:

Ik heb ze hier ooit bij de plaatselijke schoenmaker gehaald. Ik vermoed dat als hij ze heeft echt iedere schoenmaker die dingen heeft.Genoteerd, morgen ook langs schoenmaker. Dank je wel
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 22 oktober 2014 @ 22:26:





Waarom moet je lachen? Ik gebruik deze echt.De foto. Ik zag opeens die foto met z'n fijne en subtiel hand dat ding plakken. Zo simpel als dat, dacht ik meteen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 22 oktober 2014 @ 22:26:

[...]



Klote zeg! Hoe komt dat bij jou?ik vind het wel het proberen waard. Maar Enn..zijn er echt aparte sticker daarvoor? En vooral waar te koop?Ik weet het niet. Ik heb de suede variant gekocht. Ze zijn er ook van siliconen, wellicht werkt dat beter. Ik vermoed dat het ook met het wel of niet niet dragen van panty's te maken heeft. Zonder panty's lijkt het beter te gaan, want stroever?
The time is now
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 22 oktober 2014 @ 22:29:

[...]



Top idee! Waar. Kan ik dat kopen? Enn was me voor maar lijkt me toch ook bij de/een schoenenwinkel?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Banba schreef op 22 oktober 2014 @ 22:37:

[...]





Ik weet het niet. Ik heb de suede variant gekocht. Ze zijn er ook van siliconen, wellicht werkt dat beter. Ik vermoed dat het ook met het wel of niet niet dragen van panty's te maken heeft. Zonder panty's lijkt het beter te gaan, want stroever?Naa, heb het bij blote voeten en bij Pantys. Ik ga morgen de schoenmaker stalken. Dank iedereen. Ik weet het vooral aan mijn voeten die de soms van maten wisselen. Heel irritant. Blij met de suggesties!
Schoenmaker kan stukken suède in schoenen naaien. Net als die plak dingen maar dan beter.
Alle reacties Link kopieren
Dames sorry dat ik het bericht onderbreek maar ik vraag me af hoe je een eigen bericht kan openen? Al vast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Zoals jippie55 dat nu gedaan heeft bedoel ik dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven