bloemen naar italie

21-10-2014 16:23 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen hier,



Ik wil graag een bos bloemen versturen naar een vriendin die een moeilijke periode doormaakt. Ze woont in noord Italië (Trentino-Zuid-Tirol).

Nu mag de bos best wat kosten, maar via Google vind ik alleen internationale verzendbedrijven die een veelvoud vragen van wat een nationale of regionale verzending zou kosten (tenminste, dat gevoel heb ik).



Dus is er iemand met wat meer Italiaanse (Google) kennis die mij aan een nationale of regionale site kan helpen? De site zelf hoeft niet in het Engels te zijn, passief kan ik aardig chocola maken van het Italiaans en ik neem aan dat ik de belangrijkste informatie er wel uit kan destilleren, maar ik heb gewoon moeite met het vinden van een site...



Dank jullie wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:to_maatje schreef op 21 oktober 2014 @ 18:10:

[...]





Dank je! Ik weet dat ik haar niet echt zal kunnen opvrolijken, maar het is toch wel fijn om te weten dat er mensen aan je denken.



Iemand tips voor in het verwenpakket?



Er gaan sowieso lekkere bonbons in en wat lokale lekkernijen... verder?



Grappig boekje?

Fijne scrub of badschuim.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn bedrijven zoals de heimweewinkel en de dutchexpatshop die kadopaketten in het buitenland bezorgen. Denk aan een droppakket, een hollands snackpakket etc. De eerste doet bij mijn weten alleen eten en drinken, de tweede is wat uitgebreider.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Alle reacties Link kopieren
Sinterklaas spullen als ze oorspronkelijk Nederlandse is.
Alle reacties Link kopieren
Die brievenbusbloemen waren toch niet zo vreselijk duur?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2014 @ 19:33:

Die brievenbusbloemen waren toch niet zo vreselijk duur?



Nee klopt, maar toch heel anders dan een mooie bos bloemen. Ik denk dat ik zelf in dat geval een pakketje met dingetjes fijner vind om te geven.



Ze is overigens niet Nederlands.
Alle reacties Link kopieren
Een pakketje lijkt mij persoonlijker leuker dan een dure bos lelijke, Italiaanse bloemen die over drie dagen alweer slap hangen.



Stuur wat lekkere snoep, koek, een klein vriendin boekje, een lieve kaart erbij, een ingelijste foto van jullie samen, een paar gezichtsmaskers, nagellak zoiets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven