zwanger worden november 2013 Tweede Groep

15-11-2013 21:48 1285 berichten
Alle reacties Link kopieren
dames, mijn vriend en ik gaan ervoor! We willen graag een kindje en alle vragen / verhalen / wensen / spanningen zou ik graag met een klein clubje meiden delen.

Omdat de eerste groep 'zwanger worden in november' heel druk is en de tabel vol was heb ik deze tweede groep opgezet. Deze tabel is nu ook vol! Dit omdat de behoefte er is om de groep overzichtelijk te houden en omdat het anders niet te doen is de tabel bij te houden.



naam leeftijd / partnerbaby nranticonceptievrij sindsMaybe Baby Day opmerking Setje128/321aug 2013 ZWANGER!!!!! Elfje127/3214 noveind sept 2014Sept 2014 een dochter gekregenPoisson198726/451aug10-10-14

Lingo30/381e jan 201418-02-2015Mupje12328/311e oktjuni 2014 een zoon gekregenMuffin24/25 1e maart18-07-2014 een zoon gekregen Zon8825/301e okt23-08-2014Sjors200024/25 1e17 novonbekendPCOS, clomid gebruik vanaf sep 2014mtiks24/24 1e noveind augustus!ZWANGER!!!!! Pruim2828/30 1e okt 7-8-2014 dochter geboren!
Alle reacties Link kopieren
Oe spannend Poisson!!! Dan gaat het vast gebeuren nu! Ik zou toch maar de vk bellen! Heel veel plezier en succes!!!
Alle reacties Link kopieren
Oeh spannend!!!!!



Ik verloor mn vruchtwater pas op het aller- allerlaatst, in een golf met meconium, dus zou niet kunnen zeggen of ik het zoet vind ruiken zoals in de boekjes staat (-; )

Maar urineverlies heb ik toch echt meer ná de bevalling gehad

(Voelde geen aandrang 2e dag ofzo en was vergeten te gaan, liep zo langs mn benen





Ik hoop dat je jullie kindje in je armen hebt poisson! Dat het lang genoeg in he buik heeft gezeten!



Ik lig op bed buikje buikje met ons meissie, voeden is geloof ik wel klaar, maar ze ligt zo knus tegen me aan! We genieten nog even!
Alle reacties Link kopieren
Poeh, hoe heerlijk ik het ook vind om een kindje te hebben, as je zelf moe bent en die kleine heeft een huiluurtje/elk half uur behoefte aan de borst... dan is het soms ook gewoon even heel pittig
Alle reacties Link kopieren
Poisson! Ik ben zo nieuwsgierig!! Hoe gaat het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Poisson! Ik ben zo nieuwsgierig!! Hoe gaat het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Poisson houdt ons wel in spanning! Ze is vast heel druk met borstvoeding, luiers verschonen, lekker kroelen...
Alle reacties Link kopieren
Haha dat dacht ik ook! Hoop dat dat het is ja!



Mijn nacht begint ook bijna kijken of Anna nog wil na drinken na het boertje en dan hopelijk allebei lekker slapen :-)
Alle reacties Link kopieren
He Sjors,

Hoe is het ondertussen met jou?
Alle reacties Link kopieren
Setje kunnen jullie meer en meer genieten van de zwangerschap nu je steeds verder bent?



Hoe zijn jullie nachten?



Ik geniet wel van dat uur extra
Alle reacties Link kopieren
He Elfje, ja, ik voel me er steeds zekerder over en we hebben al veel voorpret door over het kamertje na te denken enzo:) en we hebben al een paar super leuke kleertjes gekregen. Donderdag ben ik 16 weken en woensdag hebben we weer controle. Wel spannend maar ook heel leuk om het hartje weer te horen!

Hoe is het bij jou? Al een beetje gewend aan het leven met z'n 3en?
Alle reacties Link kopieren
Fijn setje!!

1 ding, haal niet teveel stokjes en badcapes in huis want na 10 keer kraambezoek kom je er in om als jouw bezoek een beetje op mijn bezoek lijkt (-; haha

Leuk dat jullie al voorpret hebben met kamertje enzo! En 16 weken, oh al bijna op de helft! Heb je een mooi buikje (-: ??



Anna is vandaag precies 4 weken en ik vind het heerlijk maar wow het is ook wel heftig hoor! Ik ben erg blij dat afgelopen nachten ze elke 4 uur heeft gedronken ipv elke 3 uur. En in combinatie met het feit dat we gisteren voor het eerst een flesje afgekolfde melk hebben gegeven (1 x ging prima, 1 x weigerde ze) geeft dat gewoon veel vertrouwen dat het wat anders is geworden/gaat worden. Want hoe gezellig het ook is die nachtelijke voedingen, wel slopend! (-;



Nu heeft ze vanaf 12 uur heerlijk geslapen en heb ik eindelijk het hele huis gestofzuigd en de was gedaan. Ze is nu aan het wakker worden dus ik ga weer lekker met d'r knuffelen en haar voeden :-)



We hebben afgelopen weekend trouwens voor het eerst een nachtje gelogeerd bij familie, zo leuk en fijn dat dat kan en goed ging! Dat maakt ook wel dat het 'gewone leven' steeds meer weer terug komt of opnieuw gevormd wordt, heerlijk. En ook lekker dat we gewoon lekker de deur uit kunnen, wat we allebei fijn vinden om te kunnen doen. En onze dochter lijkt het allemaal prima te vinden :-)
Alle reacties Link kopieren
Het wordt wel erg stil hier... snap het ook wel hoor! Hier zijn we druk met een nieuwe keuken en mijn zus is vrijdag uitgerekend
Alle reacties Link kopieren
Idd! Ik kijk regelmatig maar wwil ook niet de enige zijn die wat post



Leuk dat jullie druk zijn met nieuwe keuken! En oh wat spannend, binnen 2,5 week wordt je tante! !!
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel regelmatig hier kijk, maar ik kan gewoon niet meepraten met jullie over alle baby dingen en zwangerschappen. En dat weerhoud me er van om vaker te posten. Maar ik volg jullie nog steeds hoor!



Ik zit inmiddels in ronde 2 met clomid en heb vandaag (dag 17) een positieve ovulatietest gehad. De clomid doet nog steeds zijn werk dus Ik mag er mee doorgaan tot ik zwanger ben. Hoef ook niet naar het ziekenhuis voor tussentijdse controles. Pas als mijn cyclus langer wordt dan 35 dagen, ik zwanger ben, of anders over een half jaar moet ik terug naar fertiliteit. Dus hopelijk mag ik zo snel mogelijk weer terug om te vertellen dat ik zwanger ben!



Setje, wat spannend voor jullie nu, je wordt bijna tante! En je bent nu een week of 16 zwanger denk ik? het schiet al op!



Elfje, wat goed om te lezen dat jullie kleine meid het zo goed doet. Heerlijk! Kan me voorstellen dat het soms wel zwaar is ja. Vooral dat weinige slapen is echt slopend volgens mij. Maar ik denk dat het cliché 'als je in de wieg kijkt, is het het allemaal waard' ook wel echt zo is toch?



Ik hoop dat het met de rest ook allemaal goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sjors, heel begrijpelijk hoor!

Ikvind het supertof dat je ons blijft volgen en ik hoop niet te lang te hoeven wachten op de verhalen over jouw zwangerschapskwaaltjes 😊



Hier gaat het best goed maar de nachten vind ik zwaar, Anna lijkt last te hebben van krampjes en dan vooral vanaf eind van de avond en begin van de nacht. We hebben elkaar vannacht afgewisseld maar poeh, ik heb zo met haar te doen, ze moest zo huilen! En dan ben je zelf moe..... Maar goed als het idd krampjes zijn dan gaat het ook weer over.. Dat houd ik mezelf wel voor



We gaan nu heerlijk wandelen en nemen Anna mee in de draagdoek, ideaal!!



Fijn weekend voor wie hier nog wel eens komt



Liefs elfje
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag op zondag heeeerlijk geslapen, alledrie! Met natuurlijk wel wakker voor het voeden maar daarna lekker verder slapen :-D

Vannacht ook best een goede nacht! Jeej
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat de goede kant op Elfje!! :D
Alle reacties Link kopieren
Ja hè?! We wennen en accepteren steeds meer en doen ook dingen zoals één van ons vroeg naar bed en de ander met Anna (in de draagdoek). En zo is het beter vol te houden!

En misschien groeispurt? Elke 2 à 3 uur drinken!! Maar ben uitgerust dus voelt niet zwaar gelukkig. Zijn ook wel heel gezellige momenten :-)
Alle reacties Link kopieren
Misschien kijkt hier niemand meer, maar voor het geval dat: wij krijgen een jongetje!! Nu 21 weken. Alles zag er goed uit op de echo, zooo blij!! :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk hier nog wel eens hoor setje. Maar het is vrij rustig hier

Wat leuk dat jullie een jongetje krijgen! Gaat verder alles goed met je?



Hier nog steeds geen nieuws.. ik zit nu in de wachtdagen van ronde 3 met clomid. Over een dag of 10 weet ik meer.
Alle reacties Link kopieren
He Sjors, leuk dat je hier nog komt jammer dat je nog geen nieuws hebt maar het kan in deze derde ronde zomaar raak zijn! Ik duim voor je! Gaat het gebruiken van Clomid verder goed? Geen bijwerkingen o.i.d.?

Met mij gaat alles goed. Ik heb alleen al vanaf het begin van mijn zwangerschap ineens last van behoorlijk ernstig eczeem aan mijn handen/vingers. Komt doordat mijn hormoonspiegel is veranderd zegt de ha en ik heb er aanleg voor, dat wist ik al want had er als kind ook last van. Maar omdat ik niet teveel hormoonzalf wil en mag gebruiken, is het een beetje behelpen en komt het steeds weer terug. Maar verder is alles ok! We zijn nu op stedentrip in Valencia, waarschijnlijk de laatste vakantie samen!

Heb jij nog leuke plannen voor de kerst?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk nog een berichtje hier! Setje alweer over de helft en een jongetje op komst, leuk leuk leuk!



Sjors, weet je ondertussen al meer?



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Setje, hoe is het met je? Nog veel last van de eczeem?



Elfje, hoe gaat het met jullie kleine? En met jou?



Ik zit inmiddels in ronde 4 met clomid. Het wil maar niet echt opschieten dus, helaas.. We zullen nog iets meer geduld moeten hebben.



Ik hoop dat jullie een fijne kerst gehad hebben, en wens jullie alvast een hele fijne jaarwisseling! x
Alle reacties Link kopieren
He Sjors! Met mij gaat het goed, nog steeds last van eczeem maar met de crème van de dokter die ik heb, is het goed onder controle te houden. Ik zit morgen alweer op 28 weken, wat gaat de tijd toch snel!! 18 maart is mijn laatste werkdag al... We hebben inmiddels al bijna alles in huis en met de babykamer zijn we al een heel eind

Hoe is het bij jou? Heeft ronde 4 of 5 iets opgeleverd? Zal best even tijd nodig hebben, wij hebben 8 maanden moeten wachten na mijn miskraam, tot ik weer zwanger was. Ik duim voor je dat het snel raak is!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Wilde toch even doorgeven dat het gelukt is!!!

Ik ben nu 10 weken zwanger en we hebben de termijnecho al gehad! Alles zat goed!

Uitgerekend eind augustus! Precies een jaartje over gedaan dus.



Gaat met jouw zwangerschap alles goed setje? Wanneer was je nou uitgerekend?

Alles goed met de andere kindjes??

Sjors, ik hoop dat het bij jou ook de goede kant opgaat en dat de medicijnen aanslaan!



Lieve groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven